اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005035343916859

۵ عامل تاثیر گذار قیمت بطری ۴ لیتری

کد: 140005035343916859

https://bit.ly/3kV5ZqR

، (اخبار رسمی): تولید کنندگان مختلفی در سطح بازار وجود دارند که بر اساس نیاز شرکت‌های دریافت کننده بطری‌ چهار لیتری اقدام به تولید این گونه از بطری‌ها می‌نمایند. بطری‌ ۴ لیتری بر اساس شکل و شمایل مختلف دسته بندی شده است.

۵ عامل تاثیر گذار قیمت بطری ۴ لیتری
۵ عامل تاثیر گذار قیمت بطری ۴ لیتری

تولید کنندگان مختلفی در سطح بازار وجود دارند که بر اساس نیاز شرکت‌های دریافت کننده بطری‌ چهار لیتری اقدام به تولید این گونه از بطری‌ها می‌نمایند. بطری‌ ۴ لیتری بر اساس شکل و شمایل مختلف دسته بندی شده و با توجه به نوع مواد پت به کار رفته در آنها و همچنین کیفیت مواد پت استفاده شده به قیمت‌های مختلف تقسیم بندی می‌شوند. قیمت بطری ۴ لیتری به عوامل زیادی بستگی دارد که هر عامل به نوعی تعیین کننده هزینه نهایی محصول است.

کاربردهای متنوع بطری‌ ۴ لیتری باعث شده است تا بسیاری از صنایع غذایی و شیمایی امروزی به دنبال خرید این محصولات باشند. شرکت‌های تولید کننده بطری‌های پلاستیکی با بهره‌گیری از مواد اولیه پت مناسب می‌توانند نیاز صنایع مختلف را تامین نمایند. قیمت بطری ۴ لیتری بر اساس وزن پریفرم مصرفی متفاوت است و می‌تواند بر اساس نوع بسته بندی و مواد پت به کار رفته در آن، نوسان قیمت داشته باشد.

بطری چهار لیتری چیست

بطری چهار لیتری به عنوان یک ظرف نگهدارنده مایعات شناخته می‌شود که بر اساس نوع تولید آن، مصارف گوناگونی دارد. اشکال بطری چهار لیتری متنوع است که از مهم‌ترین آن می‌توان به بطری ۴ لیتری گرد، ۴ لیتری آناناسی، بطری۴ لیتری رینگی، بطری ۴ لیتری دوغ ، بطری چهار لیتری شیر، بطری ۴ لیتری شوینده، بطری ۴ لیتری پافیله، گالن ۴ لیتری پلی اتیلن، گالن ۴ لیتری پت، ظرف ۴ لیتری گروه  اشاره کرد. کاربردهای بطری چهار لیتری باعث شده است تا قیمت بطری ۴ لیتری در بازار متفاوت باشد.

مصارف متعدد این نوع از گالن‌ها برای شرکت‌های مواد غذایی و شیمایی بسیار متعدد است که هر صنعت به دنبال خرید بطری چهار لیتری مختلف است تا بتواند سیالات مورد نیاز خود را درون آن نگهداری کرده و یا به مشتریان عرضه نماید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین بطری‌های ۴ لیتری کاربردی اشاره خواهیم داشت:

بطری ۴ لیتری شوینده

شرکت‌های سازنده گالن۴ لیتری پلی اتیلن برای ساخت انواع گالن ۴ لیتری شوینده، از مواد پلی اتیلن یا مواد پت با کیفیت استفاده می‌کنند تا استفاده کنندگان بدون نگرانی از بابت از بین رفتن بطری‌ خریداری شده، بتوانند مواد خود را درون آن نگهداری کنند. به صورت کلی تولید کنندگان بطری چهار لیتری شوینده از دستگاه‌های تولید ظروف پلی اتیلن بادی برای این کار استفاده می‌کنند.

مزایای زیادی در هنگام تولید محصولات پلاستیکی بادی وجود دارد که هر کدام می‌تواند تعیین کننده قیمت بطری ۴ لیتری باشد. بسیاری از تولید کنندگان با بهره‌گیری از گالن ۴ لیتری پت می‌توانند کیفیت بطری ساخته شده را در حد استاندارد نگه دارند. در تولید بطری ۴ لیتری شوینده پلی اتیلن از یک دسته مناسب برای جا به جایی بطری استفاده می‌شود تا استفاده کنندگان بتوانند با خیال راحت این گونه بطری‌ها را حمل کنند.

موارد بطری ۴ لیتری

از گالن ۴ لیتری پلی اتیلن یا گالن ۴ لیتری پت برای مصارف گوناگونی استفاده می شود. که بر اساس نوع مصرف آن ها را می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

بطری ۴ لیتری روغن که به دوقسمت ۴ لیتری روغن از جنس پلی اتیلن که برای بسته بندی روغن های صنعتی مثل روغن ماشین به کار می رود. یا بطری ۴لیتری پت که برای بسته بندی روغن مایع یا مواد شوینده کاربرد دارد. بطری ۴ لیتری دوغ که اشکال مختلفی دارداز جمله گالن ۴ لیتری دوغ آناناسی، بطری ۴ لیتری دوغ کتابی، گالن ۴ لیتری پافیله برای بسته بندی دوغ های گازدار به کار می رود.

بطری ۴ لیتری مناسب مایعات خوراکی

برخی از بطری‌های موجود در بازار که در سایز ۴ لیتری وجود دارند برای نگهداری مواد خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بطری ۴ لیتری دوغ، بطری چهار لیتری شیر و بطری ۴ لیتری روغن از جمله این گالن‌هاست که برای بسیاری از صنایع غذایی مهم هستند. تولید کنندگان این گونه از قوطی پلاستیکی با استفاده از انتخاب وزن پریفرم ۴ لیتری مصرفی سعی دارند تا قیمت بطری ۴ لیتری تولید شده را کاهش دهند که این امر باعث کاهش هزینه‌های خرید شرکت‌های مواد غذایی خواهد شد.

وجود درب گالن ۴ لیتری پلاستیکی برای محصولات تولید شده، به عنوان یک راه استاندارد برای پلمپ کردن درب بطری‌هاست که علاوه بر آن باعث باز و بسته شدن آسان محصولات پلاستیکی خواهد شد. بسیاری از صنایع امروزی به دنبال استفاده از بطری چهار لیتری گرد هستند که تولید کنندگان بازار می‌توانند با ساخت قالب اختصاصی و طرح دلخواه، بطری ۴ لیتری متنوع را تولید نمایند.

عامل تاثیرگذار قیمت بطری ۴ لیتری

عوامل تاثیرگذار زیادی در قیمت بطری‌های ۴ لیتری موجود در بازار وجود دارند که هر عامل می‌تواند به نوبه‌ی خود تعیین کننده قیمت محصول نهایی باشد. بطری چهار لیتری گرد و سایر ظرف پلاستیکی ۴ لیتری با توجه به نوع مواد پت و همچنین وزن پریفرم مصرفی (که می تواند از پریفرم دهانه ۴۵ به وزن ۵۵ گرم تا پریفرم دهانه ۴۵به وزن ۱۰۵ گرم استفاده شود) به کار رفته در آنها می‌تواند قیمت نهایی محصول را تعیین نماید. مواد پت به کار رفته در محصولات پلاستیکی به همراه نوع پریفرم مصرفی و دهانه پریفرم آن متنوع است که هر عامل بر روی قیمت نهایی محصول مؤثر است.

قیمت بطری ۴ لیتری و همچنین لیست قیمت بطری ۴ لیتری  بر اساس قالب استفاده شده بدین صورت که بطری ۴ لیتری گرد با وزن کمتری تولید می شود و در نتیجه ارزان تر است و گالن ۴ لیتری کتابی یا اصطلاحا گالن ۴ لیتری چهارگوش با وزن بالاتری تولید می شود که در نتیجه گرانتر است. لذا هنگام خرید بطری چهار لیتری و اطلاع از لیست قیمت بطری ۴ لیتری حتما وزن بطری چهار لیتری را در نظر داشته باشید.  اگر به دنبال ظرف ۴ لیتری گرد هستید و یا خواهان مدل‌های دیگر در بازار هستید باید هزینه متفاوتی را برای خرید آن پرداخت کنید. به عنوان نمونه جهت خرید ظرف ۴ لیتری روغن که دارای طراحی داخلی متفاوت است و از درب‌های مخصوص برای پلمپ آن استفاده می‌شود به نسبت قوطی پلاستیکی ۴ لیتری شوینده از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

شرکت تولید کننده گالن پلاستیکی بر اساس نیاز صنایع مختلف ترجیح می‌دهد تا ساختار ظروف ۴ لیتری پلاستیکی را شخصی سازی نماید تا حجم کمتری از فضا را اشغال کند. به صورت کلی در یک قالب استاندارد این گونه از بطری‌ها دارای ارتفاع ۲۸ سانتی متر و قطر ۱۵ سانتی متر هستند. وجود یک طراحی هوشمندانه سبب ایجاد ویژگی‌های مثبت زیادی در ساختار نهایی بطری‌های ۴ لیتری خواهد شد.

سخن پایانی

بطری‌های ۴ لیتری موجود در بازار در انواع بطری‌۴ لیتری پت و بطری ۴لیتری پلی اتیلن هستند که در حجم و اندازه مختلف وجود دارند. صنایع مواد غذایی و شیمایی امروزی متناسب با نیاز خود می‌توانند هر یک از گالن‌های ۴ لیتری را در شکل و اندازه مختلف خریداری کنند. نوع طراحی هر محصول پلاستیکی ۴ لیتری بر اساس شرکت سازنده آن می‌تواند متفاوت باشد. برای این که بتوانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید بهتر است به دنبال خرید قوطی پلاستیکی از یک شرکت معتبر باشید.

قیمت بطری ۴ لیتری تولید شده بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود و نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای یک محصول پلاستیکی در نظر گرفت. شرکت‌های سازنده ظروف پلاستیکی در سال‌های اخیر در تلاش‌اند تا با کاهش هزینه‌ نهایی تولید خود از طریق کاهش وزن پریفرم مصرفی بتوانند محصولات را با قیمت رقابتی وارد بازار نمایند.

برای خرید ظروف پلاستیکی بهتر است به ساختار و ظرفیت آن توجه کنید. طراحی بی نظیر بطری پلاستیکی باعث خواهند شد تا بتوانید در فضای نگهداری این گونه محصولات صرفه جویی کنید. امکان سفارش برای بطری ۴ لیتری در تعداد بالا وجود دارد تا شرکت‌های مواد غذایی و شیمایی بتوانند با سفارش عمده محصولات، مدیریت بهتری بر روی هزینه‌های خود داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید