کد: 140001055067214803

اجزای تشکیل دهنده ژنراتور را بشناسیم

کد: 140001055067214803

https://bit.ly/39sp655

، تهران , (اخبار رسمی): برندهایی مانند گرین پاور (Green Power)، رویال (Royal) و مدل های دیگر. برای مشاهده انواع موتور برق و ژنراتور با لیست قیمت آن به همراه سایر تجهیزات کشاورزی و باغبانی، به فروشگاه آنلاین ابزاریکا مراجعه کنید. Abzarika.ir

اجزای تشکیل دهنده ژنراتور را بشناسیم
اجزای تشکیل دهنده ژنراتور را بشناسیم

موتور برق یا ژنراتور برق چیست ؟

به طور کلی دستگاه هایی که نیروی برق و الکتریسیته را در خود ذخیره می کنند و در صورت نیاز آن را پس می دهند، موتور برقی نام دارند که UPS یا باطری نیز جزو آن محسوب می شود. اما آنچه که به عنوان موتور برق امروز شناخته می شود، در واقع دستگاهی است که نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی و حرکتی تبدیل می کند. این موتور برق ها در اندازه های کوچک قابل حمل و یا بزرگ و ماشینی وجود دارند که بسته به کاربرد، به انواع موتور برق خانگی و یا موتور برق صنعتی تقسیم می شوند.

برای حل این مشکل، ابزاریکا با واردات موتور برق های ارزان با کیفیت توانسته مشتریان را از خرید موتور برق دست دوم منصرف کند و با همان هزینه، بهترین محصول کشاورزی و باغبانی را مستقیما و بدون واسطه به دست خریداران در سراسر ایران ( به صورت رایگان ) برساند.

اجزای تشکیل دهنده ژنراتور(موتور برق)

  • موتور برق ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که اصلی ترین بخش های آن بدین شرح است:
  • سیستم سوخت و مخزن باک برای احتراق و سوخت رسانی
  • سیستم ولتاژ و تجهیزات تبدیل AC به DC و بالعکس ( آلترناتیو و پانل برق )
  • سیستم موتور و تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی
  • سیستم روغن و روغن کاری برای عملکرد بهتر
  • سیستم استارت و آغاز به کار

خود سیستم استارت در موتور برق ها به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شود: موتور برق های هندلی که با کشیدن هندل روشن می شوند و در استفاده های محدود، نگرانی از بابت تمام شدن باتری در آنها وجود ندارد و یا موتور برق های استارتی که از باطری بهره می برد و هر از چند گاهی لازم است تا روشن شود و باتری آن اصطلاحا نخوابد. موتور برق های اتوماتیک نیز نوع پیشرفته تری از ژنراتور ها هستند که با قطع شدن برق به صورت خودکار سوییچ و روشن می شوند.

منبع : Abzarika.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید