اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002185121516310

عوامل تاثیر گذار در قیمت تلویزیون شهری

تلویزیون شهری و عوامل تعیین کننده قیمت آن

کد: 140002185121516310

https://bit.ly/3o37D9n

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم تا در خصوص تلویزیون شهری یا Large LED Display صحبت کنیم اینکه تلویزیون شهری چیست؟ و عوامل تاثیر گذار بر قیمت تلویزیون شهری کدامند؟

تلویزیون شهری چیست؟ و عوامل تعیین کننده قیمت تلویزیون شهری
قیمت تلویزیون شهری

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری در واقع نوعی نمایشگر دیجیتالی است که تصاویر نمایشی آن با توجه به پیکسل هایی که در کنار یکدیگر با فاصله های معیین قرار گرفته اند نمایش داده می شوند.

این فاصله پیکسل ها را اصطلاحاً دات پیچ می نامند و این دات پیچ ها، ماژول ها را تشکیل می دهند و این ماژول داخل یک قاب که اصطلاحا به آن  کابینت می گویند نیز در اندازه های گوناگونی قرار می گیرند که درنهایت خروجی آنها نمایشگر های دیجیتال بزرگی می شود که به آن تلویزیون شهری می گویند.

تلویزیون های شهری تابلوهایی در ابعاد غول پیکری هستند که مثل تابلو روان و تابلو ال ای دی از کنار هم قرار گرفتن ماژول های ال ای دی البته از نوع فول کالر نیز درست می شوند.

تلویزیون شهری میتوان گفت نوعی خاص و ویژه  از نمایشگرهای تابلو روان هستند که به دو روش گوناگون، که عبارت است از تلویزیون شهری آفلاین و تلویزیون شهری آنلاین نیز قابلیت اجرا دارد و می تواند انواع و اقسام محتوای تبلیغاتی از قبیل فیلم و عکس را با کیفیت مطلوب به نمایش درآورد.

کاربردهای تلویزیون شهری

همانطور که می دانید تلویزیون های شهری کاربردهای مختلفی دارد که مهمترین آن تبلیغات محیطی و برندینگ است. شما با تلویزیون شهری برای مدت زمان معینی به شکل مفید و موثر می توانید تبلیغات داشته باشید مشروط بر اینکه نسبت به مشتریانتان شناخت و آگاهی کافی داشته باشید مکان نصب تلویزیون شهری بایستی در جایی باشد که اطمینان داشته باشید مشتریان شما بطور حتم از آن محل عبور کرده و تبلیغات شما در تلویزیون شهری آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.

متریال و عوامل تاثیر گذار در قیمت تلویزیون شهری

جهت طراحی و ساخت این نوع از نمایشگرهای تبلیغاتی یا به عبارتی تلویزیون های شهری نیز مانند تابلو روان از ماژول استفاده می شود برخی از ویژگی های ماژول ها که ازاصلی ترین عوامل تشکیل دهنده قیمت تلویزیون شهری هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

ضد آب بودن ماژول تلویزیون شهری

 ماژول های استفاده شده در تلویزیون شهری کاملاً ضد آب هستند

مقاوم نسبت به اشعه ماورا بنفش: 

نسبت به اشعه ماورا بنفش کاملاً مقاومت نشان می دهند

تراکم رنگ بالای ماژول تلویزیون شهری

 نمایشگرهای موجود در تلویزیون شهری نیز نزدیک به 16 میلیون رنگ با تراکم و رزولوشن گوناگون در بازار تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد که باتوجه به نیاز مخاطبین ارائه می شود.

دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت تلویزیون شهری:

  • ابعاد تلویزیون شهری
  • تعداد پایه های نگهدارنده تلویزیون شهری
  • پی ریزی فونداسیون تلویزیون شهری
  • جنس ستون نگهدارنده تلویزیون شهری 
  • اسکلت تلویزیون شهری
  • تراکم رنگ و کیفیت تصاویر
  • تراکم و رزولوشن تصاویر نمایشی
  • نحوه برنامه نویسی
  • نوع نمایشگر تلویزیون شهری یا ال ای دی

همانطور که در بالا مشاهده کردید عوامل مختلفی در تعیین قیمت تلویزیون شهری تاثیرگذار است که با توجه به نیاز مخاطبین متغیر نیز است.
اگر شما برای انتخاب تلویزیون شهری نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید به سایت پارسا تابلو مراجعه کنید و از مشاوران این شرکت کمک بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارسا تابلو

شرکت پارسا تابلو یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده تخصصی خدمات و محصولات حوزه تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو روان، تلویزیون شهری، نورپردازی و غیره است. مجموعه پارسا تابلو به صورت تخصصی از سال 87 فعالیت خود را با واردات تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون های شهری آغاز کرد و هم اکنون کل فرایند تولید و شخصی سازی انواع محصولات توسط شرکت و در دل بازار انجام می شود. شرکت پارسا تابلو با 14 سابقه در حوزه تابلو و تلویزیون های شهری توانسته به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند. در حال حاضر مجموعه پارسا تابلو افتخار همکاری با حداقل 3000 شرکت اعم از شرکت های خصوصی و دولتی در سراسر کشور را دارد که از شاخص ترین آنها می توان به نیروی هوایی سپاه، وزارت نیرو، نیروی زمینی ارتش، بانک ملت، بیمارستان شریعت، شرکت آبسال، شرکت اخگر، گروه بهمن، صنایع غذایی بهروز، شرکت ویتانا، شرکت فرآورده های لبنی وارنا، فرآورده های طبیعی کامجد، قالی سلیمان، رستوران اجاق باشی، هتل پارمیدا، تالار پذیرایی خاطره، پاساژ گراند هتل، فروشگاه سونی، مجتمع تجاری پلاتین و صدها برند معتبر دیگر اشاره کرد. مجموعه پارسا تابلو پیشرو در زمینه تابلوهای تبلیغاتی آماده اخذ سفارش مشتریان و ارائه کل فرایند مشاوره، راهنمایی، ساخت، نصب و پشتیبانی در سراسر ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی