اطلاعات تماس
  • 021881***** - 021468*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005045345116858

محصول تازه گروه صنعتی سازه مخزن

ارائه دیونایزر، ماینر باکس، فیلتر شنی، سختی گیر به بازار صنعت و ارز دیجیتال

کد: 140005045345116858

https://bit.ly/3y972HI

، قدس , (اخبار رسمی): محصولات تازه گروه صنعتی سازه مخزن در سایت این شرکت به نشانی www.sazehmakhzan.com در گروه انواع زیرساخت های تصفیه آب و ماینر باکس ارز دیجیتال در سایت این مجموعه رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه دیونایزر، ماینر باکس، فیلتر شنی، سختی گیر به بازار  صنعت و ارزدیجیتال
محصولات گروه صنعتی سازه مخزن

این محصولات تازه با دارا بودن با کیفیت ترین متریال ها جهت فیلتر و تصفیه آب و همچنین محافظت کامل از دستگاه های ماینر  می‌توانند باعث افزایش بهره وری خطوط تولید کارخانه ها یا مزارع ماینر شوند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سازه مخزن  سایت این شرکت به نشانی www.sazehmakhzan.com،  میزبان رونمایی از دیونایزر، ماینر باکس، فیلتر شنی، سختی گیر، محصولات تازه ی این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصولات که در حوزه زیر ساخت های تصفیه آب صنعتی و محافظ دستگاه ماینر ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر به روز ترین تکنولوژی و قیمت رقابتی را ارائه کند تا این خدمت تازه کیفیت و راحتی بهتری را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاعات، دیونایزر، ماینر باکس، فیلتر شنی و سختی گیر دارای محاسنی هستند اعم از با کیفیت ترین متریال ها جهت فیلتر و تصفیه آب و همچنین محافظت کامل از دستگاه های ماینر که می‌توانند باعث افزایش بهره وری خطوط تولید کارخانه ها یا مزارع ماینر شوند.

مهدی اله یاری مدیرعامل گروه صنعتی سازه مخزن، تولید این محصول را نتیجه سال ها تجربه در این حوزه و کار در این مجموعه دانست و گفت: فرایند های طراحی برای تولید این محصول از بدو تاسیس این مجموعه آغاز و امسال آماده رونمایی در سایت این شرکت شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را هم اکنون اعلام کرد و ادامه داد: اطلاعات تکمیلی محصولات معرفی شده را می توانید از لینک های زیر پیگیری کنید.

انواع دستگاه سختی گیر تصفیه آب

  • سختی گیر رزینی
  •  مغناطیسی
  •  الکتریکی
  •  الکترومغناطیسی

عمده محصول تولیدی ما در گروه سازه مخزن، سختی گیر رزینی است. این انتخاب هم بر اساس عملکرد بسیار عالی دستگاه با  بازده بالای ۹۵ درصد و هم به علت تولید آن در داخل کارگاه سازه مخزن و مبانی تولید داخلی در کشور است.

فیلتر شنی

یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین روش ها برای تصفیه آب، استفاده از فیلتر شنی است. صافی شنی یا همان فیتر شنی دستگاهی ست که به وسیله آن املاح اضافی، ذرات جامد و گل و لای از آب گرفته می شود. فیلتر شنی یا همان sand filter روش بسیار ساده ای برای زلال سازی آب به شمار می‌رود. همانطور که می دانید، آب بسیار عالی است که همین امر موجب می گردد در مسیر حرکت خود انواع املاح معدنی را در خود حل کند که همین مسئله موجب افزایش کدورت در آب می گردد. در سیستم های تصفیه پیشرفته مانند RO نیز از فیلترِ شنی یا صافی شنی به عنوان اولین مرحله در تصفیه آب استفاده می شود.

دیونایزر آب مقطر گیری

دیونایزر آب مقطر گیری یکی از تجهیزات تخصصی تصفیه آب است که از آن برای تولید آب خالص و یا آب فوق خالص استفاده می گردد.

آب فوق خالص مصارف ویژه ای در صنایع داروسازی، سرم سازی، صنایع غذایی و … دارد که در برخی موارد وجود این آب و لزوم استفاده از آب دیونایز شده بسیار قابل توجه است.

در ابتدا باید به مفهوم آب فوق خالص بپردازیم:

آب فوق خالص، آبی با حداقل املاح جامد محلول در آب است که هدایت الکتریکی آن عموما زیر ۰.۰۵۶ میکرو زیمنس بوده و در برخی موارد از لحاظ میکروبی نیز کاملا تصفیه گردیده است.

در اینجا دیگر هدایت الکتریکی آب مد نظر نیست بلکه به پارامتر مقاومت الکتریکی آب توجه ویژه خواهد شد که با واحد مگا اهم مورد بررسی قرار می گیرد. مگا اهم معکوس میکرو زیمنس است.

توحه به این نکته ضروری است که در فاز صنعتی دستگاه های دیونایزر به دنبال تولید آب فوق خالص نیست، بلکه در اینجا هدف تولید آب دیونایزه است.

ماینر باکس چیست؟

این روزها شاید پر سرو صداترین بحث اقتصادی، بحث درباره ارزهای دیجیتال است. در میان ارزهای دیجیتال یک نام از همه بیشتر شنیده می شود، بیت کوین. همه ما حداقل یک بار نام بیت کوین را شنیده ایم. بیت کوین یک رمز ارز یا ارز دیجیتال است که بالاترین ارزش دلاری را در میان سایر ارزهای دیجیتال دارد. به همین دلیل بسیاری از مردم در سراسر دنیا اقدام به استخراج بیت کوین با دستگاه های ماینر محافظت شده در ماینر باکس یا در اصطلاح ماین کردن پرداخته اند. در کشور ما نیز به دلیل پر سود بودن و همچنین بالا بودن نرخ دلار بسیاری از افراد به صورت قانونی اقدام به استخراج بیت کوین می نمایند. استخراج بیت کوین توسط دستگاهی به نام ماینر انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی سازه مخزن

گروه صنعتی سازه مخزن طراح و تولید کننده انواع مخازن صنعتی اعم از استیل ، آهن و گالوانیزه در خدمت شما صاحبان صنایع می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021881***** - 021468*****
[نمایش اطلاعات]