اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004275334612346

فروشگاه اینترنتی اسنپ فود

کد: 140004275334612346

https://bit.ly/3imVbiC

، تهران , (اخبار رسمی): با سفارش آنلاین غذای خود از اسنپ فود در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. می‌توانید متنوع‌ترین غذاها شامل غذای ایرانی، فرنگی، ایتالیایی، گیاهی، چینی و … را در اسنپ فود مشاهده کنید.

فروشگاه اینترنتی اسنپ فود
فروشگاه اینترنتی اسنپ فود

سفارش غذا با اسنپ فود

این روز ها اغلب افراد برای بر طرف نمودن نیاز های خود فقط با چند کلیک ساده آن ها را به دست می آورند. راه اندازی وب سایت های فروشگاهی بدون شک خدمتی بزرگ به جامعه بشریت بوده است. یکی از این نیاز ها سفارش غذا می باشد. که بسیاری از ما با آن مشکل داریم. سفارش آنلاین غذا یک رویا می باشد.

اما با اسنپ فود این مشکلات بر طرف شده است. اسنپ فود یک سایت سفارش آنلاین غذا می باشد. اسنپ فود جزء اولین وب سایت های سفارش آنلاین غذا است و طرفداران بسیاری دارد. این فروشگاه اینترنتی از سال ۱۳۸۸ آغاز به کار کرده است. این وب سایت توانست رویای سفارش اینترنتی غذا در ایران را به واقعیت تبدیل کند.

سفارش آنلاین غذا با اسنپ فود

اسنپ فود تمامی اطلاعات اعم از آدرس، منو و … رستوران های مختلف شهر را در سایت خود جمع نموده است. هر کاربر می تواند با مراجعه به وب سایت فروشگاهی اسنپ فود از رستوران مورد نظرش غذای دلخواهش را سفارش دهد.

کاربران در ابتدا باید محل لوکیشن خود را در این سایت مشخص کنند تا اسنپ فود تمامی رستوران های اطراف آنها را نمایش دهد. سپس کاربر با انتخاب رستوران مورد نظرش وارد صفحه منوی آن می شود. و می تواند هر تعداد غذا که بخواهد سفارش دهد. قیمت های موجود در اسنپ فود معمولا از قیمت های واقعی رستوران ها کمتر است و دلیل انتخاب اغلب مردم همین مزیت می باشد.

سفارش مشتری به صورت گرم و در بسته بندی های مخصوص به دست او می رسد. اغلب مواقع تحویل به وسیله اسنپ فود رایگان است.

مزایای سفارش آنلاین غذا از اسنپ فود

هر چه از مزایای سفارش آنلاین غذا از اسنپ فود گفته شود کم است. البته همه مردم از این مزایا با خبر هستند به همین دلیل است که اسنپ فود بیشتر کاربر را دارد.

- تنوع رستوران ها در اسنپ فود؛ سنتی، ایرانی، فرنگی و …

- تنوع بالای غذا ها در اسنپ فود؛ ایرانی، ایتالیایی، چینی، سنتی، دریایی، گیاهی، رژمی و …

- وجود اغلب کافه ها، کافه قنادی های، آبمیوه و بستنی فروشی ها در اسنپ فود

- یکسان بودن قیمت منو ها در اسنپ فود با رستوران ها و در اغلب مواقع کمتر بودن قیمت ها

- مشاهده تصاویر غذا ها و منو ها

- امکان اضافه نمودن رستوران مورد نظر

- امکان ثبت نظر بعد از تحویل سفارش

- امکان جستجو غذا بر اساس نام، رستوران، نوع غذا و …

- اطلاع از اطلاعات رستوران های قدیمی و جدید

- امکان وارد کردن چند آدرس برای تحویل غذا محل کار، خانه  و …

۳ روش پرداختی در اسنپ فود

جدا از مزیت های یاد شده سفارش غذا از اسنپ فود مزایای دیگری نیز دارد که مهمترین آنها امکان استفاده از سه روش پرداختی است. هر کاربر با ثبت نام در اسنپ فود یک حساب کاربری در آن ایجاد می کند. حساب کاربری امکان شارژ دارد و می توان هر مقدار که می خواهید به آن پول واریز نمایید. اینگونه در هنگام سفارش غذا وقت کمتری صرف می شود و امنیت پرداخت آنلاین نیز تامین می شود.

روش دیگر پرداخت آنلاین و مستقیم است. وقتی سفارش خود را ثبت نمودید به صفحه بانک هدایت می شوید. و در این صفحه می توانید مستقیم از طریق درگاه بانک سفارش خود را پرداخت نمایید.

و روش آخر روش پرداخت حضوری می باشد. اگر به هیچ کدام از روش های بالا اطمینان ندارید یا به هر دلیل دیگر، می توانید پرداخت خود را حضوری انجام دهید. در این صورت بعد از ثبت سفارش گزینه پرداخت حضوری را انتخاب نمایید. و مبلغ مورد نظر را به پیک پرداخت کنید.

تخفیف های باور نکردنی در اسنپ فود

یکی از ویژگی های اسنپ فود کد تخفیف های باور نکردنی آن می باشد. اگر برای بار اول از اسنپ فود غذا سفارش دهید، ۵۰ درصد تخفیف می گیرد. جدا از این تخفیف، اسنپ فود هر روز نیز تخفیف اسنپ فود  شگفت انگیر در سایت خود اعمال می کند. همچنین در مناسبت های مختلف ، تخفیف های متعدد به کاربران داده می شود.

کاربران میتوانند با استفاده از سایت و یا نصب اپلیکشن اسنپ فود از خدمات اسنپ فود بهره مند شوند.

منبع: 

https://b2n.ir/d23829

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیف هات

در تخفیف هات کارشناسان ما ضمن بررسی فعال بودن کد های تخفیف و آگاهی از صحت کد تخفیف، آن ها را دسته بندی کرده و به صورت مرتب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. همچنین همکاران ما در تخفیف هات به صورت روزانه و دائم در حال جمع آوری و تهیه کدهای تخفیف به روز و جدید برای خدمت رسانی به شما مشتریان می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]