اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003085153716522

تعمیر ال سی دی موبایل رو یاد بگیر

کد: 140003085153716522

https://bit.ly/3vuEqqZ

، تهران , (اخبار رسمی): اگه شما هم متوجه درآمد فوق العاده ی تعمیرات موبایل شده اید. یا اگر در حوزه ی موبایل بوده اید و قصد دارید تعمیرات موبایل را به شکل حرفه ای شروع کنید. باید در دوره های آموزش تعمیرات ال سی دی موبایل شرکت کنید تا  یک تعمیرکار حرفه ای بی نیاز از هر استادی در آینده شوید.

تعمیر ال سی دی موبایل رو یاد بگیر
تعمیر ال سی دی موبایل رو یاد بگیر

اگه شما هم متوجه درآمد فوق العاده ی تعمیرات موبایل شده اید. یا اگر در حوزه ی موبایل بوده اید و قصد دارید تعمیرات موبایل را به شکل حرفه ای شروع کنید. باید در دوره های آموزش تعمیرات ال سی دی موبایل شرکت کنید تا  یک تعمیرکار حرفه ای بی نیاز از هر استادی در آینده شوید.

دوره های آموزش تعمیرات تخصصی موبایل در اکسیژن تیم به شکل کارگاهی برگزار میشوند. در کلاس های کارگاهی آموزش تعمیر ال سی دی موبایل شما خودتان دست به آچار می شوید و تعمیرات انواع گوشی ها را انجام می دهید.

بعلاوه در دوره های آموزش حضوری تعمیر ال سی دی موبایل موبایل شما پس از آموزش کامل و پایان دوره شما به مدت ۳ روز در مجموعه ی اکسیژن تیم به فعالیت می‌پردازید و کارهای مشتری ها را به صورت تضمینی انجام میدهید تا به یک تعمیرکار حرفه ‌ای تبدیل شوید.

این موضوع باعث میشود شما بعدها نیاز به رفع اشکال با تماس تصویری پیدا نکنید و تمام قلق ها را با آزمون وخطا آموزش ببینید.

همچنین نقطه تمایز دوره های ما از سایر جاها در دوره ی  کامل اپن کردن تمام مدل های گوشی بدون هیچ ریسکی ست که باعث میشود شما در این کار بدرخشید.

بعلاوه در پایان دوره ها برند اکسیژن تیم برای شما وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل را بسته به بودجه ی مدنظر شما تهیه خواهد کرد و تمامی تجهیزات از طرف خود برند اکسیژن تیم گارانتی میشود به شکلی که در آینده اگر برای هر کدوم از وسایل مشکلی به وجود آید کارشناسان ما در محل حاضر می‌شوند و تجهیزات شما را تعمیر میکنند.

در پایان اگر قصد دارید در دوره آموزش حضوری ال سی دی موبایل ما شرکت کنید کافیست با ما تماس بگیرید

تلفن تماس : 09126262852

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات موبایل اکسیژن تیم

با 12 سال سابقه در زمینه ی تعمیرات تخصصی ال سی دی موبایل در خدمت شماییم اگه به تلفن همراهتان ضربه وارد شده و در برخورد با مایعات بوده ست ما میتوانیم تعمیرش کنیم . اگه باتری گوشیتون دیر شارژ میشه یا زود شارژ خالی میکنه با ما تماس بگیرید . تعویض گلس ( شیشه ) موبایل ، تعویض فلت گوشی، تعویض ال سی دی و تعویض باتری بصورت تخصصی در این مجموعه انجام میپذیرد .

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش