اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004175316416786

بهترین ترانسمیتر های فشار برای صنعت آب فاضلاب ، صنعت گاز و پتروشیمی

کد: 140004175316416786

https://bit.ly/3wugFPt

، مشهد , (اخبار رسمی): در این مقاله راجب به بهترین ترانسمیتر های فشار میپردازیم و اونا رو بررسی میکنیم. این لیست از 5 فرستنده فشار برتر را که برای شما جمع آوری کرده ایم ، بررسی کنید! پیشنهاد میکنم تا آخر مقاله رو بخونید.

بهترین ترانسمیتر های فشار برای صنعت آب فاضلاب ، صنعت گاز  و پتروشیمی
jترانسمیتر فشار برند rosemount

مدل های مختلفی از ترانسمیتر فشار در بازار موجود است ، ممکن است کار شما رابرای انتخاب سخت تر کند و به همین دلیل باید سعی کنید از افراد متخصص و آشنا به این دستگاه ها کمک بگیرید.

1- ترانسمیتر فشار ویکا مدل A10

ترانسمیتر فشار ویکا

ترانسمیترهای فشار ویکا A-10 برای اندازه گیری فشار پیوسته سیالات هیدرولیک و پنوماتیک مورد استفاده قرارمیگیرد.
این ترانسمیترها دارای خروجی های آنالوگ جریانی و ولتاژی می باشند که عموما سیگنال جریانی 20-4 میلی آمپری به جهت مزایای بیشتر نسبت به دیگر سیگنال های استاندارد،بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

2- ترانسمیتر فشار یوکوگاوا مدل EJA530A

ترانسمیتر فشار یوکوگاوا مدل EJA530A

ترانسمیتر فشار EJA530A را می‌توان برای اندازه‌گیری فشار گاز ، گاز یا بخار مورد استفاده قرار داد . هر دو خروجی یک سیگنال 4 تا 20 میلی آمپر صادر می‌کنند که متناظر با فشار اندازه‌گیری شده می‌باشد.
مجموعه EJA با BRAIN ، HART ، FOUNDATIONTM fieldbus یا پروتکل‌های ارتباطی PROFIBUS در دسترس است .

3- ترانسمیتر فشار BD sensors مدل 30.600G

ترانسمیتر فشار بی دی سنسور

ترانسمیتر فشار قلمی بی دی سنسورز آلمان مدل 30.600G در کاربری عمومی صنایع و عموما برای سیالات آب،نفت و گاز کاربرد دارد.ترانسمیتر 30.600G دارای سنسور سرامیکی با صحت 1 درصد فول اسکیل بر اساس استاندارد IEC 60770 می باشد.
ترانسمیتر فشار 30.600G دارای سه نوع سیم بندی بوده که شامل دوسیمه(20-4 میلی آمپر)،سه سیمه(10-0 ولت) و سه سیمه تناسبی(ratiometric) می باشد.

4- ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر مدل PMC71

ترانسمیتر فشار مدل PMC71

ترانسمیتر فشار دیجیتال Cerabar PMC71 با سلول اندازه گیری سرامیک خازنی و بدون روغن به طور معمول در فرآیند و برنامه های بهداشتی برای اندازه گیری فشار ، سطح ، حجم یا جرم در مایعات و گازها استفاده می شود. این به لطف غشای سرامیکی ضد خلأ با تشخیص شکستگی یکپارچه ، درجه بالایی از ایمنی سیستم را تضمین می کند. راه اندازی سریع با دامنه اندازه گیری قابل تنظیم ، امکان راه اندازی ساده ، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت را فراهم می کند.


5- ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051CD

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051CD

ترانسمیتر فشار  Rosemount 3051 Differential Pressure Pressure DP یک راه حل اندازه گیری جریان پیشرو در صنعت است که از دقت بهینه برخوردار است. این فرستنده جریان DP همچنین با استفاده از روش های تشخیصی مشاوره قدرت ، مهندسی شده است که مشکلات یکپارچگی حلقه الکتریکی را برای کاهش زمان خرابی تشخیص می دهد. ترانسمیتر مدل 3051c از شرکت روزمونت،ترکیبی از فن آوری پیشرفته و با اتصال فرآیند چند منظوره کاپلانار برای  ایجاد یک استاندارد جدید در تکنولوژی اندازه گیری فشار است. حتی در سخت ترین شرایط ، عملکرد 3051CD ، ثبات و قابلیت اطمینان درازمدت بی نظیری را فراهم می کند.

کلام آخر

لازم به ذکر است که نسخه ها و مدل های مختلفی از ترانسمیتر فشار در بازار موجود است که هر کدام از آنها قیمت های متفاوتی دارند.این تفاوت قیمتی ممکن است کار شما رابرای انتخاب سخت تر کند و به همین دلیل باید سعی کنید از افراد متخصص و آشنا به این دستگاه ها کمک بگیرید. در آخر امیدواریم که این مطلب به شناخت شما نسبت به ترانسمیتر فشار کمک کرده باشد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فنی مهندسی ابزار دقیق مهام

فنی مهندسی ابزار دقیق مهام متشکل از کادری جوان و خلاق و به عنوان مجموعه‌ای پیشتاز در زمینه واردات ،نصب و راه اندازی و تعمیرات تخصصی تجهیـزات ابـزاردقیـق و اتوماسیون صنعتی از معتبرترین تولیدکنندگان اروپا،از سال 1391 در شهر مشهد مقدس شروع به فعالیت نموده است اینسترو کنترل با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه سیستم های کنترل و ابزار دقیق در صنایع غذایی،دارویی،نفت و گاز،پتروشیمی و انرژی وارد به صنعت ایران گردیده است. حضور مهندسان برق و ابزار دقیق در کنار هم پشتوانه اصلی و گرانبهای شرکت بوده و نقش بسزایی در پیشبرد مطلوب اهداف اینسترو کنترل را دارد. ♦ یکی از اهداف مهم تیم فنی اینسترو کنترل رضایت قلبی مشتریان چه در زمینه خرید و چه در زمینه پروژه است و ما منافع بلندمدت خود را وابسته به این مهم می دانیم. زمینه فعالیت اصلی: تامین و واردات تجهیزات تخصصی ابزار دقیق و اتوماسیون ارائه تجهیزات تخصصی هیدرولیک،پنوماتیک و کنترل ولو ارائه قطعات فشار متوسط و فشار ضعیف در حوزه برق صنعتی ارائه تجهیزات اندازه گیری و آزمایشگاهی نصب،تعمیرات و کالیبراسیون تجهیزات تخصصی ابزار دقیق انجام پروژه های مانیتورینگ( SCADA) و اتوماسیون PLC و CNC،سیستمهای کنترلی DCS و FCS طراحی،توسعه و نگهداری سیستم های کنترل ساخت ست های آموزشی کنترل و ابزار دقیق مورد استفاده در آزمایشگاه های کنترل ارائه مشاوره در خرید،نصب و راه اندازی و عیب یابی تجهیزات ابزار دقیق

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید