اطلاعات تماس
  • 021881***** - 021468*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004285336416858

مخازن صنعتی گروه صنعتی سازه مخزن رونمایی شد

ارائه با کیفیت ترین مخازن صنعتی سازه مخزن به بازار مخزن و تجهیزات صنعتی

کد: 140004285336416858

https://bit.ly/3x2fJlT

، قدس , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه صنعتی سازه مخزن با نام مخزن گالوانیزه، مخزن استیل، مخزن فایبر گلاس، مخزن تحت فشار در سایت سازه مخزن رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه با کیفیت ترین مخازن صنعتی سازه مخزن به بازار مخزن و تجهیزات صنعتی
مخزن حمل گالوانیزه، یکی از مخازن تولیدی گروه صنعتی سازه مخزن است.

مهدی اله یاری مدیرعامل گروه صنعتی سازه مخزن، تولید این محصول را نتیجه سال ها کار مجموعه دانست و گفت: نقشه طراحی مخازن صنعتی از سال 1391 آغاز و هم اکنون در حال تولید و عرضه به بازار می باشد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سازه مخزن، سایت سازه مخزن به نشانی www.sazehmakhzan.com میزبان رونمایی از با کیفیت ترین مخازن صنعتی سازه مخزن، محصولات تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصولات که در حوزه مخازن صنعتی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر به روز ترین تکنولوژی های جوشکاری مانند برق، آرگون co2، زیر پودری و با استفاده از انواع متریال اعم از استیل، گالوانیزه و انواع ورق های آلیاژی را ارائه کند تا این خدمت تازه بتواند کیفیت برتر و رضایت خاطر را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، با کیفیت ترین مخازن صنعتی سازه مخزن دارای محاسنی است که اعم از توجه به نیاز بازار است و می‌تواند باعث طول عمر و راحتی استفاده از آن شود.

مهدی اله یاری مدیرعامل گروه صنعتی سازه مخزن، تولید این محصول را نتیجه سال ها کار مجموعه دانست و گفت: فرایند های تولید مخازن صنعتی برای تولید این محصول از سال 1391 آغاز و هم اکنون در حال تولید و عرضه به بازار می باشد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را هم اکنون اعلام و ادامه داد: اطلاعات تکمیلی محصولات را از لینک های زیر دنبال کنید:

قیمت مخزن گالوانیزه نیز مانند سایر تجهیزات و ماشین آلات از مجموع متریال استفاده شده در آن بعلاوه دستمزد و سود سازنده مخزن به دست می آید. قیمت نهایی به کیفیت ورقی که برای ساخت مخزن استفاده می شود و همچنین کیفیت و زمانی که برای جوش کاری صرف می شود وابسته است. نمی توان بسته به ظرفیت مخزن قیمت مخزن گالوانیزه را مشخص کرد زیرا ظرفیت و ابعاد یک وجه تعیین قیمت هستند. ضخامت ورق استفاده شده در ساخت آن نیز در تعیین قیمت مخزن بسیار تاثیر گذار است.

منبع تحت فشار یا مخزن تحت فشار با ذخیره سازی آب با فشار مناسب، نیاز به روشن و خاموش شدن های  مکرر پمپ را کاهش می دهد. هر چه حجم این مخزن بیشتر باشد تعداد دفعات روشن و خاموش پمپ کاهش بیشتری خوتحت فشارقرار می گیرد.بنایراین می توان گفت قیمت هر مخزن تحت فشار بستگی به جنس ، حجم وکیفیت آن در بازار دارد، از مزیت های منبع تحت فشار ،کاهش هزینه برق مصرفی ،و کاهش استهلاک شبکه های آبرسانی ساختمان از مهارت این پمپ می باشد.

مخزن استیل هم مانند سایر دستگاه های صنعتی می تواند بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته شود و یا کاملا معمولی و یا حتی بی کیفیت. میزان مهارت تکنسین جوشکار و گرید شرکت سازنده مخزن می تواند در کیفیت مخزن استیل بسیار اهمیت داشته باشد. تیم کنترل کیفیت یک شرکت اگر دقیق و مهندسی عمل نماید می تواند ایرادات یک تکنسین جوشکار را تشخیص داده و از ضایع شدن حق خریدار و سیاه نمایی اعتبارشرکت جلوگیری نماید. استفاده از الکترود با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نقطه ی جوش ها دارد و در واقع مکمل یک تکنسین جوشکار، الکترود و فیلر مناسب است. این نکاتی که ذکر شد هر کدام به نوبه خود می تواند مقداری در قیمت مخزنِ استیل تاثیر گذار باشد.

روش ساخت مخازن آب فایبر گلاس بدین صورت است که ورقه های جدا از هم فایبر گلاس که در کارخانه تولیدی تهیه می شود، برای مونتاژ و وصل کردن به هم، به بخش دیگری کارخانه تولیدی رفته و طبق سفارش ساخت مشتری، مخازن شکل اصلی را به خود می گیرند. ورقه های فایبرگلاس سازنده مخزن مورد نظر، اغلب در کارخانه های تولیدی، به مساحت ۱ مترمربع تولید می شوند. اما امکان تولید آن ها در ابعاد نیم متر هم وجود خواهد داشت.

به دلیل اینکه مخازن آب فایبرگلاس، عایق خوبی در برابر حرارت می باشند و سبب می شوند تا آب و هر مایعی که در برای نگهداری یا حمل، در مخزن فایبرگلاس ریخته شده است، دمای اصلی خود را حفظ کند، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان مخزن قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی سازه مخزن

گروه صنعتی سازه مخزن طراح و تولید کننده انواع مخازن صنعتی اعم از استیل ، آهن و گالوانیزه در خدمت شما صاحبان صنایع می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021881***** - 021468*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید