اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006145416016620

با هدف سهولت دسترسی کاربران انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت اسکیپ ویژن 

کد: 140006145416016620

https://bit.ly/3zR4n6i

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید اسکیپ ویژن  از  7 مرداد 1400 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اسکیپ ویژن، وبسایت این مجموعه فعال در ارائه بازی های اسکیپ روم تهران و اصفهان از تاریخ 7 مرداد 1400 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.escape-vision.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های وبلاگ و آموزش اتاق فرار به فهرست وبسایت اضافه و امکان کسب اطلاعات کافی درباره بازی های اتاق فرار برای مخاطبان میسر شده است.
مدیریت محترم مجموعه اسکیپ ویژن با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و علاقمندان به بازی های هیجان انگیز اتاق فرار و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال اضافه نمودن مطالب مفید و کاربردی به بخش وبلاگ و آموزش هستیم.
گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با عید قدیر خم، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق فرار اسکیپ ویژن

تیم اسکیپ ویژن ابتدا کار خود را با طراحی اتاق فرار در اوایل سال 98 اغاز کرد. سپس بعد از چند ماه تلاش پی در پی توانست اولین بازی اتاق فرار خود را راه اندازی کند. ایجاد محیطی سالم و خلاقانه برای سرگرمی و همکاری و همفکری میان افراد از اهداف این مجموعه میباشد. در حال حاضر این مجموعه در دو استان تهران و اصفهان مشغول به فعالیت است و امیدوار است بتواند دایره فعالیت خود را در سایر استانهای کشور گسترش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح