اطلاعات تماس
  • 021778*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002125113215884

آشنایی با نحوه محاسبه قیمت کارتن

کد: 140002125113215884

https://bit.ly/3xGoraS

، (اخبار رسمی): از گذشته تا امروز لوازم بسته بندی با تغییر سبک زندگی انسان و مواد اولیه صنعتی مرتبا در حال تغییر بوده اند؛ اما همچنان در میان انواع لوازم بسته بندی جعبه های مقوایی و انواع کارتن های آماده بهترین ابزار برای بسته بندی ایمن کالاها به هنگام حمل و نقل شناخته می شوند.

محاسبه قیمت کارتن
آشنایی با نحوه محاسبه قیمت کارتن

مزایای استفاده از کارتن در بسته بندی

از گذشته تا امروز لوازم بسته بندی با تغییر سبک زندگی انسان و مواد اولیه صنعتی مرتبا در حال تغییر بوده اند؛ اما همچنان در میان انواع لوازم بسته بندی جعبه های مقوایی و انواع کارتن های آماده بهترین ابزار برای بسته بندی ایمن کالاها به هنگام حمل و نقل شناخته می شوند. استفاده از کارتن های آماده و جعبه های مقوایی در بسته بندی کالاهای مختلف مزایای فراوانی را برای صنایع تولیدی دارد که از جمله اقتصادی ترین مزیت این روش قیمت کارتن می باشد که نسبت به سایر لوازم بسته بندی بسیار مناسب تر است.

لوازم بسته بندی از انواع مواد اولیه چوب، فلز، پلاستیک و … تهیه می شوند؛ اما در این بین استفاده از کاغذ علاوه بر آنکه در حفظ منابع محیط زیست موثر است، همچنین می تواند ایمنی بیشتری را برای کالاها به هنگام حمل و نقل داشته باشد. بنابراین استفاده از جعبه های مقوایی و کارتن های آماده یک روش مناسب و ایده آل در بسته بندی انواع کالاها و محصولات به شمار می آید که با قیمت مناسب در بازار به فروش رسیده و از نظر اقتصادی نیز می تواند برای کسب و کارهای مختلف به صرفه باشد.

بسته بندی کالاها با کارتن ها و جعبه های مقوایی قابلیت چاپ انواع طرح گرافیکی را برای صنایع فراهم آورده و لذا می توان از بسته بندی های مقوایی در بازاریابی و تبلیغات کالاها نیز استفاده کرد. چاپ کارتن با انواع روش های ماشینی و دستی انجام می شود که البته کاربرد روش های نوین در چاپ انواع کارتن موجب شده تا این روش بسته بندی یکی از لوکس ترین روش ها در بازار شناخته شود.

بدین ترتیب استفاده از کارتن در بسته بندی کالاها و محصولات مختلف مزایای کاربردی و اقتصادی فراوانی دارد که از جمله آن ها می توان به ایمنی کالاها به هنگام حمل و نقل، جذابیت های ظاهری جعبه های مقوایی، چاپ سریع و آسان انواع طرح های گرافیکی، بسته بندی لوکس و با کیفیت انواع کالا، استفاده تبلیغاتی از جعبه ها، بازاریابی کسب و کارها و قیمت کارتن ها اشاره کرد.

قیمت کارتن و مزیت اقتصادی بسته بندی های مقوایی

همانطور که در بخش قبل اشاره شد قیمت کارتن یکی از عوامل و فاکتورهایی است که در انتخاب جعبه های مقوایی به منظور بسته بندی انواع مختلف کالاها و محصولات نقش موثری دارد و در واقع یکی از مهم ترین مزایای بسته بندی کالاها با کارتن ها و جعبه های مقوایی عنوان می شود.

قیمت هر نوع کالا بسته به عوامل مختلفی تعیین می گردد و این مسئله نیز قابل تامل است که هر چه کیفیت کالا افزایش می یابد به تناسب قیمت آن نیز بالا می رود و در واقع این اتفاق کاملا طبیعی می باشد، چرا که کار با کیفیت و ایده آل ارزش پرداخت هزینه های سنگین را دارد. در خصوص لوازم بسته بندی نیز با چنین مسئله ای مواجه هستیم، پس اگر با قیمت های سنگین جعبه های بسته بندی مواجه شدید نگران پرداخت هزینه ها نباشید، چرا که شما با پرداخت هزینه های بالا ایمنی کالای خود را تامین می کنید.

البته در همه مواقع نیز قیمت های سنگین نشان دهنده کیفیت و استحکام کالا نیستند، به عنوان مثال جعبه های شیشه ای در ظاهری جذاب ارائه می شوند؛ اما از نظر استحکام در برابر عوامل محیطی کاملا شکننده می باشند و هیچ گونه ایمنی در برابر ضربه ندارند. بنابراین توجه به تناسب نیازهای شما به محصولات و لوازم بسته بندی حرف اول را در زمینه انتخاب این کالاها می زند و لذا بهتر است در هر شرایطی ابتدا به تامین ایمنی کالاها توجه داشته باشید و سپس به مسائل حاشیه ای مثل بسته بندی لوکس و جذاب کالا بپردازید.

اکنون به بحث ابتدایی یعنی قیمت کارتن ها و جعبه های مقوایی باز می گردیم. با توجه به تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده در میان تمامی لوازم بسته بندی پلاستیکی، فلزی، چوبی و شیشه ای؛ کارتن های مقوایی و کاغذی همواره بهترین لوازم در زمینه بسته بندی انتخاب می شوند که علاوه بر مزایای کاربردی به لحاظ اقتصادی نیز بسیار با صرفه می باشند، چرا که در این زمینه جعبه های فلزی به دلیل فلز به کار رفته در ساختارشان، جعبه های چوبی به دلیل هدر رفت منابع طبیعی جنگل، جعبه های پلاستیکی با آسیب زدن به محیط زیست و جعبه های شیشه ای به دلیل شکنندگی سریع از نظر اقتصادی چندان به صرفه نیستند و حتی می توان هزینه های جانبی فراوانی را نیز برای صنایع به دنبال داشته باشند.

بنابراین با توجه به مزایای فراوان جعبه های مقوایی و کارتن های آماده می توان گفت قیمت کارتن در هر محدوده ای که تعیین شود، بسیار مناسب و به صرفه می باشد، یعنی شما هر هزینه ای برای این محصول کاربردی و ایده آل زیست محیطی پرداخت کنید، ارزشمند است؛ اما با این حال لازم است بگوییم که قیمت کارتن مطابق با فاکتورهای مشخص و قوانین تعیین شده ای محاسبه می شود، به طوری که نسبت به سایر لوازم بسته بندی بسیار ارزان قیمت بوده و از نظر اقتصادی برای کسب و کارها با صرفه می باشد.

چگونه قیمت کارتن را محاسبه کنیم؟

اکنون با این تعاریف شاید بپرسید قیمت کارتن را چگونه محاسبه کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که قیمت کارتن طبق فاکتورها و تعرفه های مشخصی تعیین می شود و همواره سازمان های قضایی و اجرایی بر نحوه محاسبه قیمت کارتن در بازار نظارت دارند و این یعنی تمامی قیمت های مشخص شده در بازار قانونی می باشد؛ اما با این حال شما می توانید با بررسی چند فاکتور مهم قیمت کارتن را در هنگام خرید محاسبه نمایید.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت کارتن موثر هستند که از جمله آن ها می توان به ابعاد کارتن، جنس مواد اولیه، انتخاب طرح های گرافیکی، نحوه چاپ طراحی ها، ماشین آلات چاپ، نحوه سفارش، چگونگی تولید و تعداد جعبه‌ ها یا تیراژ چاپ اشاره کرد. کارشناسان در واحدهای صنعتی کارخانجات کارتن سازی روش های مختلف و تکنیک های ریاضی گوناگونی را برای بررسی و تعیین قیمت کارتن استفاده می کنند که البته در تمامی آن ها فاکتورهای فوق نقش تعیین کننده ای در محاسبه قیمت کارتن دارد.

یکی دیگر از عوامل مهمی که در افزایش یا کاهش قیمت کارتن موثر است، نحوه سفارش و خرید کارتن از تولیدکنندگان مختلف می باشد که البته در این زمینه خرید از تولیدکنندگان معتبر با تضمین کیفیت کالا می تواند در کاهش قیمت کارتن نیز موثر واقع شود. با این حال خرید کارتن به صورت عمده یا سفارش کارتن در حجم انبوه به تولیدکنندگان معتبر می تواند گزینه مناسب و ایده آلی در خرید با صرفه باشد.

گروه تولیدی کارتن چاپ از جمله تولیدکنندگان معتبر داخلی است که محصولات خود را در قالب انواع کارتن های آماده و جعبه های مقوایی به بازار عرضه می کند و شما می توانید به راحتی کارتن های آماده مورد نیاز خود را در حجم و تعداد بالا از طریق سایت کارتن چاپ سفارش داده یا با کمک مشاورین ما کارتن های سفارشی خود را طراحی و چاپ نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021778*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید