اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001315096513662

ارتقا و بهینه سازی سایت سینما چوب فیدار

با هدف ارتقای فروش آنلاین صندلی آمفی تئاتر و با قیمت فوق العاده انجام شد

کد: 140001315096513662

https://bit.ly/3tCaMPz

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید سینما چوب فیدار  از  1400/01/31 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت سینما چوب فیدار
نمونه صندلی آمفی تئاتر سینماچوب وتجهیزسالن توسط شرکت سینما چوب -دکورانیو ،صوت و تصویر و نوراختصاصی

به گزارش روابط عمومی سینما چوب فیدار؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی مبلمان سینمایی و صندلی آمفی تئاتر از تاریخ 1400/01/31 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.cinema-choob.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های فروش آنلاین و نمونه کارهای جدید و بخش مشاوره اجرایی و مشاوره طراحی و فروش آنلاین و نمونه کارهای جدید و بخش مشاوره اجرایی و مشاوره طراحی به فهرست وبسایت اضافه شده است.
مدیر سینما چوب فیدار با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با محصولات جدید صندلی آمفی تئاتر، پس از این به روز رسانی مد نظر است.
او همچنین افزود: سینما چوب فیدار وب سایت فعال در حوزه مبلمان سینمایی و صندلی آمفی تئاتر است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ مشاوره اجرایی و مشاوره طراحی سالن سینما و سالن آمفی تئاتر در سایت هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر