کد: 140004205320515122

تمام آنچه شما باید در مورد گیت بازرسی فلزیاب بدانید

کد: 140004205320515122

https://bit.ly/3wzcbHt

، تهران , (اخبار رسمی): گیت بازرسی فلزیاب ،جز رایج ترین و استاندارد ترین دستگاه های کنترل بازرسی می‌باشد.و در بخش های امنیتی یا درگاه های کنترل بازرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تمام آنچه شما باید در مورد گیت بازرسی فلزیاب بدانید
تمام آنچه شما باید در مورد گیت بازرسی فلزیاب بدانید

گیت بازرسی فلزیاب ،جز رایج ترین و استاندارد ترین دستگاه های کنترل بازرسی می‌باشد.و در بخش های امنیتی یا درگاه های کنترل بازرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.این مدل از ردیاب های فلزی توسط کنترل های قابل برنامه ریزی یا PLC  کنترل می‌شوند.در صورت شناسایی اشیا غیر متعارف مانند اسلحه ،چاقو،مواد مخدر و ...دستگاه بالافاصله هشدار می‌دهد.و سیگنال هایی برای باز و بسته  شدن درب می‌فرستند.

حضور دستگاه های کنترل بازرسی از جمله گیت بازرسی فلزیاب  در مجموعه ها یکی از واجبات غیر قابل انکار می‌باشد که به دلایل زیادی در دهه های گذشته  نیز محبوبیت های بیشتری پیدا کرده است . که در ادامه این مطلب به چند مورد از آن ها اشاره میکنیم:

گیت فلزیاب

اگر تا بحال با هواپیما سفر کرده باشید ، احتمالا برای بازرسی بدنی و اشیا از ردیاب های فلزی عبور کرده اید.

این دستگاه های امنیتی همچنین در مدارس ، مسابقات وزرشی،دفاتر دولتی و مقامات عالی رتبه کشور ،کنسرت ها و در کل مراکز پررتردد و اماکنی که به امنیت بالایی نیاز دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تاریخچه پیدایش

فلزیاب ها از قوانین توصیف شده توسط یک فیزیکدان به نام جیمز کلرک در سال 1831 استفاده می‌کنند. او اظهار داشت که مغناطیس و الکتریسیته با هم مرتبط هستند .برای نمونه رابطه بین سیم پیچ و سیم مسی است که در اطراف میخ فلزی پیچیده شده است.هنگامی که یک پالس الکتریکی از طریق سیم پیچ سیم فرستاده میشود،یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند هنگامی که این قسمت به یک شی فلزی برخورد می‌کند شی قابل تشخیص می‌شود.

محل های مورد استفاده از گیت های فلزیاب

از راکت بازرسی بدنی موبایل و سایر ابزار های بازرسی امنیتی همچون  فلزیاب ها در مکان های پر رفت و آمد  (مانند :اماکن نظامی از جمله پادگان ،انبارهای مهمات ؛ورودی اماکن گردشگری و تجاری، نیروگاه ها ،زندان ها و دادگاه ها و وزارت خانه ها و ادارات ) استفاده می‌شود.تا از ورود و خروج افراد و اشیا غیر مجاز و نامتعارف جلوگیری شود.این دستگاه ها در ابعاد کوچک برای فضاهای پرتردد طراحی شده اند و علاوه بر قیمت مناسبی که دارند از جنس PVC هستند و دارای وزن کم ،باطری  و شارژ هستند و در تمامی محیط های دارای سقف و دور از باران و برف قابل استفاده خواهند بود.

تمامی این قابلیت ها موجب شده است تا دستگاه های گیت های بازرسی فلزیاب  را به عنوان یکی از بهترین دستگاه های کنترل بازرسی بدنی در مجموعه ها و سازمان بزرگ و کوچک بشناسند.به همین دلیل اگر شما جزو مسئولین یکی از سازمان های نام برده شده هستید میتوانید با کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت راکت فلزیاب دستی این دستگاه را خریداری کرده و امنیت محل کار خود را بالا ببرید.

مزایای استفاد از گیت های بازرسی فلزیاب

در کل میتوان گفت استفاده از  گیت بازرسی فلزیاب سبب سرعت در عمل بازرسی افراد و اشیا و جلوگیری از ایجاد صف می‌گردد. همچنین بهره گیری  از این دستگاه ها  ریسک عبور اشیای ممنوعه به شدت کاهش می‌یابد.از دیگر مزیت های استفاده از دستگاه های فلزیاب در سازمان ها کاهش نیروی انسانی مورد نیاز جهت بازرسی افراد می‌باشد.

 سایر قابلیت های گیت های بازرسی

یکی از قابلیت های کاربردی در گیت های فلزیاب وجود شمارنده تردد افراد برای آگاهی تعداد ورود و خروج از افراد در مکان مورد نظر می‌باشد.در خیلی از اماکن و سازمان ها آگاهی از تعداد افراد وارد شده به مجموعه ضروری است.

ویژگی‌های گیت فلزیاب

دارای سیستم پردازنده بسیار قوی به منظور کنترل دقیق سرعت اسکن

برنامه تشخیصی و قابل تنظیم  و دارای 256 سطح حساسیت  مطابق با هر شرایطی

منبع تغذیه امن و بی خطر برای انسان

دارای تکنولوژی خاص ضد آتش ، ضد آب و ضد ضربه

سیستم شمارنده دو طرفه جهت محاسبه تعداد

نصب آسان و دارای صفحه نمایش 3.7 اینچی و زنگ هشدار

موقعیت یابی دقیق و با قلبلیت ردیابی سریع و بدون خطا

استفاده از گیت های فلزیاب کاملا بی خطر هستند.

با توجه به اینکه مکانیزم عملکرد گیت بازرسی بر اساس ایجاد میدان مغناطیسی می‌باشد.انجمن فیزیک سلامت در مورد  استفاده از این دستگاه ها می‌گوید:حتی اگر میادین مغناطیسی  ایجاد شده توسط این دستگاه ها نوعی تشعشع باشد ، مضر نبوده و حتی برای افراد باردار نیز خطری ایجاد نمی‌کند.ولی برای پیشگیری و جلوگیری از خطرات احتمالی توصیه میشود افرادی که از قلب مصنوعی و باتری استفاده میکنند از این گیت ها عبور نکنند.

تایگرتکو نمایندگی رسمی دستگاه های بازرسی فلزیاب

کمپانی تایگرتکو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده سیستم های امنیتی ، با تولید بیش از 50 مدل دستگاه  کنترل بازرسی ،بزرگترین تولید کننده دستگاه های کنترل تردد در خاورمیانه می‌باشد.این شرکت در بیشتر کشورها نمایندگی فعال فروش دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از انواع دستگاه های کنترل بازرسی به سایت شرکت tigerteco.com مراجعه فرمایید.

کلام آخر

به طور کلی می‌توان از مطالب فوق نتیجه گرفت  از گیت های فلزیاب بازرسی برای شناسایی اشیا غیر مجاز  در مکان های پر تردد زیادی استفاده می‌شود که استفاده از آنها مزایای زیادی بدنبال دارد  که در با‌لا به آن ها اشاره شده است

مجموعه تایگر به عنوان یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان مستقیم گیت های کنترل بازرسی فلزیاب ،دستگاه ها یی جامع در خصوص تامین نظم و امنیت  سازمان به شما پیشنهاد می‌دهد تا نظم و امنیت را در سازمان خود برقرار کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر از تجهیزات  کنترل بازرسی و گیت های  بازرسی فلزیاب با شماره 02141526000 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید