اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002285139016485

گزارش تصویری

دیدار فعالان سیاسی با دکتر مسعود پزشکیان

کد: 140002285139016485

https://bit.ly/2S4BfYl

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش پایگاه خبری مخاطب ۲۴، مسعود پزشکیان عصردوشنبه ۲۰ اردیبهشت در جلسه با فعالان سیاسی حضور یافت

دیدار فعالان سیاسی با دکتر مسعود پزشکیان
گزارش تصویری دیدار فعالان سیاسی با دکتر مسعود پزشکیان

به گزارش پایگاه خبری مخاطب ۲۴، مسعود پزشکیان عصردوشنبه ۲۰ اردیبهشت در جلسه با فعالان سیاسی حضور یافت، در این دیدار که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در جوی صمیمی برگزار شد دکتر پزشکیان بعد از سخنرانی به برخی از سوالات مطرح شده پاسخ داد.

گزیده‌ای از صحبت‌های انجام شده:

از هر کسی میپرسیم تقوی یعنی چی؟ میگوید یعنی عبادت، ولی من میگویم تقوی یعنی حرکت به سوی خدا. حضرت علی در اولین خطبه خود فرمودند اگر تقوی داشته باشیم هلاکت و نابودی در کار نیست. مشکل مملکت ما هستیم، شما هستید، مشکل تنها آمریکا نیست. اگر با تقوی باشیم جامعه را درست میکنیم، نه اینکه وقتی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم به دیگران تهمت بزنیم.
اگر آدم متقی باشید همه کار از دستتان بر می‌آید، دنبال قدرت و مقام و پست نباشید، دنیا خودش در پی انسان‌های درستکار می‌آید. به قول معروف "آنکه شیران را کند روبه صفت، احتیاج است احتیاج است احتیاج"، چه کسی نمیتواند از حق بگوید، کسی که از مقامش می‌ترسد، از مالش می‌ترسد، از موقعیت و پست و صندلی می‌ترسد. وابستگی باعث می‌شود که نا حق سخن بگوید، مثلا اگر حق بگویم مرا برکنار میکنند. اگر وزیر و وکیل باشم، اما نتوانم به درد مردم جامعه بخورم، همان بهتر که مقامی نداشته باشم. هر وقت انسان وابسته (مال، پست و قدرت) نباشد می‌تواند حق را بگوید، بروید زندگی من را بررسی کنید.. باید صداقت، عدالت و انصاف داشته باشیم
ایران از قومیت‌های محتلفی تشکیل شده است. ایران را این قومیت‌ها نگه داشته اند (کرد، ترک، بلوچ، عرب، فارس، لر و ...) نباید یک سری منابع را یک جا جمع کنند و بقیه هیچ، نباید تبعیض در مملکت باشد باید به استان‌ها حقشان را بدهند، آن‌ها خودشان شهرشان را درست میکنند. باید در شهرهایشان هم بتوانند زبان خودشان را درس بدهند، اما توجه کنیم که زبان رسمی کشور یک زبان است.
سوبسید حق جامعه ضعیف است، به ذوب آهن و پتروشیمی و ... گاز و نفت و انرژی ارزان میدهیم و آن‌ها وقتی محصول خود را می‌خواهند به مردم عادی بفروشند به قیمت بازار جهانی می‌فروشند، اگر قرار است به قیمت بازار جهانی بفروشند انرژی هم باید با همان قیمت بخرند. دولت باید این امور را درست کند.
من و شما باید دست به دست هم بدهیم و فقط حقیقت را به مردم بگوئیم تا اعتمادشان جلب شود. من برای رای جمع کردن دروغ نمی‌گویم. از من دروغ نخواهید شنید. در حرف‌ها و اعمال من تناقض وجود نخواهد داشت، وقتی بتوانم کاری را انجام دهم میگویم میتوانم و اگر هم نتوانم میگویم نمی‌شود. با شعار دروغ به جماعت، رای جمع نمی‌کنیم.
در زمان وزارت من کارمندان تحصن کردند، جلوی حراست را گرفتم و گفتم حق با آنهاست، حرفشان را باید به چه کسی بگویند، ما الان حقشان را ندادیم دستگیرشان هم بکنیم؟! باید صادقانه حرف بزنیم. اگر جماعتی تحصن میکنند باید حرفشان را بشنویم. باید صداقت، عدالت و انصاف داشته باشیم

گزارش تصویری از سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان در دیدار با فعالان سیاسی
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخاطب24

درباره ما مخاطب ۲۴ سایت بازنشر خبر‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ورزشی گردشگری و اخبار انتخابات

اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه