اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008245524212346

ویژگی‌ها، بهترین زمان و روش خرید بلیط هواپیما

کد: 140008245524212346

https://bit.ly/3Dl95Lr

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه ویژگی های بهترین سایت های خرید بلیت هواپیما را بررسی کرده و در قالب نکاتی که برای خرید بلیت باید به آنها توجه داشته باشید برخی موارد را هم با هم بررسی می‌کنیم که هنگام رزرو بلیت هواپیما حتما دقت کنید این ویژگی‌ها را داشته باشند.

طراحی و رابط کاربری مناسب

یکی از مهم ترین ویژگی‌های بهترین سایت های خرید بلیت هواپیما داشتن ظاهر و رابط کاربری مناسب است. استفاده از رنگ بندی مناسب و عدم استفاده از انیمیشن‌های سنگین و رنگ‌های متنوع یکی از این موضوعات هستند.

در کنار این‌ها دسترسی پذیری سایت و اپلیکیشن مناسب است و بهتر است تنظیماتی در نظر گرفته شده باشد تا برای افرادی که مشکلات بینایی دارند، به راحتی قادر به تغییر برخی موارد همچون انتخاب رنگ بندی در چند تم متنوع، تغییر اندازه فونت و… فراهم باشد.

ساده بودن ظاهر سایت یکی از مهم‌ترین این موارد است که تقریبا در همه سایت‌ها این ویژگی رعایت شده است.

کد تخفیف ایگرد، کد تخفیف اکالا، کد تخفیف اسنپ روم و... را از تخفیف هات دریافت کنید.

داشتن اپلیکیشن موبایل و وب اپلیکیشن

امروزه همه افراد یک گوشی هوشمند در دسترس دارند که از سیستم عامل اندروید یا ios بسته به برند گوشی در ان استفاده شده است. افرادی که زیاد اهل سفر کردن هستند نیاز به این دارند تا اپلیکیشنی را برای دسترسی سریع و ساده‌تر روی گوشی خود برای خرید بلیت هواپیما نصب کنند.

در نتیجه یکی دیگر از ویزگی‌های بهترین سایت خرید بلیط هواپیما داشتن اپلیکیشن اندروید و ios است تا کاربران قادر به نصب و استفاده از ان روی گوشی هوشمند خود باشند. اما یک مسئله که متاسفانه در ایران شاهد آن هستیم حذف برنامه‌ها از مارکت‌های رسمی گوگل پلی و اپ استور است.

برای این حالت هم بهتر است که این سایت‌ها از وب اپلیکیشن پشتیبانی کنند. وب اپلیکیشن یا PWA نسخه‌ای از سایت است که وقتی با مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس در گوشی، تبلت یا حتی لپ تاپ وارد یک سایت می‌شوید و خواهید دید که در قالب یک برنامه قابت امکان نصب آن روی مرورگر وجود دارد تا دسترسی سریعی از طریق این نوع اپلیکیشن به سایت خرید بلیت هواپیما داشته باشید. این نوع وب اپلیکیشن روی مرورگر نصب می‌شود که درست مشابه سایر برنامه های گوشی در صفحه اصلی قابل دسترسی است. حتما تجربه استفاده از این برنامه را در کارگزاری‌های بورسی داشته‌اید.

سحرخیز باشید تا بلیت روا شوید

صبح زود بهترین زمان برای خرید بلیت هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی است. دلیل این موضوع به لغو سفر و قوانین استرداد بلیط برمی‌گردد.

همانطور که می‌دانید قوانین استرداد و لغو بلیت هواپیما به این صورت است که اگر چند روز قبل‌تر از زمان پرواز باشد یا اینکه تا چند ساعت بعد از خرید باشد، بخش بیشتری از پول خود را پس خواهید گرفت یا لااقل امکان تغییر زمان سفر وجود دارد.

اما در شرایطی که این زمان به زمان سفر نزدیک‌تر باشد، درصد بیشتری از این مبلغ کسر شده و مابقی برای شما بازگشت داده خواهد شد. در نتیجه توصیه می‌شود که همیشه اول صبح را برای رزرو آنلاین بلیت هواپیما انتخاب کنید.

خرید بلیت هواپیما خارجی و داخلی در اواسط هفته

همانطورر که می‌دانید ما دو نوع بلیط هواپیما داریم که شامل سفرهای داخلی و خارجی هستند. از سویی دیگر زمان تعطیلات آخر هفته در کشور ما ایران و برخی کشورها روز جمعه است در حالی که بیشتر کشورهای جهان روز یکشنبه تعطیل آخر هفته‌شان است.

اگر قصد خرید بلیت هواپیما خارجی دارید، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بهترین زمان خرید هستند.

اگر قصد خرید بلیت هواپیما داخلی دارید، روزهای دوشنبه و سه شنبه بهترین زمان خرید هستند.

دلیل انتخاب این روزها برای خرید به ارزان بودن و در دسترس بودن بلیت مربوط می‌شود. از انجایی که افراد بیشتر آخر هفته‌ها را برای سفر انتخاب می‌کنند، با ترافیکی برای خرید و پرواز بیشترین حد خود را دارد در حالی که در ابتدای هفته کمتر کسی اقدام به خرید بلیت می‌کند.

اما چون تفاوت قیمت برای اول و آخر هفته وجود دارد، بهترین زمان برای خرید بلیت روزهای میانی هفته است که تعداد خرید بلیت کمتر است و معمولا با مشکل پیدا نکردن بلیت نیز مواجه نخواهید شد که مجبور باشید از بلیت چارتری استفاده کنید.

منبع:

https://takhfife.com/blog/best-site-buy-plane-tickets/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیف هات

در تخفیف هات کارشناسان ما ضمن بررسی فعال بودن کد های تخفیف و آگاهی از صحت کد تخفیف، آن ها را دسته بندی کرده و به صورت مرتب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. همچنین همکاران ما در تخفیف هات به صورت روزانه و دائم در حال جمع آوری و تهیه کدهای تخفیف به روز و جدید برای خدمت رسانی به شما مشتریان می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی