اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010275641112346

راهنمای خرید از اسنپ دارو

کد: 140010275641112346

https://bit.ly/3FylzQ8

، تهران , (اخبار رسمی): با پیشرفت اینترنت و وارد شدن آن به زندگی روزمره افراد مختلف، سبک زندگی اکثر مردم شکل جدیدی پیدا کرده است. در این زندگی مدرن و آمیخته با تکنولوژی بیشتر کار های روزمره با اینترنت انجام میشود.خرید هم از کار هایی است که آنلاین انجام دادنش بسیار آسان تر از روش های سنتی است

اگر میخواهید وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ شوید و دسترسی به سرویس های مختلف از جمله اسنپ دارو داشته باشید، در قدم اول باید وارد حساب کاربریتان شوید. برای ورود به حساب کاربری کافی است شماره تلفن همراه و کد تایید ارسالی را وارد کنید. بعد از آن با کلیک بر روی علامت خانه در بالای صفحه به منوی اصلی ارجاع داده می شوید. در این صفحه می توانید سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر خرید دیگری هم داشته باشید، مثل سفارش غذا یا خرید های سوپر مارکتی و ... با کمک اسنپ میتوانید انجام دهید. اما در این جا همانطور که گفتیم داروخانه یا پزشک و مشاوره مناسب ما است. با کلیک کردن وارد صفحه جدیدی خواهید شد. اگر اسنپ دکتر را انتخاب کرده باشید، باید تهیه نسخه دارو را هم کلیک کنید تا به مرحله اسنپ دارو برسید. برای تهیه دارو به صورت آنلاین می توانید از کد تخفیف داروکده و… نیز استفاده کنید.

آموزش خرید از اسنپ دارو

اسنپ به شما روش های مختلفی را برای ارائه نسخه و سفارش داروی مدنظرتان پیشنهاد می کند. اگر نسخه دارید و نسخه را از پزشک اسنپ دکتر با کد تخفیف اسنپ دکتر گرفته اید، سفارش با نسخه اسنپ دکتر، اگر به پزشک دیگری مراجعه کرده اید و نسخه دارید، گزینه عکس نسخه و اگر اسم و عکس دارو را دارید و نسخه ندارید، سفارش با نام یا عکس محصول را انتخاب کنید.
در روش اول زمانی که پزشک اسنپ دکتر برای شما نسخه ای پیچیده باشد، این نسخه در حساب کاربری شما وجود دارد و در پنجره ی جدیدی که باز می شود، کافی است آن را انتخاب کنید. برای دیگر نسخه ها از دو روش می توانید استفاده کنید. ورژن الکترونیک نسخه مربوط به بیمه تامین اجتماعی یا بارگذاری عکس نسخه. اگر تا به حال نسخه الکترونیک نداشته اید، باید بدانید کافی است کد ملی و نام پزشکتان را وارد کنید تا نسختان در اسنپ دارو ثبت شود. اگر هم نسخه ندارید، با وارد کردن نام محصول، تعداد، دوز و اطلاعات تکمیلی می توانید سفارشتان را ثبت کنید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیف هات

در تخفیف هات کارشناسان ما ضمن بررسی فعال بودن کد های تخفیف و آگاهی از صحت کد تخفیف، آن ها را دسته بندی کرده و به صورت مرتب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. همچنین همکاران ما در تخفیف هات به صورت روزانه و دائم در حال جمع آوری و تهیه کدهای تخفیف به روز و جدید برای خدمت رسانی به شما مشتریان می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان