اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001305094914937

آشنایی با هتل آپارتمان آرین در مشهد

کد: 140001305094914937

https://bit.ly/3mX17Rg

، مشهد , (اخبار رسمی): هتل آپارتمان آرین یکی با کیفیت ترین هتل های شهر مشهد می باشد که در سال 1396 احداث شده است. این هتل آپارتمان یکی از هتل های بسیار نزدیک به حرم مطهرمی باشد.

آشنایی با هتل آپارتمان آرین در مشهد
آشنایی با هتل آپارتمان آرین در مشهد

هتل آپارتمان آرین با دارا بودن سیستم تهویه مطبوع، حمام، امکانات بهداشتی مناسب،‌ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... در اتاق های خود توانسته به یکی از با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد تبدیل شود.

هتل آپارتمان آرین یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل های شهر مشهد می باشد که در سال 1396 احداث شده است. این هتل آپارتمان همچنین از نزدیکترین هتل ها با فاصله ی 3 دقیقه به حرم مطهر است. هتل آپارتمان آرین از نوع هتل های 3 ستاره می باشد که با بهترین پرسنل آماده خدمت گزاری به زائران و گردشگران گرامی خواهد بود.

موقعیت هتل

این هتل آپارتمان مجلل در مرکز شهر و در خیابان امام رضا(ع) و بسیار نزدیک به ایستگاه اتوبوس می باشد و می توان فاصله آن را تا ایستگاه راه آهن 14 دقیقه زمان برآورد کرد. همچنین تا فرودگاه و پایانه مسافربری حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل آپارتمان آرین نیز به جاذبه های گردشگری موجود در مشهد همچون آرامگاه نادرشاه افشار،‌ مسجد گوهرشاد، گنبد سبز، حمام مهدی قلی بیک،‌ آرامگاه شیخ بهایی، کلیسای مسروپ مقدس و سرزمین موج های آبی بسیار نزدیک است.

از جمله اماکن دیدنی دیگری که در نزدیکی هتل آپارتمان آرین وجود دارد می توان به پارک کوهسنگی و مسجد 72 تن اشاره کرد. برای دسترسی به بازار رضا باید گفت که این هتل بسیار نزدیک به این بازار بوده و می توان به  راحتی و پیاده به آن دسترسی پیدا کرد.

امکانات داخل هتل

هتل آپارتمان آرین دارای رستورانی ایرانی و همچنین کافی شاپ است که می توان جهت صرف غذا و نوشیدنی به این قسمت مراجعه کرد. هتل آپارتمان آرین دارای اتاق های دو، سه و چهار، پنج و شش تخته می باشد که در تمامی این اتاق ها امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان قرار دارد. اتاق های شش تخته بصورت دو خوابه ی بسیار بزرگ همراه با دو سرویس بهداشتی مجزا و یک سالن بزرگ مجزا طراحی شده اند.همچنین هتل آپارتمان آرین دارای 4 طبقه و 30 واحد اقامتی می باشد. یکی از بهترین خدمات این هتل وجود مترجم های عربی و انگلیسی برای تعامل بهتر با مسافران خارجی می باشد.

سیستم های رفاهی هتل

بهترین هتل ها را می توان با سیستم های رفاهی موجود در آنها شناخت. هتل آپارتمان آرین با دارا بودن سیستم تهویه مطبوع، حمام، امکانات بهداشتی مناسب،‌ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی،‌ چای ساز، تلفن و ... در تمامی اتاق های خود توانسته به یکی از با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد تبدیل شود.

این هتل آپارتمان زیبا و دلباز، امکانات لوکسی را برای مسافران ارزشمند خود تدارک دیده است. لابی هتل آپارتمان دارای تلویزیون، مبلمان، کولرگازی و... است که می تواند آسایش و رفاه مسافران را در بدو ورود به همراه داشته باشد.

امکانات کلی هتل آپارتمان آرین

  • آسانسور
  • سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
  • تلوزیون در لابی
  • کافی شاپ
  • کپسول آتش نشانی در لابی و راهرو
  • جعبه کمک های اولیه
  • لباسشویی
  • سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
  • دستگاه واکس کفش
  • ویلچر
  • اتاق چمدان
  • صندوق امانات
  • خدمات خانه داری
  • تاکسی سرویس
  • رستوران ایرانی

این هتل با دارا بودن تمامی این امکانات و نزدیک بودن به پایانه های هوایی و زمینی و همچنین مراکز خرید و تفریحی به عنوان یکی از لوکس ترین و جذاب ترین هتل های مشهد نام برده شده است. این هتل آپارتمان توانسته نام خود را در بین هتل آپارتمان های ستاره دار بگنجاند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]