اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005155363916485

فیلم سوگند یاد کردن ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف

کد: 140005155363916485

https://bit.ly/3AgFvEK

، تهران , (اخبار رسمی): ابراهیم رئیسی طی مراسم تحلیف سیزدهم برای پاسداری از نظام و قانون اساسی سوگند یاد کرد و گفت: تحریم‌ها علیه ملت ایران باید لغو گردد، من دست دوستی به سوی همه کشورهای منطقه و به ویژه همسایگان دراز می‌کنم.

فیلم، سوگند یادکردن ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف
سوگند یادکردن ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف

سید ابراهیم رئیسی امروز در آغاز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کرد که به عنوان رییس جمهوری، پاسدار اسلام، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی باشد

طی مراسم تحلیف سیزدهم، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای پاسداری از نظام و قانون اساسی سوگند یاد کرد و گفت: تحریم‌ها علیه ملت ایران باید لغو گردد، من دست دوستی به سوی همه کشور‌های منطقه و به ویژه همسایگان دراز می‌کنم.

به گزارش مخاطب۲۴، ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران عصر پنج‌شنبه ۵ اوت (۱۴ مرداد) در مجلس ایران و در حضور غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه، اعضای شورای نگهبان و نمایندگان مجلس سوگند یاد کرد.

در مراسم تحلیف و ادای سوگند آقای رییسی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران، مقام‌های کشوری و لشکری ایران و همچنین نمایندگانی از کشور‌های مختلف و سازمان‌های بین‌المللی حضور دارند.

برهم صالح، رئیس جمهور عراق و محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان، ایمن بن عبدالرحمان، نخست‌وزیر الجزایر از جمله بلندپایه‌ترین مقام‌های خارجی هستند که در مراسم تحلیف آقای رئیسی حضور دارند.

همچنین انریکه مورا، معاون سیاسی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این مراسم حضور دارد.

فیلم، سوگند یادکردن ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف

سید ابراهیم رئیسی امروز در آغاز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کرد که به عنوان رییس جمهوری، پاسدار اسلام، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی باشد.

فیلم سوگند رئیس جمهور را از طریق لینک بالا در سایت مخاطب24 تماشا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخاطب24

درباره ما مخاطب ۲۴ سایت بازنشر خبر‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ورزشی گردشگری و اخبار انتخابات

اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها