اطلاعات تماس
  • 021778*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001285092015884

ویژگی های کارتن پستی و مزایای استفاده از آن

کد: 140001285092015884

https://bit.ly/3x49P4B

، (اخبار رسمی): همه ما تاکنون از کارتن پستی حداقل یکبار برای ارسال مرسولات پستی خود، استفاده کرده ایم. این کارتن های آماده که در سایزبندی ها، طرح ها و ابعاد مختلف طراحی شده و به بازار ارائه می شوند، سال ها است که تحت عنوان کارتن پستی برای بسته بندی کالاها و مرسولات پستی کاربرد دارند

ویژگی های کارتن پستی و مزایای استفاده از آن
ویژگی های کارتن پستی و مزایای استفاده از آن

از جمله ویژگی های مهم محصولات کارتن چاپ کیفیت درجه ۱ محصولات و تولید کارتن ها با طرح و لوگو سفارشی کسب و کارها است

مهم ترین مزایای کارتن پستی

همه ما تاکنون از کارتن پستی حداقل یکبار برای ارسال مرسولات پستی خود، استفاده کرده ایم. این کارتن های آماده که در سایزبندی ها، طرح ها و ابعاد مختلف طراحی شده و به بازار ارائه می شوند، سال ها است که تحت عنوان کارتن پستی برای بسته بندی کالاها و مرسولات پستی کاربرد دارند و از مهم ترین مزایای کارتن پستی که آن ها را از سایر لوازم بسته بندی و کارتن های آماده جدا می کند، طرح و اطلاعاتی است که روی بدنه کارتن چاپ می شود.

کارتن های پستی در هر طرح و اندازه ای به بازار عرضه می شوند؛ اما یک ویژگی در تمامی آن ها به طور یکسان رعایت می شود که آن هم اطلاعات پستی مثل آدرس گیرنده، آدرس فرستنده و محل چسباندن تمبر است که در تمامی سایزبندی های کارتن پستی وجود دارد، به طوری که وقتی اسم کارتن پستی به میان می آید، همه ما در تصور خود کارتنی را می بینیم که اطلاعاتی از آدرس گیرنده و فرستنده همراه با محل چسباندن تمبر روی آن چاپ شده است و گاها نیز نشان و لوگو معروف اداره پست نیز روی آن وجود دارد تا نشان دهد با کارتن مخصوص اداره پست مواجه هستیم.

با این تفاسیر این تصور در ذهن افراد به وجود می آید که کارتن پستی تنها در ارسال مرسولات اداره پست کاربرد دارد؛ اما ویژگی های منحصر به فرد این جعبه های مقوایی موجب شده تا در طول زمان های مختلف استفاده از این ابزار در سایر کسب و کارها نیز به کار برده شود و شکل رایجی به خود بگیرد. کارتن های پستی با استحکام و مقاومت بالایی تولید می شوند و از این رو به خوبی ایمنی و امنیت کالاها را در هنگام حمل و نقل تامین می کنند، به همین دلیل به تدریج استفاده از کارتن های آماده پستی در حمل و نقل و جا به جایی کالاهایی که قصد داریم آن ها را به نقاط دوری ارسال کنیم، در میان افراد رواج یافته است و امروزه اغلب افراد در کسب و کارهای خود نیز از این لوازم برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند.

مزایای کارتن پستی در بسته بندی محصولات مختلف

همانطور که اشاره شد در کسب و کارهای امروز استفاده از کارتن های پستی در بسته بندی محصولات مختلف به تدریج رواج یافته و امروزه در اغلب صنایع تولیدی از این جعبه های مقوایی آماده برای حمل و نقل کالاهای مختلف استفاده می شود که علت این اتفاق مزایا و ویژگی های منحصر به فرد کارتن های پستی در بسته بندی محصولات مختلف است.

استفاده از کارتن های پستی در بسته بندی محصولات مختلف با توجه به استحکام بالای این جعبه ها، قیمت مناسب، فروش به صورت عمده و در نهایت سایز بندی های مختلف کارتن های پستی، موجب شده تا از این محصولات در بسته بندی کالاهای مختلف استفاده شود؛ اما این موارد تنها مزایای استفاده از کارتن های پستی نیست بلکه استفاده و کاربرد کارتن پستی با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این جعبه ها می تواند موارد دیگری همچون موارد زیر را نیز شامل شود:

کارتن های پستی به صورت کارتن های سه لایه و پنج لایه تولید می شوند و این یعنی شما می توانید از انواع مدل های این کارتن ها در بسته بندی محصولات بزرگ، کوچک، سنگین و سبک به راحتی استفاده کنید.

با توجه به کاربرد کارتن های پستی در بسته بندی محصولاتی که به نقاط مختلف ارسال می شوند، این کارتن ها در مقاومت های مختلف تولید می شوند تا در برابر رطوبت، حرارت، عوامل محیطی و انواع ضربه های فیزیکی مقاوم عمل کرده و ایمنی کالاهای بسته بندی شده را تامین نمایند.

این کارتن ها در سایز بندی های مختلفی ارائه می شوند تا شما بتوانید کالاها با اندازه های متفاوت را به راحتی و با ایمنی بالا بسته بندی کنید.

کارتن های پستی را می توانید به قیمت عمده از بازار خریداری کنید و هزینه های اولیه تجارت خود را بدین وسیله کاهش دهید.

چاپ روی این کارتن ها به راحتی انجام می شود، بنابراین شما می توانید نام و نشان تجاری خود را برای بازاریابی کسب و کارتان به راحتی روی کارتن پستی چاپ کنید.

کارتن پستی در رنگ و طرح متنوعی به بازار عرضه می شود و لذا قدرت انتخاب بیشتری در خرید این محصول دارید.

نوارهای مخصوص به کار رفته در ساختار این کارتن ها که معمولا در زوایای مختلف کارتن نصب شده اند، استحکام را در بسته بندی کالاها افزایش می دهند.

سایز بندی کارتن های پستی

اکنون با بررسی مزایای کارتن های پستی، بهتر است پیش از انتخاب این کارتن های آماده کمی هم با انواع مدل های آن آشنا شوید تا در هنگام خرید و انتخاب این جعبه ها عملکرد بهتری داشته باشید. کارتن پستی با توجه به کاربرد فراوانی که در بسته بندی کالاهای مختلف دارد، معمولا در سایز بندی های مختلفی به بازار ارائه می شوند که به طور کلی انواع آن ها را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

سایز نیم:

این سایز دارای ابعاد ۱۸*۱۰*۵ می باشد و برای بسته بندی کالاهای کوچک و کم وزن مناسب است.

سایز یک:

ابعاد این سایز به صورت ۲۰*۱۵*۱۰ تعریف می شود.

سایز دو:

این سایز دارای ابعاد ۲۵*۲۰*۱۵ می باشد.

سایز سه:

ابعاد این سایز ۳۰*۲۵*۲۰ می باشد.

سایز چهار:

ابعاد سایز چهار به صورت ۳۵*۳۰*۲۵ تعریف می شود.

سایز پنج:

سایز پنج دارای ابعاد ۴۰*۳۵*۳۰می باشد.

سایز شش:

این سایز دارای ابعاد ۴۵*۴۰*۳۵ می باشد.

با بررسی سایزبندی ها و انواع مدل های کارتن پستی می توانید جعبه ای را انتخاب کنید که مناسب با کالا و محصولات شما طراحی شده است و به خوبی می تواند ایمنی کالاها را در هنگام حمل و نقل تامین نماید. بنابراین با خرید و سفارش انواع سایزها و مدل های کارتن های پستی می توانید محصولات مختلف را به راحتی بسته بندی کرده و به نقاط مختلف ارسال کنید. همچنین در این زمینه خرید از شرکت های کارتن سازی معتبر می تواند در کیفیت کارتن ها موثر بوده و در نهایت بهترین انتخاب ها را برای شما به دنبال داشته باشد.

کارتن چاپ از جمله برندهای معتبر در صنعت کارتن سازی کشور می باشد که محصولات مختلفی را در خصوص چاپ کارتن های آماده و کارتن های پستی به بازار ارائه می کند. از جمله ویژگی های مهم محصولات کارتن چاپ کیفیت درجه ۱ محصولات و تولید کارتن ها با طرح و لوگو سفارشی کسب و کارها است و برای این منظور با ارائه خدمات خرید و سفارش آنلاین از طریق وب سایت اینترنتی خدمات گسترده تری را به مشتریان خود عرضه می کند.

بنابراین اگر به دنبال چاپ کارتن های مخصوص و سفارشی برند خود هستید، می توانید به راحتی از طریق وب سایت کارتن چاپ با مشاورین شرکت ارتباط گرفته و پس از دریافت مشاوره در خصوص طراحی و تولید کارتن های سفارشی، سفارش خود را مبنی بر خرید انبوه انواع کارتن های آماده و پستی ثبت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021778*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید