اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005055347716778

امنیت در زمان کار در ساختمان ها ی مرتفع

در ساختمان های مرتفع باید از تجهیزات ایمن و مناسب استفاده نمود

کد: 140005055347716778

https://bit.ly/3BMeUky

، تهران , (اخبار رسمی): کار در ارتفاع بدون وسایل ایمنی و تخصصی بسیار پر خطر می باشد.در این مطلب یکی از ضروری ترین دستگاه های که در مشاغلی مانند نماشویی، پیچ و رولپلاک نما، رنگ آمیزی ساختمان و... که افراد برای مدت طولانی در ساختمان های مرتفع و در ارتفاع مشغول بکار می باشند بایستی مورد استفاده قرار گیرد را معرفی می کنیم.

با اجاره کلایمر برای ساخت ساختمان های چند طبقه جان پرسنل خود را حفظ کرده و از خطر سقوط که می تواند منجر به مرگ آن ها شود جلوگیری کنید.

همه چیز درباره اجاره کلایمر (بهترین جایگزین داربست)

بزرگترین دغدغه افرادی که قصد ساختن مجتمع های بلند را دارند استفاده از وسیله ای امن برای کار در ارتفاع است. تاکنون از داربست و الوار استفاده می شد که می توان گفت وسیله ای کاربردی بود اما امنیت چندانی برای کارگران فراهم نمی کرد.

اما امروزه وسیله ای کاربردی تر و ایمن تر در اختیار کارگران و کارفرمایان قرار گرفته است که امنیت بیشتری داشته و همچنین استفاده از آن بسیار راحت تر از داربست های فلزی است. با اجاره کلایمر برای ساخت ساختمان های چند طبقه جان پرسنل خود را حفظ کرده و  از خطر سقوط که می تواند منجر به مرگ آن ها شود جلوگیری کنید.

داربست فقط یک سطح بدون حفاظ است که در صورت بروز بحران از فرد هیچ حفاظتی نمی کند و ممکن وسایل کار به راحتی به پایین پرتاب شوند و جان عابرین را به خطر بیندازد. با اجاره این دستگاه می توانید از بروز این اتفاقات جلوگیری کنید.

مزیت مهمی که با اجاره دستگاه به دست می آورد صرفه جویی در زمان و صرف انرژی است. نصب داربست که تاکنون استفاده میشد زمان زیادی را هدر می داد و برای پروژهای کوتاه مدت مانند نماشویی ساختمان به هیچ عنوان مقرون به صرفه نبود که با اجاره دستگاه  این امکان را خواهید داشت که در کوتاه ترین زمان کارتان را آغاز کنید.

انتخاب مناسب ترین کلایمر

معمولا از دستگاه کلایمر به عنوان یک بالابر در ساختمان هایی که از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند استفاده می شود و لازم به ذکر است که  کلایمر از قیمت خیلی کمتری نسبت به داربست های فلزی برخوردار می باشد.

کلایمر ها معمولا هر دو حرکت عمودی و افقی را به همراه دارندو  از نظر قیمت کمی متفاوت هستند. در حقیقت این نوع کلایمر ها دارای ریل های مخصوص در بالای ساختمان هستند که می توان به صورت دستی و با استفاده از موتور حرکت کنند، هر یک از این عوامل در قیمت فروش نهایی کلایمر تاثیر می گذارد.

بنابراین قبل از خرید یک کلایمر بیشتر سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد تجهیزات آن و محل ساختمان مورد نظر به همراه داشته باشید تا هزینه های اضافی را متحمل نشوید . شرکت های بسیاری وجود دارند که خدمات اجاره و فروش کلایمر را ارئه می دهند.

استفاده از کلایمر در هنگام نماشویی

نماشویی ساختمان های مرتفع بدون استفاده از تجهیزات ایمنی بسیار خطرناک و دشوار می باشد  جهت نماشویی ساختمان های مرتفع فرد بایستی مدتی طولانی در ارتفاع فعالیت نماید.

معمولا در این نوع موارد افراد از طناب و یا کلایمر استفاده می نمایند ایمن ترین روش استفاده از کلایمر می باشد.استفاده از کلایمر علاوه بر امینت باعث صرفه جویی در زمان و انررژی نیز می گردد.

همان طور که بالاتر نیز ذکر شد شرکت های بسیاری وجود دارند دارند که شما می توانید جهت انجام پروژهای ساختمانی خود دستگاه کلایمر را از آن ها اجاره و یا خرید نمایید.

یکی از معتبر ترین این شرکت ها شرکت پازیریک می باشد. جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها و یا  ثبت پروژه ساختمانی خود می توانید از طرق شماره های ۰۹۱۲۷۱۵۷۴۲۶ یا ۰۲۱۴۴۳۵۲۲۳۱  ارتباط برقرار نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات شهری و صنعتی پازیریک

ارائه دهنده خدمات نماشویی ساختمان،پیچ و رولپلاک نما،رنگ آمیزی ساختمان ، اجاره و فروش دستگاه کلایمر. جهت تماس و ثبت پروژه خود میتوانید از طرق شماره های ۰۹۱۲۷۱۵۷۴۲۶ یا ۴۴۳۵۲۲۳۱-021 اقدام نمایید .

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان