اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211047787716786
در دسترس نیست

معرفی بهترین سوئیچ سطح روتاری ساخت ایران

سوئیچ سطح روتاری مدل RLS20 ساخت گروه صنعتی ابزار دقیق مهام

کد: 140211047787716786

، مشهد , (اخبار رسمی): با توجه به نیاز بازار ما سوئیچ سطح روتاری را با بهترین کیفیت تولید کرده‌ایم. این سوئیچ با دقت بالا طراحی و ساخته شده تا در مخازن پودری و سیلوها به طور خودکار سطح ماده را کنترل کند. با خرید این سوئیچ ساخت ایران می‌توانید اطمینان داشته باشید که بهترین کیفیت را خواهید داشت

سوئیچ سطح روتاری مدل RLS20 ساخت گروه صنعتی ابزار دقیق مهام
نگاهی کوتاه به سوئیچ سطح روتاری RLS20

سوئیچ سطح روتاری، ابزاری قابل اعتماد در صنایع متعدد محسوب می‌شود. این دستگاه با کمک چرخش پره، سطح مواد درون مخازن را تشخیص داده و به صورت خودکار فرآیندهای تخلیه یا پر کردن مخزن را کنترل می‌کند.

معرفی سوئیچ سطح روتاری RLS20

سوئیچ سطح روتاری یا سطح سنج روتاری، ابزاری برای اندازه‌گیری سطح مایعات و مواد داخل مخازن است. این دستگاه با استفاده از یک پره چرخان که درون مایع قرار می‌گیرد، سطح را اندازه‌گیری می‌کند.

مزیت اصلی این سوئیچ‌ها این است که بدون تماس مستقیم با مایعات شیمیایی یا خورنده، می‌توانند سطح آنها را بسنجند. همچنین از آنجا که قطعات متحرکشان داخل مایع قرار دارد، نسبت به گرفتگی یا انسداد مقاوم هستند.

کاربردهای صنعتی این سوئیچ‌ها بسیار متنوع است، از جمله:

کنترل سطح در مخازن ذخیره مواد شیمیایی، نفت و گاز

ایمنی و مانیتورینگ تصفیه‌خانه‌های فاضلاب

اندازه‌گیری سطح در صنایع غذایی، نوشیدنی و داروسازی

پمپاژ و انتقال مواد مایع در کارخانجات

در مجموع سوئیچ سطح روتاری یکی از مفیدترین ابزارها برای اتوماسیون و هوشمندسازی فرایندهای صنعتی است.

 سوئیچ سطح روتاری یا سوئیچ سطح پدالی و یا سوئیچ سطح چرخشی نام هایی است که می توان برای این تجهیز استفاده نمود که با کد فنی RLS20 توسط گروه صنعتی ابزار دقیق مهام تولید می شود.
سوئیچ سطح روتاری RLS20 در صنایع آرد،گندم،غلات، داروسازی و ... که  برای انواع مخازن پودری مورد  استفاده قرار می گیرد. از این سوئیچ برای جلوگیری از  خالی بودن یا سرریز کردن مخازن پودری و سیلو ها  استفاده شده و بسیار کاربردی می باشد.

به دلیل طراحی  منحصر به فرد و اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی  گروه صنعتی ابزار دقیق مهام برای این تجهیز 2 سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

ویژگی ها لول سوئیچ روتاری ساخت ایران

طراحی کامپکت و فشرده

برای مخازن پودری با گرد و غبار زیاد و عمر عملیاتی طولانی

دارای کانکشن و پراب تمام استیل

مجهز به رله های فونیکس کنتاکت آلمان برای کنتاکت خروجی

قطعات مقاوم و با کیفیت بالا

نصب سریع و آسان

 کلیه قطعات به کار رفته دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

مشخصات فنی سوئیچ سطح ایرانی RLS20 برای کد پایه A1A1 :

ولتاژ تغذیه : 220VAC , 30<mA

خروجی : Relay , SPDT PHOENIX 220Vac.16A

متریال : رابط و کوپلینگ استنلس استیل 304. هوزینگ آلومینیوم 

کانکشن : رزوه G 1 1/2

طول شفت ( از زیر رزوه ) : استاندارد 150mm ( قابل تغییر بر اساس درخواست مشتری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فنی مهندسی ابزار دقیق مهام

فنی مهندسی ابزار دقیق مهام متشکل از کادری جوان و خلاق و به عنوان مجموعه‌ای پیشتاز در زمینه واردات ،نصب و راه اندازی و تعمیرات تخصصی تجهیـزات ابـزاردقیـق و اتوماسیون صنعتی از معتبرترین تولیدکنندگان اروپا،از سال 1391 در شهر مشهد مقدس شروع به فعالیت نموده است اینسترو کنترل با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه سیستم های کنترل و ابزار دقیق در صنایع غذایی،دارویی،نفت و گاز،پتروشیمی و انرژی وارد به صنعت ایران گردیده است. حضور مهندسان برق و ابزار دقیق در کنار هم پشتوانه اصلی و گرانبهای شرکت بوده و نقش بسزایی در پیشبرد مطلوب اهداف اینسترو کنترل را دارد. ♦ یکی از اهداف مهم تیم فنی اینسترو کنترل رضایت قلبی مشتریان چه در زمینه خرید و چه در زمینه پروژه است و ما منافع بلندمدت خود را وابسته به این مهم می دانیم. زمینه فعالیت اصلی: تامین و واردات تجهیزات تخصصی ابزار دقیق و اتوماسیون ارائه تجهیزات تخصصی هیدرولیک،پنوماتیک و کنترل ولو ارائه قطعات فشار متوسط و فشار ضعیف در حوزه برق صنعتی ارائه تجهیزات اندازه گیری و آزمایشگاهی نصب،تعمیرات و کالیبراسیون تجهیزات تخصصی ابزار دقیق انجام پروژه های مانیتورینگ( SCADA) و اتوماسیون PLC و CNC،سیستمهای کنترلی DCS و FCS طراحی،توسعه و نگهداری سیستم های کنترل ساخت ست های آموزشی کنترل و ابزار دقیق مورد استفاده در آزمایشگاه های کنترل ارائه مشاوره در خرید،نصب و راه اندازی و عیب یابی تجهیزات ابزار دقیق

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید