کد: 140001275089914803

مشکلات استفاده از استابلایزر دست دوم چیست؟

کد: 140001275089914803

https://bit.ly/2QwZTQC

، تهران , (اخبار رسمی): شاید مانند هر وسیله دیگری، در هنگام خرید استابلایزر به استفاده از استابلایزرهای دست دوم هم فکر کنید؛ اما این مورد را نمیتوان مانند وسایل الکتریکی دیگر دانست. شاید لزوما این کار اشکال نداشته باشد اما در اکثر موارد استفاده از استابلایزرهای دست دوم مشکلاتی را به همراه خواهد اورد.

مشکلات استفاده از استابلایزر دست دوم چیست؟
مشکلات استفاده از استابلایزر دست دوم چیست؟

مشکلات استفاده از استابلایزر دست دوم چیست؟

شاید مانند هر وسیله دیگری، در هنگام خرید استابلایزر به استفاده از استابلایزرهای دست دوم هم فکر کنید؛ اما این مورد را نمیتوان مانند وسایل الکتریکی دیگر دانست. شاید لزوما این کار اشکال نداشته باشد اما در اکثر موارد استفاده از استابلایزرهای دست دوم مشکلاتی را به همراه خواهد اورد.

استابلایزرهای معتبر دارای ضمانت و گارانتی تعمیرات می باشند تا در صورت بروز مشکل با خدمات پس از فروش خود بتوانند دوباره به فعالیت ادامه دهند؛ اما استابلایزرهای دست دوم عموما دوره گارانتی خود را پشت سر گذاشته اند و قابل اتکا نیستند؛ آن هم اگر محصولی غیر ایرانی و بدون گارانتی نباشند. از طرفی آن استابلایزر برای مصارف همان مصرف کننده توصیه شده است و ممکن است تجهیزات شما دارای توان متفاوت یا نیاز خاصی باشند که استابلایزر دست دوم نتواند به آنها پاسخگو باشد.

همانطور که پیشتر هم اشاره شد استابلایزر ها ( که به انواع گوناگونی مثل استابیلایزر یا استبلایزر هم شناخته می شوند ) و ترانس های اتوماتیک برای جبران نوسان ولتاژ برق شهری به کار می روند و به کمک آنها، می توان تجهیزات برقی را از گزند آسیب های ناشی از نوسان ولتاژ برق شهر، بیمه کرد. در واقع مهم ترین مزیت استفاده از استابلایزر را میتوان افزایش طول عمر لوازم برقی، فعالیت با بالاترین راندمان کاری و عدم آسیب در مقابل نوسان ولتاژ برشمرد. علاوه بر موارد ذکر شده؛ استابلایزرهای برق میتوانند در مقابل اتصال کوتاه، افزایش ناگهانی ولتاژ بر اثر صاعقه یا کاهش ناگهانی ولتاژ و مشکلات دیگر، از وسایل برقی شما حفاظت کنند.

اما برای پاسخ به این سوال که نحوه کار استابلایزر چیست ، باید دید هر استابلایزر از چه تکنولوژی ساختی بهره می برد. استابلایزرهای رله ای با قطع و وصل کردن کلیدها در هر بازه ی ولتاژی، استابلایزرهای سروو موتوری با حرکت زغال دوار روی صفحه و استابلایزرهای الکترونیکی با میکروپروسسور ها میتوانند تنظیم ولتاژ را انجام دهند که توضیحات مفصل آنها در این مقال نمی گنجد. برای مطالعه بیشتر به بخش مقالات فناوری ها مراجعه نمایید.

همچنین استابلایزرهای دست دوم قیمت خیلی متفاوتی با استابلایزرهای نو ندارند و به طور کلی استفاده از استابلایزر و ترانس دست دوم کار منطقی به نظر نمی رسد و توصیه نمی شود. ریزپردازان با ارائه استابلایزرهای دانش بنیان ایرانی با حداقل 2 سال ضمانت و خدمات پس از فروش میتواند خیال شما را از بابت کیفیتی خاص، قیمتی مناسب و ضمانتی همیشگی راحت کند تا لوازم برقی خود را بدون دردسر از گزند نوسان ولتاژ رها کنید.

حال که به تفصیل بررسی کردیم که استابلایزر چیست ، چه کاربرد و مزایایی دارد، چه انواعی دارد و در هنگام خرید آن به چه نکاتی باید توجه کرد، می توانید با خیالی آسوده و شناخت کافی پا در مسیر خرید استابلایزر بگذارید و از کارشناسان متخصص ریزپردازان مدار سبز، برای تثبیت ولتاژ تجهیزات برقی خود و استفاده از بهترین استابلایزر راهنمایی بگیرید.

جمع بندی

اگر همچنان نمیدانید که بهترین استابلایزر مناسب برای شما چیست، کافی است از طریق تماس با ما، اطلاعات خود را کامل تر نمایید و مطمئن عمل کنید. ریزپردازان مدار سبز با تولید استابلایزرهای دانش بنیان و تماما ایرانی با توان های مختلف در دو رده ی تک فاز و سه فاز با نام تجاری پرنیک، سراسر ایران را تحت پوشش ارسال رایگان قرار داده است و این محصولات را با ضمانت تعویض، تعمیر و عودت ارائه می کند. شما میتوانید برای خرید استابلایزر از چند طریق اقدام نمایید: صفحه فروشگاه اینترنتی استابلایزر پرنیک، تماس تلفنی با دفتر فروش پرنیک و یا مراجعه حضوری به آدرس دفتر پرنیک واقع در چهارراه سبلان شهر تهران.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید