اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001305094814937

پایان مشکلات رزرو هتل با روی کار آمدن رزرو آنلاین هتل

کد: 140001305094814937

https://bit.ly/3v5xZKb

، مشهد , (اخبار رسمی): رزرو هتل مناسب و تمیز یکی از دغدغه های اصلی و چالش های رو در صنعت گردشگری شده است اکنون باروی کار آمدن سیستم های رزرواسیون آنلاین این مشکل نیز حل شده است.

پایان مشکلات رزرو هتل با روی کار آمدن رزرو آنلاین هتل
پایان مشکلات رزرو هتل با روی کار آمدن رزرو آنلاین هتل

بعضی از گردشگران با قوانین رزرو هتل خارجی و کنسلی آن آشنایی ندارند که همین می تواند باعث بروز مشکلاتی در سفر شود.

در این مقاله سعی داریم به چالش های روز رزروهتل و صنعت گردشگری و همچنین به بیان ویژگی های رزرو آنلاین هتل بپردازیم. بدون شک صنعت گردشگری یکی از پول سازترین صنایع در جهان می باشد. همچنین میدانیم ایران به دلیل وجود جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و متنوع و تاریخ کهن خود تبدیل به یکی از 20 کشور مهم در این صنعت شده است. با این وجود ایران در این صنعت با چالش ها و موانع زیادی روبرو شده است که در این مقاله به یکی از این موانع با عنوان هتلداری و رزروهتل در راستای صنعت گردشگری و توریسم می پردازیم.

مشکلات مسافران در رزروهتل

مشکلات رزروهتل یکی از اتفاقات ناخوشایندی می باشد که ممکن است در سفر برای هر توریسم و حتی مسافران داخلی پیش آید. عدم رضایت از هتلی که در آن اقامت داریم، می تواند بسیار آزار دهنده باشد و یا حتی عدم اطلاع از بهترین هتل های منطقه ی اقامتی انتخاب شده می تواند گردشگران را کاملا سردرگم کند.

این روزها با وجود افزایش سیستم های رزرواینترنتی همچنان مشکلاتی بر سر راه گردشگران ایرانی برای رزرو هتل در خارج از کشور وجود دارد. به دلیل تفاوت هایی که در هتل های خارجی و ایرانی وجود دارد بسیاری از گردشگران حتی در هنگام انتخاب اتاق دچار مشکل می شوند. همچنین بعضی از گردشگران با قوانین رزرو هتل خارجی و کنسلی آن آشنایی ندارند که همین می تواند باعث بروز مشکلاتی در سفر شود.

بهترین روش رزروهتل

انتخاب بهترین هتل یکی از دغدغه های هر توریسم و گردشگر است. برای رزروهتل می توان از دو روش زیر استفاده کرد:

رزرو هتل از طریق آژانس های اینترنتی (آنلاین)

مزیت رزرو آنلاین، حذف واسط میان گردشگر و محل اقامت مربوطه می باشد. می توان مطمئن شد که حتی در زمان شلوغی مراجعه به هتل ها اشتباهی در رزرو هتل بوجود نخواهد آمد. اما می تواند معایبی مثل: امکان اشتباه ثبت شدن اطلاعات در سیستم وجود داشته  باشد و یا حتی عکس هایی که در سایت دیده اید، شباهتی به آنچه در واقع می بینید نداشته باشد.

رزرو هتل از طریق آژانس های سطح شهر (حضوری)

این نوع رزرو مشکلات بسیاری دارد که می تواند خاطره بدی از سفر در ذهن باقی بگذارد. علاوه بر اینکه گردشگر مجبور است، برای پیدا کردن هتل مناسب از این هتل به آن هتل برود. با این کار ممکن است نتواند اتاق مورد نظر خود را حتی برای 24 ساعت رزرو کند و یا اینکه مجبور شود بدون در نظر گرفتن مزایای هتل اتاق نامناسبی را رزرو کند. بنابراین نتیجه می گیریم در حال حاضر معایب رزرواینترنتی می تواند به مراتب بهتر از رزرو حضوری باشد.

تاثیر شیوع کرونا بر هتلداری

همانطور که میدانیم ویروس کرونا ماه هاست یکی از چالش های صنعت گردشگری در ایران شده و بسیاری از کشورهای توریست پذیر دیگر غیر از ایران را هم با رکود این صنعت مواجه کرده است. اما شاید بتوان گفت بخش هتلداری سالم سهم بزرگی را در صنعت گردشگری و عدم گسترش بیش از پیش این ویروس در میان گردشگران ایفا خواهد کرد.

پیدا کردن هتل مناسب و تمیز از حداقل خواسته های هر توریسم و گردشگری می باشد که یک سیستم هتلداری مجهز و متعهد می تواند آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهد و سفر گردشگران را به سفری خاطره انگیز برای آنان تبدیل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]