اطلاعات تماس
  • 021778*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004195320015884

پاکت پستی حباب دار A4

کد: 140004195320015884

https://bit.ly/3i1pLhD

، (اخبار رسمی): تولید و فروش مستقیم انواع کارتن های پستی در اندازه های استاندارد و پاکت پستی استاندارد در ابعاد و اندازه های مختلف در تهران و کرج به دفاتر دولتی ، دفاتر پست در سراسر کشور و فروشگاه های آنلاین جهت ارسال کالا به بهترین قیمت.

خرید اینترنتی پاکت نامه و کارتن پستی در تهران و کرج

تولید و فروش مستقیم انواع کارتن های پستی در اندازه های استاندارد و پاکت  پستی استاندارد در ابعاد و اندازه های مختلف در تهران و کرج به دفاتر دولتی ، دفاتر پست در سراسر کشور و فروشگاه های آنلاین جهت ارسال کالا به بهترین قیمت. اگر در تهران یا کرج زندگی می کنید ، سفارشات بلافاصله از طریق الو پیک و Snap ارسال می شوند.

انواع بسته بندی پاک پستی حباب دار و نایلون مشکی

بخش عمده ای از تولیدات ما مربوط به تولید انواع پاکت نامه های پستی است. در حال حاضر ، دو دسته بزرگ پاکت پستی برای ارسال نامه ها تولید و نمایش داده می شود. کیسه های حبابی با یک لایه پلاستیکی حباب داخلی و یک کیسه نایلون سیاه با یک لایه داخلی نایلون سیاه که شامل می شود.

انواع پاک پستی حبابی = این پاکت ها دارای یک لایه پلاستیک حباب دار در داخل هستند. این پاکت ها در بسته های 50 تایی وجود دارد ، به غیر از اندازه A3 ، که در بسته های 25 تایی است.

پاکت حباب دار 120 با ابعاد = 120 * 232

پاکت حباب دار A5 با ابعاد = 175 * 250

پاکت حباب دار A4 با ابعاد =  239 * 324

پاکت حباب دار A3 با ابعاد = 275 * 355

اندازه و ارسال محموله های حساس

این محصولات 6 سایز مختلف دارند و در 6 سایز تولید می شوند که همانطور که گفته شد در داخل آنها یک لایه نایلون ضد آب و پلاستیک ضد آب حباب دار وجود دارد. این شامل الزامات پستی برای ارسال اسناد مهم مانند شناسنامه ، اسناد کار و گذرنامه ، اسناد دادگاه مانند تصمیمات توافقی با رضایت و حتی فروشگاه های آنلاین برای ارسال کالاهای حساس دیجیتالی مانند سوکت ها و واحدهای پخش کننده USB MP3 است. و یا مواد غذایی مانند ارسال قهوه ترک به سراسر کشور و … از بسته بندی حباب دار و البته صندوق های پستی مقوایی استفاده کنید. در حقیقت ، بسته بندی حبابدار بهترین و ایمن ترین روش برای ارسال موارد ظریف است زیرا در برابر رطوبت و ضربه مقاوم است.

پاکت های پستی برای مردم قابل استفاده می باشد. و سایر سازمان ها و فروشگاه ها ازآن بهره می برند. در پاکت های پستی اسم و آدرس فرستنده و گیرنده موجود است. به همین سبب به پاکت های پستی ،پاکت های آدرس دار هم گفته میشود.

https://b2n.ir/p46194

پاکت های پستی انواع مختلفی دارند که شامل موارد زیر است:

پاکت پستی، پاکت حبابدار، پاکت ساده، پاکت نامه، پاکت لمینت مشکی، پاکت متالایز و پاکت نایلون مشکی

هر یک ازآنها اندازه های مختلفی مثل A4، A3و غیره دارند.

کارتن چاپ تحویل کالا را به صورت راحت وآسان انجام می دهد و با تولید کننده مطمئن و با محصول درجه یک در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

مشخصات پاکت پستی حباب دار ، اندازه و ابعاد آن

به این بسته پاکت گیره فرستنده نیز گفته می شود زیرا از دو قسمت گیرنده و فرستنده تشکیل شده است. پاکت پستی حبابی ، به دلیل وجود یک لایه پلاستیکی در داخل ، یعنی یک لایه نایلونی با حباب هوا ، معمولاً برای حمل اشیا و محموله هایی که استفاده می شود. به همین دلیل است که بیشتر پاکت ها برای این منظور در بیشتر دفاتر پست ،و دفاتر پیشخوان دولت استفاده می شود. یک لایه کاغذ سفید 100 گرمی با کیفیت بالا روی این لایه نایلونی حبابی اعمال شده است. لازم به ذکر است که فروش پاکت حباب دار در بسته های 50 تایی انجام می شود البته باید این نکته را نیز ذکر کنیم که این کالاها در اندازه های مختلف تولید می شوند. به عنوان مثال ، پاکت 120 ، مدل A5 ، نوع A4 و بین A4 و A3 و در نهایت A3. همه این محصولات دارای بسته های 50 تایی هستند ، به غیر از اندازه A3 که در بسته های 25 تایی تولید می شود.

 برای تحویل اجناس پستی با حجم اندک از طریق پست مورد استفاده قرار می گیرد .

این پاکت به علت داشتن یک لایه پلاستیک حبابدار در قسمت داخلی برای تحویل کالا عالی هستند که در طرف دیگر در برابر ضربه حساس اند و دچار آسیب می شوند . بر روی این پاکت ها دو قسمت برای نوشتن فرستنده و گیرنده معین شده است. تا بتوانآدرسآن را با استاندارد های پستی نوشت تا در تحویل دادن بسته ها مشکلی نداشته باشد.

پاکت پستی در اندازه های مختلفی وجود دارند . و پر کار بردترین اندازه آن ها در پاکت های پستی حبابدار   A3 ،A4 ،B5 هستند .و این پاکت ها در اندازه های مختلفی مانند اندازه های بین A3 ، A4 و اندازه سی دی و پاکت نامه هم تولید می شوند  ویژگی اصلی که باید در این پاکت ها در نظر گرفت ضخامت آن می باشد و این ضخامت با گرماژ کاغذ مورد استفاده برای تولید پاکت بیان می شود .

پاکت پستی حبابدار معمولا از کاغذ های ۷۰ گرمی کمترین و ۱۰۰گرمی بیشترین ضخامت را دارند.

به جز کاغذ تحریر برای تولید این پاکت حبابدار کاغذ گلاسه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه کارتن چاپ با در نظر گرفتن ساخت پاکت پستی حبابدار خاص ترین قیمت را برای مصرف کننده همراه با چاپ اختصاصی طراحی و به فروش می رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021778*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی