اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004295337316863

اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز | آیا نیازی به محتواسازی داریم؟

کد: 140004295337316863

https://bit.ly/3Box5M5

، کرج , (اخبار رسمی): تولید محتوا را جدی‌ترین عامل در بازاریابی دیجیتال می‌دانیم. اگر بازاریابی را به عنوان قلمروی جغرافیایی قلمداد کنیم پس حاکم مطلق این قلمرو پادشاهی به نام محتواست.

اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز | آیا نیازی به محتواسازی داریم؟
اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز | آیا نیازی به محتواسازی داریم؟

محتوا گوهری در ویترین کسب و کار شماست

تولید محتوا را باید مهمترین راه موفقیت کسب و کارهای آنلاین نامید. حتی به نوعی می‌توان آن را راهی برای کسب درآمدهای هنگفت تلقی کرد. در تازه‌ترین دسته‌بندی مشاغل پرآتیه در دنیا اثری از تولید محتوا نیز دیده می‌شود که خود نشان از اهمیت محتوا و تولید آن در جذب مخاطب دارد. تصور کنید که ابتدای روز است و پس از صرف صبحانه می‌خواهید کمی اینستاگرام‌گردی کنید و از اخبار و رویدادهای جدید باخبر شوید. حال با صحنه‌ای روبرو می‌شوید که شما را مبهوت خواهد کرد. بله هیچ محتوایی منتشر نشده است. باورش سخت است. به‌‌طور قطع به این فکر خواهید کرد که چه اتفاقی عجیبی رخ داده است. اینجاست که من به شما می‌گویم آن اتفاق عجیب عدم تولید محتواست. باور این موضوع سخت است که محتوایی تولید نکنیم. اینجاست که با اطمینان می‌گوییم وابستگی ما به استفاده روزمره از ابزارهای رسانه‌ای به یک نیاز حیاتی تبدیل شده است و دوری از آن امکان‌پذیر نیست.

چه محتوایی تولید کنیم؟

پاسخ این سوال در نگاه اول سخت نیست و می‌توان گفت هر محتوایی که مخاطب را به وجد بیاورد، مناسب تولید شدن است. اما با کمی دقت، پاسخ کمی دشوارتر می‌شود. محتوا را از این حیث که چگونه و با کدام حس دیداری یا شنوایی درک می‌کنیم به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌کنند که هر کدام ویژگی خود را دارد؛ محتوای صوتی و محتوای تصویری. به یاد داشته باشید هر اتفاقی تبدیل به تکرار شود خسته‌کننده خواهد بود. پس به همین دلیل عقل و منطق حکم می‌کند به گونه‌ای با مخاطبین رفتار کنیم که رفتار ما حس تکرار به خود نگیرد. تولید محتوا نیز یک رفتار با مخاطب است که در صورت نو بودن و عدم تکرار تبدیل به اثری تاثیرگذار بر مخاطب خواهد شد.

آیا من توانایی تولید محتوا را دارم؟

تشخیص اینکه فردی توانایی تولید محتوا دارد یا نه مثل این است که بخواهیم بگوییم فردی توانایی پیشرفت دارد یا نه؟! قطعا همان‌طورکه هر انسانی بدون قید زمان و مکان توانایی پیشرفت خواهد داشت و آن‌را به شکل بالقوه در وجود خود خواهد یافت، به همان میزان توانایی تولید محتوا نیز در او وجود دارد. اما باید با تمرین و ممارست آن را بپروراند و به نوعی این توانایی نهفته را به قدرتی پولساز تبدیل کند.

بهتر نیست از یک مشاور راهنمایی بگیرم؟

قطعا. برای پیشرفت در حوزه کاری خود باید به هر بهانه‌ای از نظرات کارشناسان امر استفاده کنید. مخصوصا زمانی که می‌خواهید ابزاری تولید کنید که با کمک آن بتوانید مخاطب را مجذوب خود کرده و او را وادار به انجام عملی از پیش تعیین‌شده کنید. مشورت و گرفتن راهنمایی از یک متخصص محتوا، راه تولید محتوا را برای شما هموار و دلچسب خواهد نمود.

شما مشاوری برای تولید محتوا می‌شناسید؟

سال‌هاست که مجموعه‌های موفقی در کشور شروع به تولید محتوای مناسب کسب و کارهای آنلاین کرده‌اند. هرکدام از این مجموعه‌ها می‌توانند به تجربیات شما افزوده و کمک حال شما باشند. اما به شما پیشنهاد می‌دهم اگر نیاز به مجموعه‌ای با تجربه دارید همین حالا با محتوانت تماس بگیرید. محتوانت مجموعه تولید محتوای مناسب کسب کارهای آنلاین کشور است که توانسته طی مدت کوتاهی با تولید میلیون‌ها کلمه محتوا به قطب جدیدی از برون‌سپاری تولید محتوا تبدیل شود. استفاده از نویسندگان با دانش و مترجمین مسلط به زبان‌های مختلف در کنار هزینه مقرون‌به‌صرفه، محتوانت را به محلی مناسب برای برون‌سپاری تولید محتوا تبدیل کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی