اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010095612315489

راه های موفقیت در کسب و کار چیست؟

کد: 140010095612315489

https://bit.ly/3eIr7fI

، (اخبار رسمی): به گزارش ایسنا بنابر اعلام اورست، راه‌های موفقیت در کسب و کار متفاوت است و هرکس شیوه مخصوص به خود که منطبق بر استراتژی‌های بازاریابی‌اش است را دنبال می‌کند. اما رازهای موفقیت در کسب و کار که در شرکت‌های بزرگ شاهد آن هستید، چه چیزهایی هستند؟

راه های موفقیت در کسب و کار چیست؟
راه های موفقیت در کسب و کار چیست؟

نرم افزار CRM یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری تنها ابزاری‌ست که برای داشتن یک تجارت پرسود و مشتریان وفادار به آن نیاز دارید. قابلیت‌هایی مانند مدیریت سرنخ‌های تجاری، تجزیه و تحلیل داده‌های فروش و ثبت اطلاعات مشتریان از جمله امکانات سی آر ام است. نرم‌افزار مدیریت مشتریان در هر بار مراجعه مشتری، بانک اطلاعاتی کسب‌ و کار شما را از اطلاعات شخصی و سوابق خرید وی تکمیل می‌کند. بنابراین در تماس‌های بعدی مشتریان، خلاصه‌ای از اطلاعات مشتری به شما نمایش داده می‌شود تا با درک نیاز مشتری، خدمات متناسب‌تری ارائه کنید.

تاثیر نرم‌افزار CRM در موفقیت کسب و کار

نمی‌توان انکار کرد که مشتریان مایه حیات هر کسب و کاری هستند. رابطه با مشتریان تعیین کننده آینده و موفقیت در کسب و کار یک شرکت هستند و این به معنای استفاده از CRM (سیستم مدیریت ارتباط با مشتری) است.

با داشتن اطلاعات کامل، دقیق و متمرکز در مورد مشتریان بالفعل و بالقوه، بخش‌های فروش و بازاریابی می‌توانند توجه و انرژی خود را روی مشتریان مناسب متمرکز کند. نرم‌افزار سی آر ام در صورت استفاده مؤثر، می‌تواند اثری موج‌دار در سراسر کسب‌وکار شما ایجاد کند و سود شما را از طرق مختلف افزایش دهد.

موفقیت در کسب و کار با CRM

تقریبا 75 درصد از تمام پروژه‌های CRM شکست می‌خورند و دلیل آن نرم‌افزار نیست بلکه پذیرش ضعیف کاربر است. بنابراین چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سیستم ارتباط با مشتری با موفقیت پیاده‌سازی شده و در سطح شرکت پذیرفته شده است؟

در ادامه راه‌ های موفقیت در کسب و کار با سیستم CRM که می‌تواند بیزنس شما را چند پله ارتقا دهد را ارائه می‌دهیم:

  • از حمایت مدیران ارشد مطمئن باشید
  • استراتژی CRM را تعریف کنید
  • دستورالعمل استفاده تنظیم کنید
  • بر نگرش‌های منفی غلبه کنید

در دنیای امروز موفقیت در کسب و کار بدون در اولویت قرار دادن مشتری و برقراری ارتباط مؤثر و کارآمد با او و برطرف کردن نیازهایش در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین شیوه ممکن امکان‌پذیر نیست. یکی از راه‌های موفقیت در کسب و کار استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری  است. نرم‌افزار CRM اورست با بیش از یک دهه سابقه، مدیریت فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان کسب‌وکارهای ایرانی را برعهده دارد. ما در مجموعه اورست آن‌قدر به قدرت نرم‌افزار سی آر ام آنلاین خود اطمینان داریم که خدمات پشتیبانی دائمی و رایگان ارائه می‌دهیم. این نرم‌افزار با امکاناتی همچون تنظیم سطح دسترسی کاربران، رمزگذاری داده‌ها و پیاده‌سازی فایروال‌ها و آنتی‌ویروس‌های قدرتمند، امنیت بانک اطلاعاتی تجارت شما را تامین می‌کند.

برای مشاهده دمو نرم افزار  CRM اورست با ما در تماس باشید

۰۲۱۹۱۰۱۳۳۴۲

منبع  : خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا - رازهای موفقیت در کسب و کار چیست؟ تاثیر نرم‌افزار CRM در موفقیت کسب و کار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی