اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003115158816485

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

صحبت‌های مسعود پزشکیان در مجلس بعد از رد صلاحیتش (فیلم)

کد: 140003115158816485

https://bit.ly/3c5G5LU

، تهران , (اخبار رسمی): مسعود پزشکیان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که صلاحیتش احراز نشد در صحن علنی مجلس گفت: "از شورای محترم نگهبان می‌خواهم که به صورت شفاف اشکال و نقص کار ما را علنی به جامعه و مردم بگویند. "

صحبت‌های مسعود پزشکیان در مجلس بعد از رد صلاحیتش (فیلم)
صحبت‌های مسعود پزشکیان در مجلس بعد از رد صلاحیتش (فیلم)

نماینده مردم تبریز در مجلس و یکی داوطلبان عدم احراز صلاحیت شده ِانتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در خصوص تصمیمات شورای نگهبان گفت: "پیش از هر چیزی از شورای نگهبان تشکر می‌کنم چرا که لطف کرد و وظیفه سنگینی از روی دوش ما برداشت. در عین حال از این شورا خواهش می‌کنم که به صورت شفاف اشکال و نقص کار ما را علنی به جامعه و مردم بگویند. به عنوان یک اصلاح‌طلب بر اساس اقتدا به امام علی (ع) می‌گویم که به دنبال دنیا نبودم، نیستم و نخواهم بود."

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس یازدهم اظهار کرد: " وقتی انسان به دنبال دنیا نباشد و تأسف چیزی را که دنیا از او گرفت نخورد، جسارت این را دارد که حرف حق بزند و یار و یاور مظلوم باشد. من همیشه با مظلومان بودم. هیچ وقت در جبهه قدرتمندان نبودم و نخواهم بود. اینجانب نه‌ مطب زدم، نه سهمی دارم و هیچ گاه دنبال پول، قدرت و مال و منال نخواهم بود. شورای محترم معیارها و ناهم‌خوانی ما با معیارها را اعلام کند."

پزشکیان با بیان اینکه اصل بر عدالت و انصاف است، گفت: «ما برای اینکه عدالت را پیدا کنیم، مجبور هستیم اصلاحات انجام دهیم. حضرت علی (ع) به مالک اشتر می‌گوید دلیل درست و حق بودن حاکمیت، مردم هستند. اگر مردم ما را نپذیرند ما جزء صالحین نیستیم. ما باید در عمل نوکر مردم باشیم نه اینکه فقط شعار خدمت سر دهیم و هنگام انتخابات بگوییم اگر مردم نیامدند اشکالی ندارد، عده‌ای رأی می‌دهند.»

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که صلاحیتش همزمان با علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری احراز نشد، تأکید کرد: "رییس جمهور باید تبلور تمام ملت ایران باشد. انصاف را مراعات کنید."

نماینده مردم تبریز در مجلس دهم و یازدهم با اشاره به برخی بی عدالتی ها در جامعه‌ تأکید کرد: «اگر قرار است که یک گروه حرف بزند، به گروه مقابلش هم اجازه حرف زدن بدهید. اگر قرار است یک جناح در قدرت باشد، بگذارید همه جناح‎‌ها باشند. ایران برای همه است برای یک دسته نیست.»

او گفت:"بروید ارزیابی کنید و متوجه شوید که مردم پشت سر ما حرف‌های خوبی نمی‌زنند و ما مقصر هستیم. اگر رفتارمان را اصلاح نکنیم، مملکت در خطر است."

به تماشای فیلم صحبت‌های مسعود پزشکیان در مجلس بعد از رد صلاحیتش  بنشینید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخاطب24

درباره ما مخاطب ۲۴ سایت بازنشر خبر‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ورزشی گردشگری و اخبار انتخابات

اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه