اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003255179916522

تعویض گلس نوت 8

کد: 140003255179916522

https://bit.ly/2TvxE6m

، تهران , (اخبار رسمی): چی میشه اگه شما کاربر این گوشی باشید و نیاز به تعویض گلس نوت 8 داشته باشید ؟ گلس شکسته یکی از موارد آزاردهنده ای ست که میتواند ال سی دی را هم در دراز مدت دچار مشکل کند اما چطور ؟

تعویض گلس نوت 8
تعویض گلس نوت 8

طبق یه آمارگیری ساده متوجه شدن که یکی از پر کاربرترین تلفن های همراه در برند سامسونگ ، نوت 8  است و در میان سری note سامسونگ نیز این گوشی هنوز پیشتاز ست .

صفحه نمایشگراین گوشی حالت خمیده و edge دارد که البته باعث زیبایی بیش از پیش این تلفن همراه شده 

اما بالطبع حساسیت این گوشی را نیز نسبت به ضربه و فشار های جسم خارجی نیز افزایش داده ست 

تصور کنید کاربر این گوشی هستید و در اثر ضربه شیشه ی نمایشگر شما دچار شکستگی شود  

ال سی دی شما از چندین بخش مختلف نظیر صفحه تاچ  ، بک لایت ، پورالیز ، ال سی دی و البته گوریلا گلس تشکیل شده ست که در مدلهای مختلف گوشی ها فناوری ساخت نیز متفاوت است اما دو عضو ثابتی که همواره به همان شکل وجود دارد ؛ شیشه ی محافظ و ال سی دی ست . 

اگر گوشی شما در اثر ضربه در قسمت نمایشگر دچار مشکل شده ست دو حالت متصور ست :

اگر تصویر شما سالم ست و همچنین عملکرد تاچ گوشی شما به اختلال برنخورده ست با تعویض گلس نوت 8 میتوانید گوشی خود را همانند روز اول در دست بگیرید 

برای اینکار نیاز به دستگاه های تخصصی ست که بتوان شیشه ی شکسته را از ال سی دی جدا و طی فرایند تخصصی ال سی دی را پاک کرده و گلس جدید را بر روی آن نصب کرد 

این فرایند میتواند با استفاده از حرارت ( سپراتور) و یا با استفاده از سرما (فریزر) انجام شود  ؛ که انتخاب روش تعویض گلس note 8 باصلاحدید کارشناس مربوطه گُزیده میشود اما بطور کلی برای گوشی های edge  جداسازی شیشه شکسته و تعویض گلس از طریق سرما با ریسک 1% و همین عملیات با استفاده از حرارت با ریسک 20-30% همراه ست . 

  البته همانطور که پیشتر گفتیم این قانون کلی ست و روش تعویض گلس نوت 8 شما با صلاحدید کارشناس و براساس نوع و میزان شکستگی شیشه ال سی دی شما تعیین میشود . 

اما همواره تمام تعمیرات ال سی دی موبایل به دلیل قرارگیری ال سی دی در دستگاه های مختلف با ریسک شکستن ال سی دی همراه ست .

مجموعه اکسیژن تیم این امکان را فراهم کرده ست که شما تعویض گلس تضمینی نوت 8 را تجربه کنید . در این حالت گوشی شما به نوعی  بیمه میشود و تمام ریسک برای مجموعه اکسیژن تیم ست 

بعبارت ساده تر اگر ال سی دی شما در دستگاه دچار مشکل شود مجموعه موظف میشود به شما گوشی با ال سی دی سالم تحویل دهد . 

حالت دیگری نیز پس از ضربه ممکن ست که تصویر شما سالم باشد اما علاوه برشکستگی شیشه ی ال سی دی ، عملکرد تاچ شما نیز گیج شود یا در بخش هایی از صفحه از کار بیفتد و یا حتی در کل صفحه ی شما تاچ کار نکند . 

در این حال میتوان از گلس تاچ نوت 8 استفاده کرد که البته اینکار نیز با ریسک همراه ست . 

اما بدترین حالت این ست که ال سی دی گوشی شما در اثر ضربه کاملا هم تصویر و هم تاچ گوشی دچار مشکل شود در این حالت تنها راهکاری که برای شما هست تعویض کامل تاچ ال سی دی نوت 8 ست .

خبر خوب این ست که اگر شما قصد آموزش تعمیر ال سی دی موبایل را نیز داشته باشید ، این امکان در اکسیژن تیم با محیطی کارگاهی میسر ست و فقط کافیست با شماره تماس های ما ارتباط بگیرید .

در پایان اگر هر یک از سه مشکل بالا برای شما رخ داد کافیست با ما تماس بگیرید یا بصورت حضوری به دفتر مرکزی تعمیرات اکسیژن تیم به نشانی تهران ، خیابان ستارخان ، خیابان کاشانی پور ، مجتمع تجاری توحید ، واحد 108 مراجعه کنید . 

تلفن تماس : 09126262852

02144262337

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات موبایل اکسیژن تیم

با 12 سال سابقه در زمینه ی تعمیرات تخصصی ال سی دی موبایل در خدمت شماییم اگه به تلفن همراهتان ضربه وارد شده و در برخورد با مایعات بوده ست ما میتوانیم تعمیرش کنیم . اگه باتری گوشیتون دیر شارژ میشه یا زود شارژ خالی میکنه با ما تماس بگیرید . تعویض گلس ( شیشه ) موبایل ، تعویض فلت گوشی، تعویض ال سی دی و تعویض باتری بصورت تخصصی در این مجموعه انجام میپذیرد .

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید