اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003025146116522

تعویض گلس s8 تضمینی شد!

کد: 140003025146116522

https://bit.ly/3fkkKAB

، تهران , (اخبار رسمی): تا به حال راجع به تعویض گلس چیزی شنیدی ؟ بذار اینجوری بپرسم ، تا حالا شده گوشیت بخوره زمین و شیشه ی روی صفحه ال سی دی ت بشکنه اما هم تصویر گوشیت سالم باشه هم عملکرد تاچ درست باشه ؟ اگه همچین اتفاقی برای تو هم افتاده ، باید بدونی این مشکل قابل حله و نیازی نیست گوشیتو با قیمت کم رد کنی بره !

تعویض گلس s8 تضمینی شد !
تعویض گلس s8

بیا کل قضیه رو با تعویض گلس s8 برات توضیح بدم . 

اگه  تو هم یکی از کاربران این گوشی هستی حتما تو هم از امکانات آن تا الان رضایت کافی داشته ای 

اما اگه به صورت اتفاقی به صفحه گوشیت فشار وارد شده یا اگه موبایل ات از دستت افتاده زمین پس الان که داری این متن رو میخونی یا به تعمیرات موبایل مراجعه کردی یا مجبوری تا چند روز اینده مراجعه کنی!

اگه تا الان کسی بهت نگفته و متوجه نشدی بهتره بدونی 

ال سی دی s8 یکی از ال سی دی های گرون قیمت سامسونگ محسوب میشه که سامسونگ به کیفیت تصویر ، تراکم پیکسلی ، روشنایی آن در نورزیاد مستقیم  و نور کم بسیار مینازه ، البته این فقط بخشی از ماجراست که به ال سی دی این گوشی مربوط میشه 

در مورد دوربین و سخت افزار قدرتمند نیز این گوشی حرفهای بسیاری برای گفتن دارد 

اما در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی فقط به ال سی دی این گوشی بپردازیم .

ال سی دی اورجینال سرویس پک این گوشی حدود 5 میلیون قیمت دارد پس اگر  شما با تعویض گلس s8 میتوانید گوشی خود را تعمیر کنید بهتر است فکر تعویض ال سی دی s8 را فعلا فراموش کنید ! 

تعویض گلس s8 مزیتهایی ماند قیمت کم و حفظ ال سی دی فابریک را به همراه دارد 

در این روش گلس شکسته قبلی از ال سی دی جدا شده و گلس جدیدی بر ال سی دی شما نصب میشود . 

اینکار توسط دستگاه های متعدد در چندین مرحله انجام میشود 

به همین علت تمام تعمیرکاران برای عملیات تعمیرات درصدی ریسک عنوان میکنند ، که بسته به اطمینان کارشناس تعمیرکار به مهارتش و دستگاه هایش و شیوه ی انتخابی تعمیرکار برای تعمیرات  این میزان ریسک متفاوت ست . 

 پس در بهترین حالت ممکن تعویض گلس s8  باز هم یک درصد ریسک در حین تعمیرات وجود دارد 

این یک درصد ریسک به این معناست که در حین تعویض گلس s8 ممکن ست در هر یک از مراحل ال سی دی شما بشکند و شما مجبور به خرید ال سی دی شوید 

و مجموعه مسولیتی در قبال ال سی دی شما ندارد 

اما اگر شما هم از دسته کسانی هستید که میخواهید باخیالی اسوده کار را به دست تعمیرکار بسپارید امکان تعویض گلس s8 در اکسیژن تیم به شکل تضمینی هم وجود دارد . در این روش شما از ابتدای کار عنوان میکنید که قصد تعویض گلس s8 تضمینی دارید و بدین ترتیب اگر در هریک از مراحل برای ال سی دی شما مشکلی رخ دهد مجموعه موظف میشودبه شما گوشی را با ال سی دی سالم تحویل دهد . 

پس اگر شما هم استرس شکستن ال سی دی را دارید به شما تعویض گلس تضمینی s8 را پیشنهاد میکنیم که در مجموعه اکسیژن تیم محیا شده است . 

جهت هماهنگی و توضیحات بیشتر  با شماره تماس 09126262852 تماس حاصل فرمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات موبایل اکسیژن تیم

با 12 سال سابقه در زمینه ی تعمیرات تخصصی ال سی دی موبایل در خدمت شماییم اگه به تلفن همراهتان ضربه وارد شده و در برخورد با مایعات بوده ست ما میتوانیم تعمیرش کنیم . اگه باتری گوشیتون دیر شارژ میشه یا زود شارژ خالی میکنه با ما تماس بگیرید . تعویض گلس ( شیشه ) موبایل ، تعویض فلت گوشی، تعویض ال سی دی و تعویض باتری بصورت تخصصی در این مجموعه انجام میپذیرد .

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]