اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101165796116863

مصاحبه وب سایت محتوانت با مهرداد توکلی نویسنده با سابقه محتوا

کد: 140101165796116863

https://bit.ly/3LHc6cF

، کرج , (اخبار رسمی): مهرداد توکلی نویسنده محتوا و استراتژیست با سابقه مهمان گفتگو با محتوانت شد و از علایق خود سخن گفت.

مهرداد توکلی نویسنده محتوا و استراتژیست با سابقه در گفتگویی با وب سایت محتوانت از تجربیات و مسیری که تا کنون طی کرده است سخن گفت.

وی درباره آغاز مسیر نویسندگی و اینکه آیا با علاقه این کار را انجام داده است گفت: "داستان نویسندگی من از کودکی شروع شد. از عشق به خواندن کتاب‌های مختلف. به عقیده من یک نویسنده خوب در مرحله اول باید یک خواننده خوب هم باشد. از دوران کودکی هر جا که کتابی بود من نیز آنجا بودم و ساعت‌ها با خواندن کتاب‌های مختلفی از اطلاعات عمومی گرفته تا رمان سرگرم می‌شدم. همه چیز به شکلی طبیعی ادامه داشت تا اینکه اینترنت پا به ایران گذاشت و درهای جدیدی از مطالعه به روی من باز شد. این اتفاق باعث تقویت شوق یادگیری در من شد و تا همین لحظه هم که در حال مصاحبه با شما هستم در من جریان دارد. اکنون که به گذشته فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که من هم مثل فوتبالی‌ها نویسندگی را با جان و دل از زمین‌های خاکی شروع کردم و تا به امروز دائما در حال یادگیری هستم."

وی در پاسخ به این سؤال که « نویسندگی را اکتسابی می‌دانید یا خیر؟» گفت: "نویسندگی بیشتر از اینکه اکتسابی باشد، ذاتی است و به نوعی یک هنر به حساب می‌آید، چون آمیخته‌ای از دانش، تجربه و مهارت‌های مختلف در کنار استعداد ذاتی است که شما را به یک نویسنده برجسته و متمایز تبدیل می‌کند."

مهرداد توکلی با بیان اینکه نویسندگی را باید با عشق آغاز کرد افزود نویسندگی بدون علاقه‌مندی و کسب دانش و صرف سال‌ها زحمت و تلاش امری ناشدنی و محال است.

مهرداد توکلی در پاسخ به این سؤال که «چرا اغلب نویسندگان تمایل زیادی به فریلنسری دارند؟»، افزود:" به دلیل ماهیت کاری نویسندگی و فراهم شدن بسترهای کاری آنلاین برای نویسندگان، این روزها فرصت خوبی برای نویسندگانی است که تمایل به انجام کار به صورت دورکار دارند." وی در ادامه افزود البته من هم فریلنسری هستم که حد و مرزی برای پیشرفت نمی‌شناسم و همیشه سعی داشتم تا به مرتفع‌ترین قله‌های نویسندگی برسم و از زمانی که به قله رسیدم، دیدگاه جدیدی را دنبال کردم. اینکه در اوج بمانم و مرزهای جدیدی را برای توسعه مهارت نویسندگی در نظر بگیرم و به عرصه های مختلف تولید محتوا ورود کنم. اما اکنون به این نگرش رسیدم که خود را یک فرا لسنر بنامم. به اعتقاد من فریلنسر فقط به دنبال درآمدزایی است ولی فرا لنسر به مسائلی فراتر از کسب درآمد مثل رشد و توسعه فردی خود و مشتریانش فکر می‌کند.

وی درباره پرسشی در خصوص سوابق تحصیلی و علایقش گفت: " دانش آموخته رشته مهندسی مواد با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه سراسری (مالک اشتر تهران) هستم و حدود ده سال در شرکت های مختلف صنعتی (عمدتا در صنعت تهویه) در پست هایی مثل کارمند و مدیر کنترل کیفیت مشغول به کار بودم و همزمان به صورت تخصصی کار مترجمی را انجام می‌دادم. اما پس از مدتی ترجیح دادم تا کاری را انجام دهم که هم خودم علاقه بیشتری به آن دارم و هم بتوانم با هنرم به کسب و کارهای مختلفی کمک کنم و این بود که به طور تمام وقت به دنیای نویسندگی و تولید محتوا وارد شدم."

وی در ادامه افزود" به لطف خدا در این مدت توانستم کارهای بزرگی انجام دهم و با شرکت‌های معتبری همکاری کنم و اکنون که در حال مصاحبه با شما هستم در بین حدود پانصد نویسنده فریلنسر در سایت مشهور فریلنسری پونیشا رتبه اول را در اختیار دارم و بیش از 400 پروژه موفق را در این سایت با امتیاز پنج‌ستاره تکمیل کردم و حدود 1000 نفر دنبال‌کننده دارم.

مهرداد توکلی در پاسخ به این سؤال که «چه پیامی برای نویسندگان جوان در حوزه تولید محتوا دارید؟»، بیان کرد:" بازاریابی محتوایی شغل حرفه‌ای من و کاری است که هر روز آن را با عشق انجام می‌دهم و روزی نیست که بدون مطالعه به شب برسانم. به همین دلیل به نویسندگانی که کارشان را تازه شروع کرده‌اند می‌گویم که یادگیری مداوم رمز موفقیت شماست. اگر شبی را تا صبح سپری کردید اما قطره‌ای به دانسته‌هایتان نیافزودید محکوم به شکست خواهید بود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش