اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002115110216310

شاخص هایی موثر بر قیمت تلویزیون شهری و قیمت تابلو روان

قیمت تابلو روان، LED و تلویزیون های شهری چگونه تعیین می شود؟

کد: 140002115110216310

https://bit.ly/3udqWPQ

، تهران , (اخبار رسمی): در انتخاب تابلو تبلیغاتی و استعلام دقیق قیمت کل پروژه نصب و اجرای تابلوهای تبلیغاتی مانند قیمت تابلو روان، قیمت تابلو ثابت، قیمت تلویزیون شهری و محصولات مرتبط دیگر باید به یکسری موارد دقت کنیم که در زیر این موارد به صورت طبقه بندی شده ارائه می گردد.

قیمت تابلو روان، LED و تلویزیون های شهری چگونه تعیین می شود؟
شاخص هایی موثر بر قیمت تلویزیون شهری و قیمت تابلو روان

نکاتی که در مورد قیمت تابلو روان و قیمت تلویزیون شهری باید بدانید:

1. متراژ مورد نیاز

به منظور به دست آوردن قیمت تابلو روان می توانید متر مربع آن را محاسبه نمایید و بعد عدد به دست آمده را در قیمت هر متر مربع تابلو روان ضرب کنید. در انتها قیمت تابلو روان به دست می آید. می توانیم به طور مثال بگوییم در شرایطی که عرض یک تابلوی روان برابر 4 متر می باشدو همچنین ارتفاع آن 3 متر باید این دو را در هم ضرب کرده و در انتها ضرب در قیمتی که برای  هر متر مربع آن در نظر گرفته شده کنیم. مثلا برای تابلو روان با رنگ آبی هر متر آن 90،000تومان در نظر گرفته شده است. در این شرایط باید 90،000 در 12 ضرب کنیم تا قیمت آن تابلو روان به دست آید.

2. کیفیت جنس و قطعات تابلو تبلیغاتی

قیمت هایی که برای تابلو های روان در نظر گرفته می شود میتواند به عوامل زیادی وابسته باشد. یکی از عوامل مهم و موثر در تعیین قیمت آنها نوع جنس و به ویژه قطعه هایی است که در آنها به کار می رود. 

3. شدت نور ماژول و شرایط محیطی

به علاوه در هر تابلو روان ماژول هایی با ضعف و شدت هایی متفاوت از هم استفاده می شود. در صورتی که ماژول های به کار گرفته شده در تابلوهای روان داری نور زیادی باشد این نشان دهنده با کیفیت بودن آن است و مطمئنا  قیمت آن در مقایسه با دیگر تابلوهایی که دارای نور بسیار می می باشد بیشتر خواهد بود.

4. ویژگی ها و قابلیت های تابلو تبلیغاتی

هر کدام از تابلو روان ها دارای قابلیت های متفاوتی از هم می باشند که این امر هم می تواند در تعیین قیمت آنها بسیار موثر واقع شود. 

موارد دیگری هست که در تعیین قیمت تابلو های روان بسیار اهمیت دارد که این موارد عبارتند از:

در بعضی از مدل های CNC تابلو روان ویژگی ضد آب بودن وجود دارد که این خود یک امر مهم در قیمت تابلوهای روان است.

ماژول های تک رنگی که در تابلو های روان استفاده می شود در مقایسه با ماژول های  رنگی از تراکم مساوی تری برخوردار است و به همین دلیل در قیمت موثرمی باشد.

زیاد بودن و متفاوت بودن مدل لامپ ها در ماژول های رنگی می تواند قیمت تابلو روان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

رنگ تابلو ها می تواند در امر قیمت بسیار تاثیر به سزایی داشته باشد.

ابعاد تابلو های روان مهمتربن نکته برای تعیین قیمت آن خواهد بود.

در ضمن بهتر است بدانید که در همه شرکت های ارائه دهنده خدمات و محصولات تابلو روان، تابلو ثابت، تابلو  ال ای دی، هزینه های مربوط به حمل و نصب کردن تابلو روان به صورت جدا محاسبه می شود و در محاسبه قیمت کلی آن در نظر گرفته نمی شود. تابلو روان در 2 مدل مختلف ساخته می شود. تابلوهایی که تک رنگ بوده و همچنین تابلوهایی که از ماژول های رنگی در آنها استفاده می شود.

برای اشنایی بیشتر با انواع تابلوهای روان، LED و تلویزیون های شهری به سایت پارسا تابلو مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارسا تابلو

شرکت پارسا تابلو یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده تخصصی خدمات و محصولات حوزه تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو روان، تلویزیون شهری، نورپردازی و غیره است. مجموعه پارسا تابلو به صورت تخصصی از سال 87 فعالیت خود را با واردات تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون های شهری آغاز کرد و هم اکنون کل فرایند تولید و شخصی سازی انواع محصولات توسط شرکت و در دل بازار انجام می شود. شرکت پارسا تابلو با 14 سابقه در حوزه تابلو و تلویزیون های شهری توانسته به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند. در حال حاضر مجموعه پارسا تابلو افتخار همکاری با حداقل 3000 شرکت اعم از شرکت های خصوصی و دولتی در سراسر کشور را دارد که از شاخص ترین آنها می توان به نیروی هوایی سپاه، وزارت نیرو، نیروی زمینی ارتش، بانک ملت، بیمارستان شریعت، شرکت آبسال، شرکت اخگر، گروه بهمن، صنایع غذایی بهروز، شرکت ویتانا، شرکت فرآورده های لبنی وارنا، فرآورده های طبیعی کامجد، قالی سلیمان، رستوران اجاق باشی، هتل پارمیدا، تالار پذیرایی خاطره، پاساژ گراند هتل، فروشگاه سونی، مجتمع تجاری پلاتین و صدها برند معتبر دیگر اشاره کرد. مجموعه پارسا تابلو پیشرو در زمینه تابلوهای تبلیغاتی آماده اخذ سفارش مشتریان و ارائه کل فرایند مشاوره، راهنمایی، ساخت، نصب و پشتیبانی در سراسر ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی