اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011135678815489

فرصتی که نباید از دست بدهید!

وبینار ضرورت راه‌اندازی باشگاه مشتریان برای کسب‌و‌کار

کد: 140011135678815489

https://bit.ly/34kaDZL

، (اخبار رسمی): آیا می‌دانید حفظ چنین مشتریانی چقدر می‌تواند برای پیشرفت کسب و کار شما مفید باشد؟ در این وبینار یک راهکار عالی برای تقویت ارتباطتان با مشتریان وفادار داریم و نقش باشگاه مشتریان بعنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های ارتباط با مشتری را بررسی خواهیم کرد.

وبینار ضرورت راه‌اندازی باشگاه مشتریان برای کسب‌و‌کار
وبینار ضرورت راه‌اندازی باشگاه مشتریان برای کسب‌و‌کار

آیا تا به حال به ارزش مشتریان وفادار در کسب و کار خودتان، فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید حفظ چنین مشتریانی چقدر می‌تواند برای پیشرفت کسب و کار شما مفید باشد؟ در این وبینار یک راهکار عالی برای تقویت ارتباطتان با مشتریان وفادار داریم و نقش باشگاه مشتریان بعنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های ارتباط با مشتری را بررسی خواهیم کرد.

برنامه‌های وفادارسازی مشتریان که گاهی اوقات با عنوان «باشگاه مشتریان» از آن‌ها یاد می‌شود، از جذاب‌ترین راهکارهای حوزه مدیریت ارتباط با مشتری هستند که اخیرا کسب‌وکارهای ایرانی، علاقمندی زیادی به استفاده از آن‌ها نشان می‌دهند. این راهکارها به دنبال شناسایی مشتریان ارزشمند سازمان هستند تا با ارائه خدمات ویژه به آن‌ها، انگیزه‌های ارتباط بلند مدت را برایشان فراهم کنند.

اگر بخواهیم در مورد ارکان مهم در یک کسب و کارصحبت کنیم، بی‌تردید باید از مشتریان آن کسب و کار بعنوان یکی از مهمترین ارکان، یاد کنیم. می‌توان به یقین گفت که هر شخصی که می‌خواهد کسب و کاری را شروع کند، باید زمان زیادی در زمینه چگونگی جذب مشتری، حفظ مشتری، رضایت مشتری و … صرف کند و بهترین راه‌حل‌ها را برای این موضوع پیاده‌سازی نماید. حالا میخواهیم چند سوال از شما بپرسیم تا خودتان قضاوت کنید و ببینید آیا از جایگاه و ارزش مشتریان وفادار کسب‌و‌کار خود  با خبر هستید یا خیر.

  • آیا می‌دانید برای بدست آوردن مشتریان جدید باید پنج برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی هزینه کنید؟
  • آیا می‌دانید مشتریان فعلی 50٪ بیشتر احتمال دارد کالای جدید شما را امتحان کنند؟
  • آیا میدانید مشتریان فعلی 31٪ بیشتر از مشتریان جدید، برای خرید محصولات و خدمات شما هزینه می‌کنند؟

حتما از این آمار و احتمالات متوجه شده‌اید، که جایگاه مشتریان وفادار به کسب و کار شما، چقدر میتواند کمک کند. در این وبینار قصد داریم شما را با مفهوم باشگاه مشتریان آشنا کنیم تا ببینید این موضوع چه نقشی در حفظ مشتریان وفادار می‌تواند داشته باشد.

زمان برگزاری وبینار :

18 بهمن 1400 ساعت 19 تا 20:30

ارائه‌دهنده :

جناب آقای جواد ترشیزی مدیر فروش مجموعه پرنیان پردازش پارس

لینک ثبت نام در وبینار ضرورت راه‌اندازی باشگاه مشتریان برای کسب‌و‌کار    

https://eseminar.tv/wb53901

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]