اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002255134814341

مزیت های اصلی استفاده از نرم افزار حسابداری در شرکت شما

کد: 140002255134814341

https://bit.ly/3yiOl4E

، تهران , (اخبار رسمی): اگر مدیر حسابداری هستید، حتماً در مورد سیستم‌های حسابداری چیزی شنیده اید. برای کسانی که این کار را نکرده اند، نرم افزار حسابداری هوشمند نوین نوعی نرم افزار است که معاملات مختلف حسابداری را ثبت و پردازش می‌کند.

9 مزیت اصلی استفاده از نرم افزار حسابداری در شرکت شما
مزیت های اصلی استفاده از نرم افزار حسابداری در شرکت شما

اگرچه بسیاری از شرکتها از سیستمهای خودکار حسابداری استفاده کرده اند، اما برخی هنوز شیوه سنتی مدیریت کتابهای خود را ترجیح می‌دهند. بنابراین، تفاوت‌های یک سیستم حسابداری سنتی و یک سیستم حسابداری خودکار چیست؟

حسابداری سنتی در مقابل حسابداری خودکار

معمولاً بیش از یک نفر طول می‌کشد تا همه آن وظایف را انجام دهد، زیرا دستی انجام نشده است. متأسفانه خطای انسانی در حسابداری سنتی اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها به یک شرکت خودکار روی آورده اند. حسابداری خودکار هنوز نقش انسان در وارد کردن داده‌ها را در بر می‌گیرد، اما بیشتر فرآیندها بخصوص ثبت و گزارش خودکار هستند.

1. باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود

حسابداری به عنوان یک کار بسیار وقت گیر شناخته می‌شود زیرا تراکنش‌های زیادی برای ثبت و شمارش وجود دارد. با این حال، با یک نرم افزار حسابداری، تمام مراحل می‌توانند خودکار باشند تا بتوانند به سرعت به پایان برسند. شرکت شما برای انجام دفترداری و سایر کارها به حسابداران اضافی نیاز ندارد تا بتوانید برای سایر نیازهای مهم در هزینه‌های شرکت خود صرفه جویی کنید.

2. دید مالی را افزایش می‌دهد

یک سیستم حسابداری نظارت بر موقعیت مالی شرکت را به طور جامع تر برای ذینفعان آسان می‌کند. مدیریت می‌تواند هزینه‌ها و درآمد و همچنین سود و زیان را در واحدهای تجاری و اداری مختلف ثبت کند. با استفاده از سیستم حسابداری، حتی می‌توانید پیش بینی جریان نقدی ایجاد کنید. از طریق داشبورد مالی می‌توانید تمام اطلاعات مالی شرکت خود را در یک نمای واحد مشاهده کنید.

3. خطاها را به حداقل می‌رساند

محاسبات دستی بیشتر در معرض خطا هستند، زیرا برای اطمینان از صحت باید به دقت حسابدار بستگی داشته باشید. با این حال، با یک سیستم حسابداری، فرآیند محاسبه خودکار است. خطاهایی مانند داده‌های تکراری نیز قابل شناسایی هستند. حسابداران نیازی به صرف زمان زیادی برای اصلاح داده‌ها ندارند و می‌توانند بیشتر روی کارهایی تمرکز کنند که واقعاً به مهارت آنها نیاز دارند.

4. دارایی و مدیریت موجودی را بهبود می‌بخشد

یک سیستم حسابداری خوب باید با دارایی و مدیریت موجودی شرکت شما قابل ارتباط باشد. این بدان معنی است که باید بتواند دارایی‌ها و موجودی خود را نیز مدیریت کنید. به عنوان مثال سیستم حسابداری، به شما امکان می‌دهد استهلاک دارایی را به طور خودکار محاسبه کنید، هزینه‌های موجودی کالا را ردیابی کنید و سهولت انجام سهام را انجام دهید.

5. داده‌های زمان واقعی را ارائه می‌دهد

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین به شما امکان می‌دهد داده‌های مالی شرکت خود را در زمان واقعی ردیابی کنید. می‌توانید بلافاصله از مقدار دقیق پولی که در هر زمان وارد و خارج می‌شود مطلع شوید. داده‌های بی درنگ بسیار مفید است، زیرا به شما کمک می‌کند تا برای بهبود مدیریت مالی خود، استراتژی‌ها و برنامه‌های صحیحی را ارائه دهید.

6. روند تصمیم گیری را افزایش می‌دهد

با گزارش‌های کامل، دقیق و در زمان واقعی، ذینفعان می‌توانند تصمیمات مالی بهتری برای شرکت بگیرند. آنها قادر خواهند بود دریابند که چه فرایندهایی بیشترین هزینه را دارند، کدام هزینه‌ها قابل کاهش است و غیره. آنها همچنین می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا شرکت از نظر مالی آماده سرمایه گذاری، گسترش، استخدام کارکنان بیشتر، آزمایش استراتژی‌های بازاریابی جدید و غیره است.

7. انعطاف پذیری بالایی به شما می‌دهد

بهترین نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مالی شرکت خود را پیگیری کنند و از هرجای دیگر کارهای حسابداری را انجام دهند. کاربران فقط برای اتصال به اینترنت نیاز دارند تا بتوانند از طریق مرورگر وب از برنامه استفاده کنند. علاوه بر این، نرم افزار حسابداری تحت وب همچنین می‌تواند در هر دستگاه تلفن همراه، از جمله تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی مورد استفاده قرار گیرد.

8. پاسخگو بودن

سیستم حسابداری می‌تواند اطلاعات مالی کامل و مفیدی را برای افراد مسئول و مربوط به فعالیت واحدها فراهم کند. هدف از این پاسخگویی نیاز به هر کارمند یا آژانس مدیریت امور مالی ایالت را دارد تا پاسخگویی و محاسبات صورتهای مالی خود را ارائه دهد. همچنین اطلاعات دقیق و به موقع در مورد بودجه‌های فعالیت‌های اقتصادی در سطح ملی و توسط آژانس برای تعیین انطباق با مجوزهای بودجه فراهم می‌کند.

9. مدیریتی

این سیستم باید اطلاعات مالی مورد نیاز برای برنامه ریزی، بودجه، اجرای، نظارت، تدوین سیاست‌ها و تصمیم گیری‌ها و ارزیابی عملکرد دولت را با ارائه اطلاعات موثق درباره وضعیت مالی یک آژانس مرتبط که برای مدیریت کارآمد فعالیت‌های دولت و امور مالی مفید است، فراهم کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

هوشمند نوین، از سال ۱۳۷۰ تاکنون به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و تخصصی در زمینه تولید نرم‌ افزار حسابداری فعالیت می‌کند. این شرکت با سابقه‌‌ای قریب به سه دهه فعالیت در زمینه تولید انواع نرم افزار حسابداری، درصدد بوده تا بتواند بخش وسیع و گسترده‌ای از نیازهای حسابداران، شرکت‌ها، ‌کسب‌و‌کارها و دیگر مشاغل را برطرف نماید. نرم افزارهای هوشمند‌ نوین، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و با بکارگیری افراد متخصص و آگاه در حوزه ساخت نرم افزار، سعی دارد، بنای رشد و شکوفایی ‌کسب‌و‌کارها و رضایت مشتریان ارزشمند خود را جلب نماید. هوشمند نوین، نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات، به کاربران خود این امکان را می‌دهد، تا امور مالی خود را به سادگی سامان دهی کنند و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند. نرم افزار حسابداری شرکتی، بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی، پیمانکاری، صنعتی، خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد، با بیش از چند ده هزار کاربر فعال، نمونه‌ای از راهکار مالی مطمئن و در عین حال بسیار ساده ای است که هوشمند نوین برای مدیریت و رونق کسب و کار شما ارائه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام