اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006215428816620

اسکیپ ویژن؛ خالق ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران

معرفی مجموعه اتاق فرار اسکیپ ویژن

کد: 140006215428816620

https://bit.ly/3Ecio15

، تهران , (اخبار رسمی): اسکیپ ویژن که فعالیت خود را از ابتدای سال 98 آغاز کرده است، در حال حاضر در تهران و اصفهان این بازی ها را ارائه داده است. بازی های این مجموعه شامل اتاق فرار گنج مردگان، نفرین و شوم و IT بوده و برای گروه سنی +16 در دسترس است.

معرفی مجموعه اتاق فرار اسکیپ ویژن
اتاق فرار اسکیپ ویژن

اسکیپ ویژن که فعالیت خود را از ابتدای سال 98 آغاز کرده، در حال حاضر در تهران و اصفهان اتاق فرار IT، گنج مردگان، نفرین و شوم را ارائه داده است.

اتاق فرار از بهترین و مهیج ترین بازی های گروهی می باشد که می توانید بعد از یک روز خسته کننده به همراه دوستانتان تجربه کنید. در واقع این انتخاب تنها یک بازی و سرگرمی نیست و می توانید در آن مدیریت زمان، نحوه انجام کار گروهی، تقویت ذهن و پیدا کردن راه حل برای فرار از شرایط بحرانی زندگی را یاد بگیرید. اسکیپ ویژن یکی از بزرگترین مجموعه های ارائه دهنده بازی اتاق فرار در تهران و اصفهان می باشد که شرایط ایده آلی را برای علاقه مندان به این شیوه بازی فراهم کرده است.

اتاق فرار چیست؟

انسان موجودی اجتماعی می باشد و به همین دلیل انجام فعالیت های کاری و سرگرمی به صورت گروهی همیشه اهمیت ویژه ای دارند. به طوریکه رمز و شرط اصلی برای رسیدن به موفقیت در هر کار، استفاده کردن از انرژی و توان فکری و جسمی چند نفر با هم می باشد. اتاق فرار یا اسکیپ روم به نوعی بازی گروهی گفته میشود که بازی های دنیای دیجیتال را در دنیای واقعی پیاده سازی کرده است. این بازی ها برای اولین بار در سال 2007 در توکیو ژاپن توسط تاکائو کیوتو ارائه شد. ژاپنی ها در تمام دنیا به حرفه ای بودن در انجام کارها به صورت گروهی شهرت دارند و نمونه کوچکی از این ویژگی را می توان در اسکیپ روم مشاهده کرد.

اتاق فرار به نوعی بازی گروهی گفته میشود که سناریو با ژانرهای ترسناک، ماجراجویانه، معمایی و مهیج برای آنها طراحی میشود. افراد گروه در مدت زمان مشخص بر اساس نوع سناریو باید سرنخ هایی را در اتاق جستجو نموده و در نهایت به جواب معما دست پیدا کنند. جواب معماهایی که در طول بازی به آن دست پیدا می شود در نهایت به عنوان رمز قفل اتاق استفاده میشود. علاوه بر سناریو در محیط اطراف و دکوراسیون اتاق نیز از المان های ترسناک و صداهایی که بر وحشت و هیجان بازی بیفزایند نیز استفاده میشود.

به دلیل هیجان بسیار زیادی که این بازی ها به همراه دارند، در مدت زمان بسیار کوتاه پس از معرفی آن توسط تاکائو کیوتو، اتاق فرار مورد توجه همه در هر گوشه از دنیا قرار گرفت. به طوریکه در حال حاضر می توان نمونه های بسیار موفق و هیجان انگیز همچون اسکیپ ویژن را در تهران و سایر شهرهای ایران نیز مشاهده کرد.

بازی های اتاق فرار اسکیپ ویژن

ویژگی مشترک در تمام بازی های اتاق فرار، انجام کار به صورت گروهی و نیاز به جستجوی سرنخ و حدس زدن پاسخ معما و رمز عبور از اتاق می باشد. سناریو و شرایط محیط در مجموعه های مختلف که این بازی ها را ارائه می دهند با هم تفاوت دارند. به عنوان مثال در مجموعه اتاق فرار اسکیپ ویژن سناریوهای متعدد با درجه سختی و ژانرهای کاملا متفاوت پیاده سازی شده اند و هر یک طرفداران خاص خودشان را دارند.

اسکیپ ویژن که فعالیت خود را از ابتدای سال 98 آغاز کرده است، در حال حاضر در تهران و اصفهان این بازی ها را ارائه داده است. مجموعه بازی های ارائه شده در این اسکیپ روم شامل موارد زیر می باشد:

اسکیپ روم های تهران escape-vision

مجموعه escape-vision در سال 98 فعالیت خود را در تهران آغاز نمود و بعد از روبرو شدن با استقبال زیاد در اصفهان نیز این بازی ها را ارائه داد. از بهترین بازی های این مجموعه در تهران می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

اتاق فرار گنج مردگان

یکی از مهیج ترین بازی های ارائه شده توسط اسکیپ ویژن، اتاق فرار گنج مردگان می باشد که ژانر ترسناک داشته و درجه سختی آن 80 درصد می باشد. در این بازی شما و افراد گروهتان به عنوان باستان شناس در هند به دنبال گنجینه می باشید. تمام هیجان بازی از نقطه ای شروع میشود که شما و افراد تیم تان نقشه گنج را پیدا کرده اید و وارد غار پر از ماجرا میشوید. این بازی برای افرادی که تحمل ترس زیاد را ندارند به صورت معمایی قابل ارائه می باشد. برای تجربه این بازی مهیج نیاز به تیم 4 الی 8 نفره دارید و همگی باید بالای 16 سال سن داشته باشید.

اتاق فرار نفرین

از دیگر بازی های مهیج و البته ترسناک که در این مجموعه ارائه شده اند می توان به اتاق فرار نفرین اشاره کرد. در این بازی شما و دوستانتان قصد دارید درب های کلیسای نفرین شده در شوری سابق را ببندید. چون این کلیسا نفرین شده بوده و همه ساله در یازدهم جولای یک نفر از اهالی دهکده به طرز مشکوکی ناپدید می گردد. پس از ورود به کلیسا صداهای عجیبی به گوشتان میرسد و یک نفر طلب کمک می کند. اما ماجرا از آن جا شروع میشود که قدم به داخل کلیسا می گذارید و ناگهان تمام درب های خروجی بسته میشوند. یک ساعت زمان دارید تا با پیدا کردن سرنخ ها و دست یافتن به رمز عبور از این اسکیپ روم ترسناک و ماجراجویانه فرار کنید.

اسکیپ روم IT

تا بحال چیزی درباره فیلم ترسناک IT شنیده اید؟ IT از فیلم های بسیار معروف می باشد که طرفداران زیادی دارد و در این بازی پنی وایز یا IT قصد دارد شما و افراد گروهتان را ببلعد! اگر علاقه زیادی به بازی های ترسناک دارید، بهتر است اسکیپ روم IT را از دست ندهید و البته فراموش نکنید که محدودیت سنی +16 برای این بازی در نظر گرفته شده است.

اتاق فرار شوم

اسکیپ روم شوم از مجموعه بازی های ارائه شده به صورت مشترک میان اسکیپ ویژن و اسکیپ مستر می باشد که هیجان بسیار بالایی داشته و در مدت زمان کوتاه طرفداران زیادی را جذب کرده است. در این بازی گروه 4 الی 10 نفره تصمیم دارند تا کار نیمه تمام ارباب عباس قلی خان را که به تازگی به طرز مشکوکی فوت کرده است را به اتمام برسانند. بعد از ورود به خانه ارباب ماجراهای مختلفی پیش رویتان قرار میگیرد.

این بازی معماهای تقریبا سختی داشته و هیجان آن در سطح بالا و حدود 95 درصد می باشد. همچنین لازم به ذکر است، به دلیل سختی معماها و ترسناک بودن ژانر بازی تنها افراد بالای 18 سال می توانند در آن شرکت کنند. با توجه به اینکه این بازی محصول مشترک اسکیپ ویژن و اسکیپ مستر می باشد، در تهران، نارمک، ۴۶ متری ثانی، خیابان طاهری، پلاک ۱۷۶ ارائه میشود.

اسکیپ روم های اصفهان

به دلیل استقبال بسیار زیادی که از اسکیپ روم های نفرین و IT در تهران به عمل آمد، این دو سناریو در اصفهان نیز پیاده سازی شد. ژانر و شیوه بازی و محدودیت ها و شرایط این دو بازی شبیه به اسکیپ روم های تهران می باشد و آدرس محل بازی به صورت زیر است:

  • اصفهان-اتوبان آقابابایی - خیابان فرهنگ - روبروی مصالح فروشی تلفن: 09138700900

قوانین بازی اسکیپ روم

با توجه به ژانر ارائه شده در بازی ها و شرایط موجود در محیط از نظر هیجان و ترس و سختی معماها، برخی قوانین و محدودیت ها برای آنها ارائه شده است که عبارتند از:

  • به دلیل هیجان زیاد بازی ها، خانم های باردار در هیچ از اتاق فرارها امکان حضور ندارند. با توجه به ژانر و سناریوی طراحی شده برای بازی، محدودیت سنی در نظر گرفته شده و در زمان رزرو باید به آن توجه داشته باشید. مدت زمان هر بازی محدود بوده و در قوانین رزرو به آن اشاره شده است. این بازه زمانی قابل تمدید نمی باشد. انصراف هر یک از افراد تیم در حین بازی به معنای توقف کامل بازی می باشد. لذا پیشنهاد می کنیم افراد گروه را با دقت انتخاب کنید. افراد دارای بیماری های قلبی، صرع، مشکلات روانی و موارد مشابه در این بازی ها پذیرش نمیشوند. حداقل و حداکثر تعداد افراد گروه در زمان رزرو مشخص می باشد و امکان تغییر در آنها وجود ندارد.

تجربه بازی اتاق فرار در دوران کرونا

پس از شیوع ویروس کووید 19 و سرعت انتشار بسیار بالای آن، مجموعه اسکیپ ویژن مانند سایر کسب و کارها پروتکل های بهداشتی را در راستای کار خود قرار داد. به منظور حفظ سلامتی و جان پرسنل مجموعه و بازیکنان و مراجعه کنندگان، پروتکل های بهداشتی زیر در دوران کرونا ارائه شده اند:

  • استفاده از ماسک برای تمام بازیکنان، پرسنل و مراجعه کنندگان الزامی می باشد. تمام رزوهای انجام شده برای بازی ها به صورت آنلاین از طریق آدرس escape-vision.com انجام شده و امکان رزرو حضوری و دریافت وجه نقد در داخل مجموعه وجود ندارد. تعداد افراد گروه در هر یک از بازی ها کاهش یافته اند. بلافاصله پس از اتمام بازی، بازیکنان اتاق را ترک نموده و ضد عفونی و تهویه هوا انجام میشود. بین هر سناریو یک ساعت فاصله برای ضد عفونی محیط در نظر گرفته شده است. تمام بازیکنان و پرسنل در لحظه ورود به مجموعه تب سنجی شده و در صورت مشاهده علائم بیماری امکان پذیرش آنها وجود نخواهد داشت.

راه های دسترسی به اتاق فرار اسکیپ ویژن

  • آدرس شعبه 1 تهران: اتوبان خررازی خ کاشان جنوب خ میلاد ۲ خ میلاد 4 تقاطع میلاد پنج و میثاق یکم پلاک 3 تلفن: 09352723848 آدرس شعبه 2: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب بعد از بلوار کمالی جنب بانک آینده پلاک ۱ واحد منفی ۲ تلفن: 09104875487

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق فرار اسکیپ ویژن

تیم اسکیپ ویژن ابتدا کار خود را با طراحی اتاق فرار در اوایل سال 98 اغاز کرد. سپس بعد از چند ماه تلاش پی در پی توانست اولین بازی اتاق فرار خود را راه اندازی کند. ایجاد محیطی سالم و خلاقانه برای سرگرمی و همکاری و همفکری میان افراد از اهداف این مجموعه میباشد. در حال حاضر این مجموعه در دو استان تهران و اصفهان مشغول به فعالیت است و امیدوار است بتواند دایره فعالیت خود را در سایر استانهای کشور گسترش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]