اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009015538415489

ابزار افزایش فروش

چرا کسب و کار ها به نرم افزار مدیریت فروش نیاز دارند؟

کد: 140009015538415489

https://bit.ly/3xgTtq7

، (اخبار رسمی): به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، افرادی که کسب‌وکار راه می‌اندازند آرزوی درآمدی را دارند که از حقوق شرکتی‌شان بیشتر باشد. برای نیل به این هدف باید فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کنند که بدون نرم افزار مدیریت فروش امکان پذیر نیست.

چرا کسب و کار ها به نرم افزار  مدیریت فروش نیاز دارند؟
چرا کسب و کار ها به نرم افزار مدیریت فروش نیاز دارند؟

با رشد تکنولوژی به مرور ابزارهایی ساخته شده‌اند که برخی از فرآیندها را تسهیل کرده‌است. اتوماسیون‌کردن فرآیندها نیز نیاز به استخدام نیروهای بیشتر را کاهش داده‌است.

تاثیر نرم افزار مدیریت فروش در پیداکردن مشتری احتمالی

ابتدا باید به دنبال افرادی باشیم که ممکن است به کسب‌وکار ما علاقه‌مند باشند. در این مرحله حیاتی، می‌توانید لیدهای اولیه خود را در سایت‌هایی مثل لینکدین و توییتر یا رویدادهای تخصصی و کنفرانس‌ها پیدا کنید. روش دیگر، استفاده از بازاریابی دهان به دهان است؛ یعنی از مشتریان راضی خود بخواهید شما را به دوستان و همکارانشان معرفی کنند. توصیه‌ مشتری راضی می‌تواند بیش از هر بودجه بازاریابی برای شما موثر باشد.

وقتی بازاریابی و فروش را آغاز می‌کنیم طبیعتا از سمت افراد مختلفی بازخوردهایی می‌گیریم. مثلا با واحد فروش تماس می‌گیرند و درباره محصول یا خدمات ما سوالاتی می‌پرسند. یا برای بعضی کسب‌وکارها بازدیدکنندگان سایت فرم مشاوره یا درخواست دمو پر می‌کنند. این افراد ممکن است بلافاصله مشتری ما نشوند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( یا همان مدیریت فروش ) ابزاری‌ست که اطلاعات این مشتریان بالقوه را ثبت و ذخیره می‌کند. سپس، مدیر فروش می‌تواند با استفاده از اطلاعات CRM، کم‌کم مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتری واقعی کند.

بهبود برقراری ارتباط و تعیین تکلیف لیدها با نرم افزار مدیریت فروش

در طول فرآیند فروش، باید با مشتریان احتمالی ارتباط بگیرید و ببینید که لید مناسبی برای فروش هستند یا خیر.

با پرسیدن چند سوال می‌توانید واجد شرایط‌بودن لیدها را تعیین کنید:

نقش شما در شرکت‌تان چیست؟

کار شرکت شما چیست؟

چه مشکلی را می‌خواهید حل کنید؟

چرا این مشکل برای شما حیاتی است؟

از چه راه‌حل‌های دیگری استفاده کرده‌اید؟

نرم‌ افزار مدیریت فروش یا نرم افزار CRM با ردگیری و ثبت تاریخچه فعالیت‌های مشتریان، به برقراری ارتباط موثر کمک می‌کنند. نیروهای فروش باید براساس اطلاعات تماس، تاریخچه مکالمه، مشکلات معمول مشتری و خواسته‌های او، پیشنهادهایی مطابق با نیازهایش بدهند. از آنجا که فرایند CRM با فرایند فروش هماهنگ است، کارشناسان فروش در نرم افزار CRM به این اطلاعات دسترسی دارند و می‌توانند عملکرد خود را بهینه کنند و نتایج مطلوبی در ارتباط با مشتری کسب کنند.

برای انجام این مرحله بهترین نرم افزار سیستمی است که شما بتوانید تمام فرایند اتوماسیون فروش را در آن تعریف کنید. همچنین چنین سیستمی باید کاربری آسان و روانی داشته باشد تا کارشناسان شما هنگام ثبت اطلاعات دچار مشکل نشوند.

نقش نرم افزار مدیریت فروش در پرورش و ادامه فروش

شاید برای برخی بستن قرارداد فروش هدف نهایی باشد، اما بهتر است اینطور نباشد. بعد از اتمام فروش، باید ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید و پیشنهادهای مختلف در طول زمان برایشان بفرستید. کسب‌وکارها امروزه باید دنبال فروش چند محصول به هر مشتری باشند.

اتوماسیون فروش با نرم افزار CRM

با پیشرفت ابزارهایی مثل اتوماسیون فروش بسیاری از فعالیت‌های فروش، بازاریابی و پشتیبانی خودکار شده‌اند. نرم‌افزار CRM با قابلیت‌هایی که دارد به یکی از کاربردی‌ترین ابزارها در فرآیند فروش تبدیل شده است.

بهترین نرم افزار مدیریت فروش نیز دارای برخی قابلیت‌های سی آر ام است که صرفا برای تیم فروش طراحی شده‌اند. اما نرم افزار CRM برای هر سه بخش بازاریابی، فروش و پشتیبانی کاربرد دارد.

نرم افزارهای زیادی در بازار وجود دارد که امکانات و بسته‌های قیمتی متفاوتی دارند. همچنین انواع مختلف CRM امکانات و کاربرد به‌خصوصی دارند. همین حالا برای دریافت مشاوره خرید و انتخاب مناسب‌ترین نرم‌افزار، با واحد مشاوره نرم افزار CRM اورست 91013342-021 تماس بگیرید. آن‌ها به شما کمک می‌کنند هوشمندانه انتخاب کنید.

منبع : بهترین نرم افزار مدیریت فروش برای شرکت‌ها به توصیه اورست - خبرگزاری مهر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار