اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004285335816859

ده نکته کاربردی بطری یک لیتری

کد: 140004285335816859

https://bit.ly/3zg68sO

، (اخبار رسمی): بطری‌ یک لیتری از جمله محصولاتی است که امروزه کاربردهای فراوانی دارد. اگر بخواهیم این‌گونه بطری‌ها را طبقه‌بندی کنیم باید به دسته‌های مختلفی اشاره نماییم که یکی از آنها بطری پت یک لیتری خواهد بود. در حال حاضر از این‌گونه بطری‌های پلاستیکی در موارد زیادی بکارگیری شده

ده نکته کاربردی بطری یک لیتری
ده نکته کاربردی بطری یک لیتری

بطری‌ یک لیتری از جمله محصولاتی است که امروزه کاربردهای فراوانی دارد. اگر بخواهیم این‌گونه بطری‌ها را طبقه‌بندی کنیم باید به دسته‌های مختلفی اشاره نماییم که یکی از آنها بطری پت یک لیتری خواهد بود. در حال حاضر از این‌گونه بطری‌های پلاستیکی در موارد زیادی بکارگیری شده که از جمله می‌توان به بسته‌بندی محصولاتی مانند دوغ، نوشابه، روغن و مواردی از این دست اشاره کرد. همانطور که می‌دانید استفاده از قوطی های پلاستیکی  برای بیش از یک بار می‌تواند در بلند مدت خطرات جبران ناپذیری را برای بدن انسان در پی داشته باشد، مخصوصاً بطری‌ پلاستیکی که در مقابل نور خورشید نگهداری می‌شوند.

گفتنی است که طرز تهیه بطری‌ یک لیتری برای مصارف مختلف می‌تواند متفاوت باشد و برای این منظور استفاده از دستگاه‌های پیشرفته به کرات در نظر گرفته شده است. ما در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم در خصوص مزایا و یا نکات استفاده از بطری‌های یک لیتری صحبت کنیم و هر آنچه که در این خصوص نیاز است بدانید را با شما در میان خواهیم گذاشت.

نکات کاربردی بسیار مهم در رابطه با بطری‌‌های یک لیتری

همانطور که در ابتدای این مقاله عرض شد، بکارگیری از بطری‌ یک لیتری برای مصارف مختلف یکی از مهمترین دلایل تولید انواع و اقسام بطری است که به شرط استفاده‌ی درست از آنها، خطری متوجه افراد نخواهد بود. به همین منظور قصد داریم در ادامه به نکاتی که از اهمیت زیادی برخوردار هستند اشاره کنیم.

·       ممنوعیت استفاده مجدد از بطری‌ها

اصلا فرقی نمی‌کند که بطری پلاستیکی که از آن استفاده می‌کنید، حاوی چه محصولی است و یا چه شکل و شمایلی دارد. در واقع از بطری پت یک لیتری رینگی گرفته تا هر مدل دیگر؛ تنها موردی که باید برایتان اهمیت داشته باشد، استفاده نکردن مجدد بطری بعد از اتمام محصول درون آن است. گفتنی است که هر بطری‌ یک لیتری که مجدداً مورد استفاده قرار می‌گیرد ممکن است موادهای شیمیایی بسیار خطرناکی منتشر کند که بدن برای مضر خواهد بود.

·       اهمیت اعداد درج شده بر روی بطری پلاستیکی

در بعضی از موارد بطری‌هایی که تولید می‌شوند عددهای ۳ و ۷ بر روی آنها درج شده است. این‌گونه بطری‌ها بعد از یک بار استفاده بلافاصله باید دور انداخته شوند چرا که در طولانی مدت سموم مختلفی تولید کرده که به بدن آسیب خواهد رساند. با این حال اگر قصد استفاده مجدد از بعضی از بطری‌ها را دارید، حتماً در نظر داشته باشید که روی بطری اعداد ۲ یا ۴ درج شده باشد. معمولاً این‌گونه بطری‌ها از پلی اتلین تهیه می‌شوند. برای مثال روش تولید بطری یک لیتری فراز به همین صورت است.

·       سلامت ظاهری بطری‌ها

زمانی که ظاهر بطری‌ها طبیعی باشد، یعنی می‌توان در خصوص سلامت محتویات آن نیز به یقین رسید. به طور کلی بطری‌های پلاستیکی مکان خوبی برای رشد باکتری هستند و چقدر خوب است که قبل از مصرف با استفاده از آب گرم و صابون شستشو داده شوند. دقت کنید که کج و کوله بودن بعضی بطری‌ها مانند بطری یک لیتری نوشابه نیز باید به دقت بررسی شود چرا که ممکن است در بطری سوراخ‌ها ریزی ایجاد شده باشد که به محلی برای تجمع باکتری‌ها تبدیل شده باشد.

·       بررسی بطری‌های حاوی طعم‌دهنده

بعضی از شرکت‌ها برای بسیاری از بطری‌ها؛ حال فرقی ندارد که محتویات آن چه باشد، اقدام به اضافه کردن طعم دهنده‌ می‌کنند تا با استفاده از این روش بتوانند مشتریان جوان را جذب کنند. برای مثال حتی دیده شده است که در بطری یک لیتری دوغ نیز از طعم دهنده‌های مختلفی بکارگیری شده است که در اکثر مواقع از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند. لذا در این خصوص نیز باید احتیاط کرد و از هر نوع بطری استفاده نکرد.

·       روش شناسایی بطری‌ یک لیتری پت

دقت کنید برای اینکه بتوانید با دردسر کمتری بطری‌های یک لیتری مانند بطری پت یک لیتری پا فیلی فراز را شناسایی کنید، فقط کافی است که نگاهی به زیر بطری بیندازید. در صورتی که در زیر بطری‌ها عدد ۱ درج شده باشد از نوع بطری پت هستند. دقت کنید که ممکن است که عدد ۱ با سه فلش احاطه شده باشد.

·       ماندگاری بطری‌ پت

به طور کلی انواع بطری‌های پت مانند بطری یک لیتری روغن یا حتی دیگر محصولات طبق استانداردها می‌توانند از یک‌سری فرآیندهای خاص پیروی کنند و به صورت بازیافتی نیز مجدداً در دسترس خواهند بود. سالم بودن این‌گونه بطری‌ها نسبت به بطری‌های پلاستیکی بیشتر است و توصیه می‌کنیم در صورت امکان از این نوع بطری‌ها مصرف شود.

تنوع مصرف بطری یک لیتری پت

بطری یک لیتری پت برای موارد بسیاری کاربرد دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

بطری ۱ لیتری دوغ

بطری ۱ لیتری نوشابه

بطری ۱ لیتری فراز

بطری ۱ لیتری پافین (جهت بسته بندی مایعات گازدار استفاده می شود )

بطری ۱ لیتری روغن

بطری ۱ لیتری روغن گیاهی

·       مکان درست نگهداری بطری

فرقی نمی‌کند که بطری با چه محتوایی در دسترس‌تان است. موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که این‌گونه بطری‌ها را باید در مکان درستش نگهداری کنید. مخصوصاً اگر بطری از جنس پلاستیک صرف باشد. برای مثال محل نگهداری بطری یک لیتری روغن گیاهی باید در یک فضا با دمای کاملاً مناسب و دور از نور خورشید باشد. ضمناً به هیچ عنوان بطری‌های پلاستیکی را در فریزر قرار ندهید.

·       دوری از هر گونه شرایط دمایی نامناسب

هر کدام از انواع بطری‌هایی که برای مصرف وجود دارد نباید به هیچ عنوان در یک شرایط نامناسب دمایی نگهداری شود. در واقع توصیه می‌کنیم که برای عمر بلند مدت‌تر بطری‌ها این‌گونه محصولات را در معرض سرما یا گرمای شدید قرار ندهید.

انواع طرح های بطری یک لیتری

بطری یک لیتری پت در طرح ها و اسامی مختلف در بازار ارائه می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بطری ۱ لیتری طرح فراز

بطری ۱ لیتری سم

بطری ۱ لیتری نوشابه

بطری ۱ لیتری

بطری ۱ لیتری فراز

بطری ۱ لیتری پت فراز

بطری پت۱ لیتری

بطری پت ۱ لیتری رینگی

بطری پت ۱ لیتری فراز

·       بهترین مکان برای نگهداری انواع بطری

هر یک از انواع بطری ۱ لیتری باید در یک مکان کاملاً خنک و البته تاریک نگهداری شوند. ضمناً باید از محصولاتی که دارای بوی شدید دارند نیز دور بمانند. همچنین قرار دادن بطری‌های پت ۱ لیتری نیز در نزدیکی بخار یا حتی آبگرمکن نیز مجاز نخواهد بود.

·       عددهای موجود در روی بطری‌ها

لازم است عرض کنیم که بر روی هر یک از بطری‌های یک لیتری عددهایی درج شده است که اگر مفهوم هر یک را بدانید می‌توانید خرید بدون دردسری داشته باشید. بعنوان مثال عدد ۲ نشان می‌دهد که بطری مد نظر از پلی اتیلن ساخته شده و برای روغن‌های خوراکی و یا شامپوها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرف دیگر عدد ۳ نشانگر جنس بطری پلی وینتیل کلراید است که باید دقت شود که بیش از اندازه داغ نشود.

جمع‌بندی

با توجه به موارد گفته شده قبل از خرید هر گونه بطری یک لیتری باید موارد در نظر گرفته شده در این مقاله را مورد بررسی قرار داد و روش‌های نگهداری از آن را نیز در نظر گرفت. به طور کلی توصیه می‌کنیم که برای استفاده از بطری، حتماً از انواع باکیفیت آن بکارگیری شود و حدالامکان نیز برای مدت طولانی نیز از آن بهره گرفته نشود. برای خرید انواع بطری می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر موجود در اینترنت اقدام کنید.

لیست قیمت بطری یک لیتری

برای دریافت قیمت عمده بطری ۱ لیتری و اطلاع از لیست قیمت بطری یک لیتری به علت نوسان قیمت مواد اولیه پت که در پتروشیمی تندگویان با گرید های (پت ۷۸۱ ، پت ۷۸۵، پت ۸۲۱ تولید می شود) و متاثر از قیمت ارز در بازار و همچنین متاثر از بارگیری مواد پلی اتیلن ترفتالات PET توسط پتروشیمی تندگویان می باشد. لذا متاسفانه ارائه لیست قیمت بطری یک لیتری امکان پذیر نمی باشد . بنابراین جهت دریافت لیست قیمت بطری یک لیتری پت با کارشناسان فروش فروش پارس پت تماس حاصل نمایید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید