اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004165316116778

شستشوی نمای ساختمان ها و آپارتمان های مرتفع

چگونه نمای ساختمان خود را زیبا ، تمیز و مستحکم نماییم

کد: 140004165316116778

https://bit.ly/3AOAV1B

، تهران , (اخبار رسمی): هر چقدر نمای یک ساختمان از زیبایی و رنگ آمیزی مناسب و استحکام بیشتری برخوردار باشد و در عین حال تمیز باشد آن ساختمان در نظر عموم مردم جذابیت بیشتری خواهد داشت. در این مطلب میخواهیم خدماتی که از طرف شرکت ها جهت افزایش استحکام و زیبایی و پاکیزگی نمای ساختمان ارائه می شوند را معرفی نماییم.

چگونه نمای ساختمان خود را زیبا ، تمیز و مستحکم نماییم
پازیریک ارائه دهنده خدمات : نماشویی ساختمان، پیچ و رولپلاک نما، رنگ آمیزی ساختمان، کلایمر

پازیریک با تجربه پروژه ­های عظیم رنگ ­آمیزی ساختمان ، پیچ و رولپلاک نما و نماشویی ساختمان با بهترین دستگاه ­ها در خدمت شما خواهد بود. شماره تماس: ۰۹۱۲۷۱۵۷۴۲۶ یا ۴۴۳۵۲۲۳۱-021

در مورد پیچ و رولپلاک نما چه میدانید؟

حتما شما نیز ساختمان هایی را دیده اید که قسمتی از نمای آن ها تخریب شده و منظره بدی را ایجاد کرده است. همانگونه که لباس های زیبا باعث جذابیت و زیبایی ظاهر انسان میشوند نمای ساختمان نیز باعث پدید آمدن جلوه ای چشم نواز برای ساختمان ها میشود. علاوه بر این ها سقوط و افتادن سنگ نمای ساختمان بسیار خطر آفرین می باشد و باعث نگرانی ساکنین میشود. امروزه برای حل این مشکل از پیچ و رولپلاک نما استفاده میشود و وظیفه آن تثبیت سنگ نماست.امروزه ابعاد سنگ هایی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد بزرگتر شده و همین موضوع اهمیت پیچ و رول پلاک نمای ساختمان را بیشتر میکند زیرا سقوط این سنگ ها بسیار خطرآفرین خواهد بود.

علاوه بر اقداماتی که جهت استحکام بخشیدن به نمای ساختمان انجام می شد برای تمیزی و زیبایی نمای ساختمان هم خدماتی ارائه می شود که در ادامه معرفی خواهند شد.

اهمیت نماشویی ساختمان چیست؟

نماشویی ساختمان در تهران یکی از راهکارهای مهم و تاثیرگذار بر زیبایی شهر و جلوگیری از تخریب بناهای مختلف می باشد که در چند سال اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. آلودگی هوا در شهر شلوغی مانند تهران و آلاینده هایی که غبار را بر در و دیوار می نشانند، به همان اندازه که بر سیستم تنفس انسان ها اثرات منفی میگذارند، زیبایی و سلامت ساختمان ها را نشانه گرفته اند و به همین خاطر است که مساله ی نماشویی مطرح گردیده و روش های مختلفی برای آن ارائه شده است.

اهمیت رنگ آمیزی ساختمان چیست؟

با رنگ آمیزی ساختمان می­توان ظاهر فرسوده و کهنه نما را نوسازی کرد. هم­چنین رنگ ­آمیزی سازه­ های فلزی، ستون­ها و دیوارهای مراکز خرید زیبایی را چند برابر می­کند. شرکت پازیریک با برخورداری از دستگاه­های مدرن و پیشرفته این کار را به گونه­ای دقیق و با زمان سریع انجام می­دهد.

رنگ آمیزی ساختمان در گذشته از تنوع طرح و رنگ کمتری برخوردار بود و به طور کلی از رنگ سفید یا کرم استفاده می شد اما امروزه انواع رنگ و ترکیب های متنوع و روش های مختلف رنگ آمیزی باعث شده است افراد بیشتری به رنگ آمیزی علاقه مند شوند.

در رنگ­ آمیزی­ ها انتخاب نوع رنگ امری بسیار مهم بوده، رنگ باید به گونه ­ای انتخاب شود که چسبندگی لازم را داشته باشد و در مقابل آلاینده ­ها و گرد و غبار مقاوم باشد، هم اینکه دچار رنگ پریدگی نشود و در مقابل برف و باران پایدار بماند. آنتی استاتیک بودن و الاستیک بودن نیز در انتخاب رنگ باید مورد توجه قرار گیرد.

کلایمر چیست؟

تمامی خدمات ساختمانی که در این مطلب ذکر شد با ابزار ها و دستگاه های مخصوصی انجام می شود که یکی از آن ها کلایمر می باشد.

کلایمر نوعی دستگاه است که با کنار رفتن داربست های فلزی در ساختمان ها پای به عرصه کاری در ارتفاع ساختمان گذاشت که در مصارفی از قبیل نماکاری، سیمانکاری، نماشویی تعمیر و نگهداری و… در پروژه های صنعتی و ساختمانی  استفاده میشود.

جایگزینی مناسب برای داربست های فلزی است که قبلا در ساختمان ها از آن استفاده می شد. معمولا دستگاههای کلایمر در انواع مختلفی وجود دارد از قبیل کلایمرهای پرتابل برقی، کلایمر پرتابل مکانیکی، کلایمر مونوریل. از مزیت مهمی که این دستگاه پرکاربرد در اختیار دارد این است که ایمنی بسیار زیادی با استفاده از این دستگاه درکار ساختمان ها اجرا می گردد. از مزیت دیگر می توان سرعت بخشیدن به سطح کار را گفت که در کنار آن ظرفیت مناسب برای حمل نفر و بار همراه کاربر در ارتفاع، افزایش سرعت کار، جابه جایی آسان اشاره کرد.

پازیریک با تجربه پروژه­ های عظیم رنگ ­آمیزی ساختمان ، پیچ و رولپلاک نما و نماشویی ساختمان  با بهترین دستگاه­ها همراه با ارایه نمونه کارهای موفق  در خدمت شما خواهد بود.جهت تماس و ثبت پروژه خود میتوانید از طرق شماره های ۰۹۱۲۷۱۵۷۴۲۶ یا ۰۲۱۴۴۳۵۲۲۳۱ رو به رو اقدام نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات شهری و صنعتی پازیریک

ارائه دهنده خدمات نماشویی ساختمان،پیچ و رولپلاک نما،رنگ آمیزی ساختمان ، اجاره و فروش دستگاه کلایمر. جهت تماس و ثبت پروژه خود میتوانید از طرق شماره های ۰۹۱۲۷۱۵۷۴۲۶ یا ۴۴۳۵۲۲۳۱-021 اقدام نمایید .

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان