اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101075783516863

محتوانت برنده جایزه آرای داوران شد

چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت

کد: 140101075783516863

https://bit.ly/3iI3PJ8

، کرج , (اخبار رسمی): محتوانت به عنوان برترین آژانس تبلیغاتی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ در ایران انتخاب شد

چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت

محتوانت جایزه آرای داوران را در بخش آژانس‌های تبلیغاتی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران به دست آورد.

چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در حالی به کار خود خاتمه داد که آژانس دیجیتال مارکتینگ محتوانت موفق به کسب جایزه آرای داوران شد.

مهندس مهرداد توکلی مدیر مجموعه محتوانت ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد. این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی و تقدیر از کسب و کارهای موفق‌ در حوزه دیجیتال برگزار شده و در پایان آن به برگزیدگان در شاخه‌های مختلف جوایزی اهدا می‌شود. در سال 1400 نیز این جشنواره برگزار و خوشبختانه مجموعه محتوانت توانست به عنوان برترین آژانس تبلیغاتی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ از دید داوران جشنواره شناخته شود. 

وی در زمینه تلاش‌های انجام شده در مجموعه برای کسب این عنوان اشاره و افزود: ما در مجموعه محتوانت به کمک همکاران توانمندمان گامی بلند در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مشتریان‌مان برداریم. سال 1400 سالی بود که توانستیم تغییرات گسترده‌ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ محتوانت ایجاد کنیم. تغییراتی که از وب سایت شرکت شروع شد و به جذب نیروهای بومی و توانمند خاتمه پیدا کرد. به لطف خداوند و با قلم توانمند همکاران‌مان طی یک سال گذشته توانستیم صدها هزار خط محتوای متنی با بالاترین سطح کیفی در ایران تولید کنیم. محتواهایی که هر کدام گره‌گشای کسب و کارهای مختلف داخلی و خارجی بودند. تولید محتوای ویدئویی و صوتی نیز از دیگر خدماتی بود با دقت و کیفیت بالا به مشتریانمان ارائه کردیم.

وی در ادامه افزود: من و همه همکارانم در محتوانت از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق، گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

او به تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت: در سال 1401 برنامه‌های متنوعی در عرصه تولید محتوای دیجیتال خواهیم داشت تا پر قدرت‌تر از سال‌های گذشته بتوانیم خدمت‌رسان کسب و کارهای دیجیتالی کشورمان باشیم. ارائه خدمات تخصصی در حوزه دیجیتال برندینگ به کسب و کارهای و مدیران از جمله خدمات جدیدی است که در حال برنامه ریزی برای ارائه آن هستیم.

گفتنی است این جشنواره از تاریخ 1 دی 1400 آغاز و تا تاریخ 21 اسفند ادامه داشت. در پایان جشنواره نیز برترین کسب و کارهای دیجیتالی ایران معرفی شدند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]