اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002195123015489

راهنمای انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان مناسب کسب و کار شما

کد: 140002195123015489

https://bit.ly/2RCyAoy

، (اخبار رسمی): در این نوشته به معرفی و ذکر مزایا و امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان پرداخته می‌شود. این که چرا کسب و کارها باید از نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده کنند؟، کدام نرم افزار باشگاه مشتریان قابل اعتمادتر است؟ و چه میزان هزینه‌ باید کرد و چه مقدار بازگشت سرمایه خواهید داشت؟ در این نوشته بررسی می‌شود.

راهنمای انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان مناسب کسب و کار شما
راهنمای انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان مناسب کسب و کار شما

نرم افزار باشگاه مشتریان سیستمی ست که به طور پیوسته بر اساس اطلاعات به دست آمده از علایق و خواسته‌های مشتریان مربوط به یک برند، به مدیران کسب و کار با  راه‌کارهایی که ارائه‌ می‌دهد به حفظ مشتریان و ارتباط با آن‌ها کمک می‌کند. اطلاعات مشتریان با توجه به استراتژی بازاریابی پردازش می‌شود و در فرآیند افزایش وفاداری مشتریان از آن بهره گرفته می‌شود. اگر از نرم افزار باشگاه مشتریان در کنار سایر نرم افزارهای لازم برای یک کسب و کار مانند نرم افزار حسابداری و فروش استفاده شود، شاهد نتیجه‌ی بهتری خواهیم بود. زیرا فرآیند خودکارسازی ارتباط با مشتری بهبود می‌یابد.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان چیست؟ ایده‌ی اولیه‌ی ایجاد باشگاه مشتریان از کجا آمده؟

باشگاه مشتریان یکی از مفاهیم نسبتا جدیدی ست که با پیشرفت بازاریابی و استراتژی‌های تبلیغاتی به شدت مرکز توجه قرار گرفته‌است. نخستین بار این ایده در خطوط هوایی آمریکا برای جذب مشتریان بیش‌تر اجرا شد.

در نرم افزار باشگاه مشتریان مجموعه‌ای از امکانات که تسهیلگر ارتباط با مشتری ست در اختیار کسب و کار قرار می‌گیرد. از این طریق صاحبان کسب و کار می‌توانند در راستای بهبود تعامل با مشتری بکوشند و در نهایت فروش افزایش یابد. امروزه بر کسی پوشیده نیست که مشتریان بزرگ‌ترین سرمایه‌های یک کسب و کارهستند. از این رو برای بازدهی بیش‌تر و بهتر، مدیران  کسب و کار به دنبال بهبود کیفیت رابطه‌ی خود با مشتریانند و در راستای افزایش رضایت آن‌ها می‌کوشند. با این روش مشتریان قدیمی حفظ شده و مشتریان بیش‌تری نیز جذب می‌شوند. نرم افزار باشگاه مشتریان در این مسیر با در نظر گرفتن راه‌کارهای مختلفی به کمک کسب و کارها می‌آید. مجموعه‌ی این اقدامات موجب می‌شود مشتریان در ارتباط با کسب و کار احساس ارزش دریافت کرده و بدانند که از اهمیت بالایی برخوردارند و پیام آن‌ها شنیده می‌شود.

اهمیت و چرایی راه‌اندازی باشگاه مشتریان برای کسب و کار

مزایای راه‌اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟

  • ایجاد یک پایگاه داده مشتریان

با اطلاعاتی که از علایق و ترجیحات مشتریان از طریق نرم افزار باشگاه مشتریان به دست می‌آید، قطعا شناخت بهتر از مشتریان میسر می‌شود. بنابراین بخش روابط عمومی هنگام ارتباط با مشتری، درک بهتری از خواسته‌های او دارند و در ارتباط موثرتر عمل می‌کنند.

  • امکانات پیشرفته‌ی تعاملی

با استفاده از امکانات طراحی شده و مطابق دغدغه‌ها و نیازهای مشتری به صاحبان کسب و کار پیشنهادهایی در راستای ارتقای کسب و کار داده می‌شود. در نرم افزار باشگاه مشتریان برای هر مشتری یک پروفایل ایجاد می‌شود و اطلاعات مربوطه در آن ذخیره می‌شود. با استفاده از اطلاعاتی که در مدت زمان مشخصی به دست آمده شانس بیش‌تری برای تایید پیشنهادهای فروش به مشتریان وجود دارد.

  • شناخت بهتر مشتریان

شناخت مشتریان  به تقسیم‌بندی و طبقه‌بندی بهتر آن‌ها می‌انجامد. برای مثال در یک فروشگاه اینترنتی با آگاهی از علایق و سوابق خرید مشتری و یا عادت‌های اینترنتی او می‌توان متناسب با سلیقه‌ی مشتری پیام‌های حاوی تخفیف ارسال کرد.

  • صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغات

باشگاه مشتریان از جمله فعالیت‌هایی ست که به دلیل حفظ مشتریان قدیمی و تبدیل مشتریان خاموش یا بالقوه به مشتری بالفعل در هزینه‌های تبلیغات صرفه‌جویی می‌کند.

کدام نرم افزار باشگاه مشتریان را برگزینیم؟

بعد از این توضیحات این سوال که «کدام نرم افزار باشگاه مشتریان بهترین و قابل اعتمادترین است؟» پررنگ‌تر می‌شود. برای پاسخ به این سوال می‌توان در کاربردهای یک نرم افزار باشگاه مشتریان دقیق شد.

  • ایجاد ارتباط ساده و سریع با مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان اورست قابلیت ارتباط ساده و راحت با مشتریان را دارد. این نرم افزار با استفاده از ارائه‌ی راه حل‌های مختلف به روابط عمومی امکان پیام‌رسانی از طریق پلتفرم‌های گوناگون را می‌دهد. به علاوه صاحبان کسب و کار امکان دریافت پیام‌های حاوی انتقاد یا پیشنهاد را نیز دارند. یعنی ارتباط دوطرفه‌ای شکل می‌گیرد.

  • هر مشتری، یک پیشنهاد به خصوص

این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی ست که یک نرم افزار باشگاه مشتریان باید داشته باشد. با استفاده از این کارکرد کسب و کارها می‌توانند واکنش‌های مناسبی متناسب با پیشینه‌ی هر مشتری پیشنهاد دهند. از این قابلیت در کمپین‌های همراه با ایمیل مارکتینگ یا غیره می‌توان استفاده کرد.

ارتباط مشتری با کسب و کار را می‌توان مانند یک مکالمه در نظر گرفت. اگر مشتریان یک برند احساس کنند صدای آن‌ها شنیده می‌شود و صاحبان کسب و کار به خوبی متوجه نیازهای آنان می‌شوند، با برند ارتباط عمیقی برقرار می‌کنند. به این ترتیب مشتریان به دلیل رضایتی که دارند برای کسب و کار بازاریابی شفاهی می‌کنند. یعنی از تجربه‌ی خوب خود به سایر افراد اطلاع می‌دهد.

نرم افزار باشگاه مشتریان اورست چه خصوصیت‌های منحصر به فردی دارد؟

نرم افزار باشگاه مشتریان اورست یک نمونه‎‌ی بومی از سیستم‌های پیشرفته‌ی مورد نیاز کسب و کارها یا سازمان‌هاست.

1. قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا

2. خودکارسازی فرآیندهای روابط عمومی،

  • کاهش خطاهای انسانی،
  • حفظ مشتریان

3. قابلیت اتصال به پرتال تلفن سانترال،

  • ضبط و پخش مکالمات مشتریان،
  • پنل پیامک و
  • انواع پلتفرم‌های ارتباطی
  • و امکان مشاهده‌ی مشتریان بر روی نقشه

4. کاربری آسان،

  • محیط جذاب و در عین حال ساده

 

این موارد بخشی از قابلیت‌های یک نرم افزار باشگاه مشتریان به خصوص یعنی  نرم افزار باشگاه مشتریان اورست است.

با قابلیت‌های نامبرده شده در بالا ابزار بازاریابی پیشرفته در اختیار کسب و کارها یا سازمان‌ها قرار می‌گیرد و بدین ترتیب تعامل و ارتباط با مشتریان بهبود می‌یابد.

این مقاله برگرفته از منبع زیر است:

https://tinyurl.com/2p6e5fet

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی