اطلاعات تماس
  • 021881***** - 021468*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004285335616858

محصول تازه گروه صنعتی سازه مخزن رونمایی شد

ارائه مخزن پلی اتیلن به بازار  مخازن و تجهیزات صنعتی

کد: 140004285335616858

https://bit.ly/3Bfp4Ke

، قدس , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه صنعتی سازه مخزن با نام مخزن پلی اتیلن در سایت سازه مخزن به نشانی www.sazehmakhzan.com رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه مخزن پلی اتیلن به بازار  مخازن و تجهیزات صنعتی
ساختار بسیار ساده ، باعث می شود پلی اتیلن در صنعت پلاستیک بسیار پر استفاده باشد.

مخزن پلی اتیلن دارای محاسنی است که اعم از خرید آسان و همیشه در دسترس، قابلیت نگهداری دامنه وسیعی از مواد، راحی مناسب برای هر گونه فضایی، وزن کم  است که می‌تواند باعث کارایی بالا در صنایع مختلف شود.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سازه مخزن، سایت سازه مخزن به نشانی www.sazehmakhzan.com میزبان رونمایی از مخزن پلی اتیلن، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مخازن صنعتی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر مخزن پلی اتیلن افقی ، مخازن عمودی ، مخازن آسانرو یا کتابی ، مخازن مخروطی ، مخازن مکعبی و مخازن قیفی را ارائه کند تا این خدمت تازه فرصتی تازه برای مشتریان گروه صنعتی سازه مخزن را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، مخزن پلی اتیلن دارای محاسنی است که اعم از خرید آسان و همیشه در دسترس، قابلیت نگهداری دامنه وسیعی از مواد، راحی مناسب برای هر گونه فضایی، وزن کم  است که می‌تواند باعث کارایی بالا در صنایع مختلف شود.

مهدی اله یاری مدیرعامل گروه صنعتی سازه مخزن، تولید این محصول را نتیجه سال ها تجربه کار و تولید این مجموعه دانست و گفت: گروه صنعتی سازه مخزن فعالیت خود را در سال ۱۳۹۱ و با تکیه بر تخصص مهندسین داخلی در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع و با هدف تولید انواع مخازن ذخیره و نگهداری آغاز نمود. این شرکت ابتدا با فعالیت در حوزه ساخت انواع مخازن فلزی تک جداره و چند جداره اعم از مخزن استیل ، گالوانیزه و انواع ورق های آلیاژی وارد عرصه ی تولید تجهیزات صنعتی شد، که با همت والای نیروهای متخصص و مدیریت صحیح در سال۱۳۹۴ موفق شد گام به عرصه تولید انواع مخازن پلی اتیلن ایستاده و خوابیده از نیم متر مکعب تا پنجاه متر مکعب نیز بگذارد‌.در راستای حرکت رو به جلوی شرکت که همواره یکی از دغدغه های مدیریت و اتاق فکر مجموعه می باشد ، اکنون گروه صنعتی سازه مخزن با تولید انواع مخازن تحت فشار ،چند جداره،کوئل دار ،میکسر دار ،پروسس که با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های جوشکاری مانند برق ، آرگون ، co2 ،زیر پودری و… می باشد و با استفاده از انواع متریال اعم از استیل ، گالوانیزه و انواع ورق های آلیاژی تولید می گردد توانسته است سهم قابل توجهی از بازار داخلی کشورمان را از آن خود کند.

برای مشاهده محصول و مطلب بیشتر در این باره از لینک زیر استفاده نمایید: 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی سازه مخزن

گروه صنعتی سازه مخزن طراح و تولید کننده انواع مخازن صنعتی اعم از استیل ، آهن و گالوانیزه در خدمت شما صاحبان صنایع می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021881***** - 021468*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید