اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103116114915489

ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ ( نکات مهم )

کد: 140103116114915489

https://bit.ly/3xoIoos

، (اخبار رسمی): ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ چگونه است؟ چه مزایایی دارد؟ جایگاه پیام‌رسان واتساپ در ایران به چه صورت است و بهترین روش ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ چیست؟

ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ ( نکات مهم )
ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ ( نکات مهم )

واتس‌اپ اکنون یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسانی فوری است. به لطف محبوبیت بسیار زیاد آن، کسب‌وکار‌ها هم از این پلتفرم استفاده می‌کنند تا شخصی‌تر و فوری‌تر به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند. وقتی میزان کاربران فعال روزانه را با کاربران فعال ماهانه مقایسه می‌کنیم، واتس اپ دارای نرخ تعامل ۷۰٪ است که آن را به یک پلتفرم عالی برای تبلیغ کسب و کار شما تبدیل می‌کند.

امروز قصد داریم به بررسی یک ویژگی باورنکردنی بپردازیم که به بسیاری از مشاغل در سراسر جهان کمک کرده تا تعامل با مشتری خود را افزایش دهند. منظور ما ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ است.

چرا تبلیغات در واتساپ؟

جواب به این سؤال را با یک سؤال دیگر از شما آغاز می‌کنیم. گرفتن ماهی در یک استخر بزرگ با تعداد ماهی بزرگ اما تعداد کم، راحت‌تر است یا گرفتن ماهی در یک استخر کوچک با ماهی‌های بیشتر، اما کوچکتر؟ شرط می‌بندم پاسخ شما دومی باشد. چرا؟ زیرا شکار خود را با سرعت بیشتری دریافت خواهید کرد.

اما این موضوع چه ارتباطی با ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ دارد؟

خوب، در اینجا شباهت جالبی وجود دارد و ما این مثال را در دنیای بازاریابی بین ارسال ‌ایمیل تبلیغاتی و ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ مقایسه می‌کنیم؛ ‌ایمیل پایگاهی با تعداد کاربر بالاتری (۴ میلیارد! ) در مقایسه با WhatsApp (2 میلیارد) دارد، اما واتس اپ ثابت کرده است که کانال ارتباطی صمیمی‌تری با سرنخ‌ها و مشتریان بیشتر است.

خرده فروشان قدرتمند دنیا در حال حاضر فضای ‌ایمیل و تبلیغات را شلوغ کرده‌اند؛ بنابراین به عنوان یک کسب و کار کوچک تا متوسط، باید متمایز شوید و کانال ارتباطی را انتخاب کنید که بتواند به شما کمک کند ارتباطات مرتبط و منسجم‌تری را مستقیماً با مشتریان خود داشته باشید و بی‌شک واتساپ در این میان بهترین انتخاب در زمینه بازاریابی تبلیغاتی از طریق پلتفرم‌های پیام‌رسان است.

جایگاه پیام‌رسان واتساپ در ایران

یکی از سایت های معتبر ایرانی در حوزه شبکه های اجتماعی که هرساله نگاهی به آمار کاربران شبکه‌های اجتماعی در سرتاسر دنیا دارد، گزارش جالبی از تعداد کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی مختلف در سال ۱۴۰۰ ارائه کرده است که در آن پیام‌رسان واتس با بیش از ۵۰ میلیون کاربر ایرانی در جایگاه نخست پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران قرار گرفته است.

پیام‌رسان تلگرام هم با حدود یک میلیون کاربر کمتر (۴۹ میلیون کاربر) در رقابت با واتس اپ قرار دارد، البته تلگرام پس از فیلترینگ سال ۹۷ با ریزش مخاطبان خود مواجه شد. سایر شبکه‌های اجتماعی هم مانند اینستاگرام، توییتر و پیام رسان‌های ایرانی همچون آی گپ، روبیکا، سروش و غیره در رتبه‌های بعدی پرمخاطبترین شبکه‌های اجتماعی در بین ایرانیان قرار دارند.

روش‌های تبلیغات در واتساپ

روش‌های مختلفی جهت ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ وجود دارد که هر کدام از مزایا و معایبی برخوردارند، اما در ادامه 4 مورد از روش‌های پراستفاده جهت ارسال پیامک تبلیغاتی واتساپ را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

منبع : دیجی رو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]