اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003255180916620

با حضورتیم اسکیپ ویژن انجام شد 

افتتاح سومین اتاق فرار مجموعه اسکیپ ویژن در تهران

کد: 140003255180916620

https://bit.ly/35kLHhC

، تهران , (اخبار رسمی): سومین اتاق فرار مجموعه اسکیپ ویژن در شهر تهران در تاریخ فروردین 1400 با حضورتیم اسکیپ ویژن افتتاح شد.

افتتاح سومین اتاق فرار  مجموعه اسکیپ ویژن در تهران
افتتاح سومین اتاق فرار مجموعه اسکیپ ویژن در تهران

به گزارش اخبار رسمی از روبط عمومی مجموعه اسکیپ ویژن، سومین اتاق فرار این شرکت در شهر تهران، فروردین 1400 در مراسمی با حضور تیم اسکیپ ویژن افتتاح شد.

مدیرعامل مجموعه اسکیپ ویژن ضمن ابراز خرسندی از استقبال به عمل آمده در اتاق فرار تهران اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی در خدمات، رشد کمی را هم در گستره کاری خود داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

مدیر عامل این مجموعه، گام بعدی را افتتاح اتاق فرار کنستانتین (اتاق فرار چهارم) این مجموعه اعلام و تشریح کرد: تیم اسکیپ ویژن ابتدا کار خود را با طراحی اتاق فرار در اوایل سال 98 اغاز کرد. سپس بعد از چند ماه تلاش پی در پی توانست اولین بازی اتاق فرار خود را راه اندازی کند. ایجاد محیطی سالم و خلاقانه برای سرگرمی و همکاری و همفکری میان افراد از اهداف این مجموعه میباشد. در حال حاضر این مجموعه در دو استان تهران و اصفهان مشغول به فعالیت است و امیدوار است بتواند دایره فعالیت خود را در سایر استانهای کشور گسترش دهد.

مدیریت مجموعه اسکیپ ویژن در پایان تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در صنعت سرگرمی داریم و بر اساس برنامه درازمدت از پیش تعریف شده درمسیر آن گام بر می‌داریم.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

 ایمیل: [email protected]

شماره تماس: ۰۹۳۷۱۷۴۴۱۵۱

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق فرار اسکیپ ویژن

تیم اسکیپ ویژن ابتدا کار خود را با طراحی اتاق فرار در اوایل سال 98 اغاز کرد. سپس بعد از چند ماه تلاش پی در پی توانست اولین بازی اتاق فرار خود را راه اندازی کند. ایجاد محیطی سالم و خلاقانه برای سرگرمی و همکاری و همفکری میان افراد از اهداف این مجموعه میباشد. در حال حاضر این مجموعه در دو استان تهران و اصفهان مشغول به فعالیت است و امیدوار است بتواند دایره فعالیت خود را در سایر استانهای کشور گسترش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح