اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009225576612346

آموزش تپسی و خلاص شدن از تاکسی و اتوبوس

کد: 140009225576612346

https://bit.ly/3yol8Wp

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما هم بعد از یه عالمه خستگی ناشی از کار و ایستادن ساعت های طولانی در ایستگاه های تاکسی خسته شده اید با ما همراه باشید تا با آموزش تپسی لذت یک سفر سریع و کم هزینه را تجربه کنید. تپسی چندین سال است که به دنبال خدمت رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر به هم وطنان می باشد..

برنامه تپسی یک اپلیکیشن است که که به ما کمک می کند سفر های درون شهری خود را در هر نقطه از شهر با انجام چند گزینه به صورت آنلاین انجام دهیم. برنامه تپسی در بیشتر شهر های ایران خدمات ارائه می دهد. تپسی در سال 95 با هدف ارائه تاکسی اینترنتی ارزان و امن فعالیت خود را در تهران شروع کرد. تپسی فقط یک اپلیکیشن نیست بلکه گروهی از کارشناسان خبره است که همواره در تلاش اند تا امنیت و آسایش را برای مشتریان خود فراهم کند.

جدید ترین کد تخفیف تپسی را از تخفیف هات دریافت کنید.

اگر آموزش تپسی را فرا بگیرید می توانید از شر تاکسی های موجود در خیابان و اتلاف وقتتان خلاص شوید. زیرا با تپسی با چند کلیک و کمتر از چند دقیقه تاکسی آنلاین مورد نظر درب منزل یا هرجایی که هستید توقف می کند. در اینجا قصد داریم آموزش تپسی را به شما بدهیم. در ابتدا برای آموزش تپسی وارد سایت آن می شوید. همانطور که مشاهده می کنید در اصل خدمات تپسی درون اپلیکشن می باشد و برای اگاهی از آموزش تپسی و کارکرد آن می توانید از سایت آن استفاده کنید.

راهنمای تپسی و گرفتن تاکسی اینترنتی

تپسی با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته توانسته است فرایند درخواست تاکسی را سرعت ببخشد و بهره وری را در جامعه افزایش دهد. اتلاف وقت کمتر, کیفیت بهتر و هزینه های منصفانه تر از سایر تاکسی های موجود در خیابان همگی از نتایج چندین ساله این تیم سخت کوش می باشد.

برای راهنمای تپسی وارد سایت آن شوید. همانطور که در عکس مشاهده می کنید سرویس های مختلفی مانند تپسی کلاسیک و تپسی لاین و تپسی تلفنی وجود دارد. در حقیقت تپسی برای رفاه حال و راحتی هر چه بیشتر مشتریان خود سرویس های مختلفی برای آن ها فراهم کرده است. هر کدام از این سه مورد سرویس های متفاوتی ارائه می دهند. 

برای آموزش تپسی کلاسیک و آموزش تپسی لاین باید وارد اپلیکیشن تپسی شوید اما آموزش تپسی تلفنی از طریق سایت امکان پذیر است. همان طور که در عکس مشاهده می کنید با کلیک بر روی تپسی تلفنی می توانید در صورت دسترس نبودن اپلیکیشن و اینترنت از طریق شماره گیری 1630 در هر جایی که هستید درخواست تاکسی اینترنتی بکنید.

ایجاد شغل با یاد گرفتن آموزش تپسی رانندگان

در اینجا قصد داریم به آموزش تپسی رانندگان بپردازیم زیرا پس از آموزش تپسی رانندگان می توانید در هر نقطه از شهر درآمد کسب کنید. تپسی راهی مطمعن برای داشتن درآمد روزانه برای کسانی که به دنبال کار هستند می باشد. از جمله مزیت های راننده شدن برای تپسی قابلیت های درون برنامه ای و امکانات ویژه برای راننده ها و خانواده های آنان می باشد. با فراگیری آموزش تپسی شما درامد روزانه بالایی خواهید داشت از طرفی دیگر می توانید همان لحظه درامد خود را دریافت کنید. شما حتی می توانید به صورت پاره وقت یا تمام وقت برای تپسی کار کنید.

برای کسب درامد برای خود و خانواده تان ابتدا باید اپلیکیشن راننده تپسی را دریافت کنید. همانند عکس به محض وارد شدن به سایت تپسی چندین گزینه برای شما نمایش داده می شود. با کلیک بر روی راننده تپسی شو به صفحه جدیدی منتقل می شوید.

همان طور که گفته شد پس از کلیک شما وارد صفحه ای مطابق عکس می شوید. در این صفحه ابتدا باید شماره همراه خود را وارد کنید تا به مرحله بعد منتقل شوید. در مرحله بعد یک کد شش رقمی به شماره موبایلتان ارسال می شود.

بعد از وارد کردن کد شش رقمی در کادر مورد نظر تازه وارد صفحه ای همانند عکس می شوید. در این صفحه باید مشخصات خود و مدارک لازم برای ثبت نام را وارد کنید و روی شروع ثبت نام کلیک کنید. شما از این طریق دیگر نگران هزینه های معیشتی خود نخواهید بود و به همین راحتی می توانید روزانه کسب درآمد کنید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D9%BE%D8%B3%DB%8C

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیف هات

در تخفیف هات کارشناسان ما ضمن بررسی فعال بودن کد های تخفیف و آگاهی از صحت کد تخفیف، آن ها را دسته بندی کرده و به صورت مرتب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. همچنین همکاران ما در تخفیف هات به صورت روزانه و دائم در حال جمع آوری و تهیه کدهای تخفیف به روز و جدید برای خدمت رسانی به شما مشتریان می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه