اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001295093016310

11 اشتباه رایج در خرید تابلو روان و نصب آن

کد: 140001295093016310

https://bit.ly/3dZbWiF

، تهران , (اخبار رسمی): خرید تابلو روان و تابلو LED یکی از مهمترین کارها برای جذب مشتری، تبلیغات و برندینگ در مراکز تجاری، فروشگاه ها، پاساژها، شرکت های تجاری و سازمانها است که مستقیما با هویت و ویترین شرکت ها مرتبط است. که باید در انتخاب آن به نکاتی توجه کنیم.

11 اشتباهات رایج در خرید تابلو روان و نصب آن
قیمت تابلو روان و خرید تابلو روان

در خرید تابلو های تبلیغاتی، تلویزیون های شهری، تابلوهای روان باید به یکسری نکات توجه کنیم که در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. مواردی که در خرید تابلو روان و دیگر تابلوهای تبلیغاتی و نمایشگرها باید بدونید به صورت زیر است. 

1.اندازه گیری نامناسب ابعادتابلوروان ونامتناسب بامحل نصب تابلوled وانتخاب رنگ ناهماهنگ.

2.نصب غیراصولی نمایشگرled ورعایت نکردن زاویه تابش خورشیدبه تابلو روان وشیب مناسب تابلوLED نسبت به دیدمشتریان.

3.رعایت نکردن فاصله دیدمشتری های شما وسایزمناسب تابلوروان.

4.متون طولانی وخسته کننده وسرعت نمایش روی نمایشگر,,,.برنامه ریزی مهم ترین اصل تابلوروان وتیزرمهم ترین اصل تلویزیون شهری.

5.کورکردن دیدداخل مغازه وویترین بعلت استفاده ازفریم اضافی روی تابلوLED.

6.نادیده گرفتن محل مناسب نصب تابلو دیجیتالی بین کرکره وشیشه سکوریت(استثناءبرای برخی مغازه ها)

7.استفاده ازقطعات تابلو روان وماژول هاوپاورهای غیراستانداردوبدون خدمات پس ازفروش.

8.نصب تابلوروان غیراستانداردودرنظرنگرفتن شرایط محیطی ونفوذآب ودرنتیجه خرابی تابلو led.

9.درنظرنگرفتن مقیاس طول وعرض ,خصوصادرجانمایی تابلوهای فول کالروتلویزیون های شهری.

10.نادیده گرفتن محل استقرارسرویس کار,پشت تابلوروان جهت سرویس های بعدی.

11.جوشکاری کردن آهن روی کابینت تابلو روان و نزدن ضدزنگ پس از نصب کامل روی آهن ها.

شرکت پارسا تابلو یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های  ارائه دهنده تابلوهای تبلیغاتی در ایران است که خدمات راهنمایی، مشاره، تولید تابلوهای سفارشی و همچنین خدمات نصب و راه اندازی را به صورت کامل به شکرت ها و کسب و کارها ارائه می دهد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت پارسا تابلو مراجعه نماییند و یا با شماره تماس 33909712-021 تماس حاصل نماییند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارسا تابلو

شرکت پارسا تابلو یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده تخصصی خدمات و محصولات حوزه تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو روان، تلویزیون شهری، نورپردازی و غیره است. مجموعه پارسا تابلو به صورت تخصصی از سال 87 فعالیت خود را با واردات تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون های شهری آغاز کرد و هم اکنون کل فرایند تولید و شخصی سازی انواع محصولات توسط شرکت و در دل بازار انجام می شود. شرکت پارسا تابلو با 14 سابقه در حوزه تابلو و تلویزیون های شهری توانسته به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند. در حال حاضر مجموعه پارسا تابلو افتخار همکاری با حداقل 3000 شرکت اعم از شرکت های خصوصی و دولتی در سراسر کشور را دارد که از شاخص ترین آنها می توان به نیروی هوایی سپاه، وزارت نیرو، نیروی زمینی ارتش، بانک ملت، بیمارستان شریعت، شرکت آبسال، شرکت اخگر، گروه بهمن، صنایع غذایی بهروز، شرکت ویتانا، شرکت فرآورده های لبنی وارنا، فرآورده های طبیعی کامجد، قالی سلیمان، رستوران اجاق باشی، هتل پارمیدا، تالار پذیرایی خاطره، پاساژ گراند هتل، فروشگاه سونی، مجتمع تجاری پلاتین و صدها برند معتبر دیگر اشاره کرد. مجموعه پارسا تابلو پیشرو در زمینه تابلوهای تبلیغاتی آماده اخذ سفارش مشتریان و ارائه کل فرایند مشاوره، راهنمایی، ساخت، نصب و پشتیبانی در سراسر ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]