اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010235634612346

چند نکته مهم برای خرید امن از فروشگاه های اینترنتی

کد: 140010235634612346

https://bit.ly/3I5d8NR

، تهران , (اخبار رسمی): همه ما امروزه برای یک بار هم که شده دست به خرید اینترنتی از سایت ها و پیج های اینستاگرام زده ایم که برخی موفقیت آمیز و برخی دیگر ناموفق بوده اند. دلیل عدم موفقیت آمیز بودن خرید های اینترنتی از سایت ها نا امن بودن آن ها می باشد.

خرید امن به صورت اینترنتی که روش های پرداخت آن امن باشد مزایای بیشتر نسبت به خرید های حضوری دارد. شما در خرید آنلاین می توانید در وقت صرفه جویی کنید، در ترافیک نمانید، هزینه زیاد تاکسی و بنزین ماشین ندهید و .... اما با همه این مزایا باز هم بسیاری از افراد خستگی ترافیک ها را به جان می خرند تا به صورت حضوری محصول مورد نیاز شان را خریداری کنند به نظر شما چرا؟
علت این امر کلاه نرفتن در سرشان می باشد چون فرد به صورت حاضر و آماده در فروشگاه است. در این بین باید بدانید چه بالا بروید و چه پایین بیایید گذر هرکس روزی به سایت های اینترنتی می افتد و باید دست به خرید یک چیز بزنید پس نگرانی هایتان را کنار بگذارید و با دقت بر یک سری موارد اشتباهات موجود در خرید اینترنتی از سایت های ناامن را کنار بزنید. بنابراین در ادامه باز هم کمی از وقت با ارزش تان را به ما اختصاص دهید تا با 10 نکته مهم برای خرید امن از فروشگاه اینترنتی مانند فروشگاه باسلام و… آشنا شوید.

انتخاب فروشگاه مطمئن

وقتی تصمیم به خرید اینترنتی می گیرید اولین فاکتوری که باید به آن دقت کنید انتخاب فروشگاه می باشد. یک فروشگاه مطمعن فروشگاهی است که دارای نماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی یا اینماد باشد تا شما بتوانید یک خرید امن داشته باشید. خیلی از افراد حین انتخاب فروشگاه خوب و امن درگیر تبلیغات می شوند و گول شان را می خورند.
اما به هیچ عنوان گول تبلیغات موجود در سایت های گوگل را نخورید و بدانید هر تبلیغی بنا بر خوب بودن نیست. پس از انتخاب یک فروشگاه مطمعن نوبت به بررسی شرایط و قوانین می باشد. با بررسی شرایط و قوانین سایت انتخابی تان به عبارتی زیر و بم آن ها را خواهید فهمید و آن وقت است که با دیدی باز می توانید به خرید خود ادامه دهید.

استفاده از پروتکل های رمزگذاری شده در سایت

در دنیای مدرن امروز که تکنولوژِی روز به روز درحال پیشرفت است شرکت گوگل اعلام کرده سایت هایی که امروزه در حال به وجود آمدن و گسترش هستند تبادل اطلاعات شان به صورت رمزنگاری روز به روز درحال افزایش است. اگر تبادل اطلاعات در یک سایت اینترنتی به صورت رمز نگاری باشد ضریب امنیت و حفظ حریم شخصی افزایش پیدا می کند.
در این بین سایت هایی هم هستند که از پروتکل های رمزنگاری شده در سایت شان استفاده نمی کنند. شرکت گوگل نیز مدتی است چنین سایت هایی را به سمت HTTPS سوق می دهد تا به کاربران بفهماند وارد کردن اطلاعاتی مانند رمز عبور و اطلاعات کارت بانکی در چنین سایت هایی امن نیست. بنابراین شما حتما به سراغ سایت هایی بروید که از پروتکل های رمزنگاری شده در سایت شان استفاده کنند و به حفظ حریم خصوصی شما احترام بگذارند. آخرین کد تخفیف ایسام و… را در تخفیف هات دریافت کنید.

ردپای مثبت فروشگاه اینترنتی در سوشال و سایر سایت های خبری

همه ما می دانیم امروزه یکی از پر مخاطب ترین و جذاب ترین فضا ها در اینترنت سوشال، سایت های خبری و شبکه های اجتماعی می باشد. چون در شبکه های اجتماعی، سایت های خبری و ... در کنار گذراندن اوقات فراغت می توان کسب درآمد کرد. به همین علت محبوبیت این فضا امروزه به قدری در بین عموم مردم زیاد شده که با یک نگاه متوجه حجم زیاد پیج های کسب و کار موجود در اینستاگرام و ... خواهید شد.
حتی شما می توانید قبل از خرید محصول مد نظرتان در مورد بازخورد آن سایت در شبکه های اجتماعی تحقیق کنید تا متوجه محبوبیت و امن بودن آن شوید. در حقیقت اگر یک سایت در سوشال و سایر سایت های خبری رد پای مثبتی از خود بر جای گذاشته باشد بهتر دیده می شود و افراد بیشتری از امن بودن سایت شان مطمعن می شوند.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D9%86

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیف هات

در تخفیف هات کارشناسان ما ضمن بررسی فعال بودن کد های تخفیف و آگاهی از صحت کد تخفیف، آن ها را دسته بندی کرده و به صورت مرتب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. همچنین همکاران ما در تخفیف هات به صورت روزانه و دائم در حال جمع آوری و تهیه کدهای تخفیف به روز و جدید برای خدمت رسانی به شما مشتریان می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]