اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005105353716778

ویژگی و انواع ظروف بسته بندی گوشت

کد: 140005105353716778

https://bit.ly/3rLAyAG

، تهران , (اخبار رسمی): حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید گوشت های بسته بندی بازاری را تهیه کنید. در این مواقع ایا به ظروف بسته بندی گوشت دقت کرده اید؟ با خود فکر کرده اید که این ظرف ها باید چه ویژگی هایی داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن گوشت را در خود نگهداری کنند و مشکلی برای آن پیش نیاید؟

ظروف بسته بندی گوشت
ویژگی و انواع ظروف بسته بندی گوشت

اگر شما هم این پرسش ها را با خود مطرح کرده اید و به دنبال پاسخ برای آنها هستید نگران نباشید. در این مطلب قصد داریم تا به همین موضوع یعنی ظروف بسته بندی گوشت پرداخته و در مورد اهمیت ظروف بسته بندی گوشت، قیمت ظروف بسته بندی گوشت، ویژگی های ظروف بسته بندی گوشت و ... صحبت کنیم.

در صورتی که به دنبال یک مجموعه ی حرفه ای برای ارائه ی ظروف یکبار مصرف بسته بندی گوشت، ظروف بسته بندی فلزی گوشت و ظروف پلاستیکی بسته بندی گوشت هستید ما به شما سپهر پلاست را توصیه می کنیم. ما می توانید با مراجعه به سایت سپهر پلاست در مورد خدمات این مجموعه اطلاعات لازم را کسب کنید.

فرایند فرآوری بدین صورت است که ابتداگوشت و مرغ در سبدهای مخصوص گوشت و مرغ  در پیش سردکن و یا بصورت فله ای که دمای صفر درجه سانتیگراد می باشد در انبار موقت قرار گرفته و پس از آن با سبدهای حمل گوشت و مرغ  به سالن عملیات گوشت و مرغ  هدایت شده و در این سالن تمامی عملیات فرآوری صورت می گیرد .

قطعات گوشت و  مرغ به دو صورت شامل گوشت و مرغ  با استخوان و گوشت و مرغ  بدون استخوان تفکیک شده و در ظروف یکبار مصرف قرار گرفته و روی ظروف یکبار مصرف با سلفون بسته بندی می شوند، سپس توزین شده و جهت عملیات انجماد وارد پیش سردکن ثانویه می شود و پس از نگهداری در دمای 10درجه سانتیگراد آماده عرضه به بازار (عرضه به صورت گرم ) یا نگهداری در تونل انجماد بمدت 4 ساعت و سپس نگهداری در سردخانه (عرضه به صورت سرد) می باشند.

و بقیه موارد که شامل پوست ، دل و جگر ، بال و گردن و اسکلت گوشت و مرغ  می شود تفکیک شده و در سبدهایی جداگانه به بازار فرستاده می شوند

خصوصیات ظروف بسته بندی مرغ و گوشت عبارتند از

  • ظروف های بسته بندی مواد غذایی باید تاییده ی سازمان غذا و دارو را دارا باشند(پروانه بهداشت)
  • بدنه ظروف باید بدون هرگونه حباب و روزنه ایی باشد تا از فاسد شدن و تغییر رنگ دادن محصول جلوگیری کند.
  • رنگ ظروف باید یکدست و بدون هاله باشد
  • استحکام و ضربه پذیری بالایی داشته باشد ظرف هایی با کیفیت پایین(با مواد ضایعات) تولید شده در اثر ضربه و جابه جایی شکننده هستند.
  •  قابلیت سیل وکیوم و سلفون شدن
  • تحمل دمای تونل انجماد و یخچال ها(ظروفی که با مواد بی کیفیت و غیربهداشتی تولید شده باشند در تولن انجماد میشکنند و خرد می شوند)
  • تحمل ضربه پس از تونل انجماد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات شهری و صنعتی پازیریک

ارائه دهنده خدمات نماشویی ساختمان،پیچ و رولپلاک نما،رنگ آمیزی ساختمان ، اجاره و فروش دستگاه کلایمر. جهت تماس و ثبت پروژه خود میتوانید از طرق شماره های ۰۹۱۲۷۱۵۷۴۲۶ یا ۴۴۳۵۲۲۳۱-021 اقدام نمایید .

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید