اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005095353216178

قیمت ویژه چاپ عکس در چاپ کشور سال 1400

قیمت ویژه چاپ عکس از 2000 تومن

کد: 140005095353216178

https://bit.ly/3ibRH3r

، تهران , (اخبار رسمی): پس در سیستم ما قیمت چاپ عکس از مبلغ دو هزار تومن شروع میشه ولی این دلیل نیست که چون قیمتمون پایینه کیفیت رو پایین بیاریم هدف ما ارائه خدمات به سراسر ایران با کمترین قیمت و بهترین کیفیته.

قیمت ویژه چاپ عکس از 2000 تومن
قیمت ویژه چاپ عکس از 2000 تومن

اکثرا با اینکه خودشون دستگاه چاپ رو دارن اما تمامی پروژه هاشونو برای ما ارسال می کنن و براشون بهترین ها رو چاپ و ارسال می کنیم .

قیمت چاپ عکس

عکس های یادگاری و بیاد موندنی تونو کجا میبرین برا چاپ؟ از نظر قیمتی آیا مناسب حساب می کنن؟

حتی اگه بخوان نرخ چاپ عکس رو مناسب حساب کنن از کاغذ جنس خوب برا چاپ استفاده میشه و سریع بهتون عکسا رو تحویل میدن؟

خب نمیدونم نظر شما چی باشه ولی من بهتون لابراتور چاپ کشور رو معرفی می کنم،

شاید بگید چرا چاپ کشور ، توی این مجموعه مهمترین و خاص ترین کارشون اینه که اگه شما نتونین تشریف بیارین مرکز چاپ کشور ،

از طریق سایتمون تمامی تصاویر مورد نظرتونو از جمله عکسای پرسنلی، هنری، صنعتی و عروسی رو با سایز و تعداد برا ما ثبت و ارسال کنین، راستی یادم رفت بهتون بگم

میدونستین تعرفه چاپ عکس توی این مجموعه چاپ کشور زیر قیمت چاپ عکس در ایرانه؟

هزینه چاپ عکس و حتی محصولات و فعالیت های صنوف دیگه سالانه درصدی افزایش پیدا میکنه،

قیمت چاپ عکس ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل روند افزایشی داشته و طبیعتا همکاران ما هم در سراسر کشور موظف هستن که این قیمت ها رو افزایش بدن مثلا اگه عکس ۱۵ * ۱۰ روی کاغذ لاستر رو سال قبل ۲۵۰۰ تومن دریافت میکردن و ما ۱۷۵۰ میگرفتیم الان همین کار رو با اندکی افزایش قیمت در مجتمع ما ۲۰۰۰ تومن هزینه رو حساب میکنیم و در ادامه بهتون میگم که چرا این همه ارزونتر از بقیه کار میکنیم.

پس در سیستم ما قیمت چاپ عکس از مبلغ دو هزار تومن شروع میشه ولی این دلیل نیست که چون قیمتمون پایینه کیفیت رو پایین بیاریم هدف ما ارائه خدمات به سراسر ایران با کمترین قیمت و بهترین کیفیته.

شاید بپرسید شما که هزینه چاپتون اینقدر پایینه از چه نوع کاغذ هایی استفاده می کنین؟

ما برا چاپ تصاویر موبایل، پرسنلی، گزارشی و حتی چاپ عکس روی شاسی از کاغذ مات یا لاستر استفاده می کنیم

چون که قدرت ماندگاری و کیفیت بی نظیری نسبت به کاغذ های رده پایین داره و بنا به درخواست مشتری حتی اگه کاغذ هایی از جمله کاغذ چاپ پریل، براق، سیلک، کریستالی و لمینت برا چاپ عکس هاشون مد نظر داشته باشن استفاده می کنیم،

ولی برا چاپ عکس های خاص عروسی و هنری از کاغذ چاپ عکس اکلیلی و فتوگلاسه با بهترین مواد و کاملا مجزا بکار میبریم.

مشتریانی از جمله زوج های جوانی که لابراتور چاپ کشور رو مورد اعتماد خودشون میدونن و تشریف میارن و قرارداد ثبت خاطراتشونو با ما می بندن و به ما میسپارن

ما هم به احترام و اعتمادشون تخفیفاتی رو روی کارهای زیباشون اعمال می کنیم و مدرن و ناب ترین تصاویر از جمله چاپ روی شاسی و اکلیلی رو براشون با مناسب ترین هزینه درست می کنیم و در صورتی هم که نیاز باشه خودمون براشون به لوکیشن مورد نظر در کمترین زمان میفرستیم.

چرا قیمت چاپ عکس در مجموعه شما از سراسر کشور پایین تره؟

خب در پاراگراف فوق گفتم براتون دلیل رو توضیح میدم، به خدمت شما میرسونم که خودمون تمامی اقلام لازم از جمله:

دستگاه های بروز و مدرن مخصوص چاپ، کاغذهای خاص و مقاوم و رنگ ها رو مستقیم بدون واسطه وارد می کنیم و این کار باعث شده که قیمت چاپ در مجتمع چاپ عکس آنلاین کشور با قیمت لابراتور چاپ عکس در سراسر ایران کمتر و مناسب باشه

و این حرکت سبب شده که شما مشتریان عزیز نسبت به ما لطف داشته باشین و در هر نقطه از کشور برا ما کارهای زیباتونو ارسال کنین، ما هم برای اینکه هیچ مشتری منتظر در صف انتظار نمونه تعداد همکاران حرفه ای و کاربلد رو افزایش دادیم.

لابراتور های سراسر ایران به خاطر اینکه قیمت چاپ عکس های ما با سایز های مختلف بسیار پایین هست

اکثرا با اینکه خودشون دستگاه چاپ رو دارن اما تمامی پروژه هاشونو برای ما ارسال می کنن و براشون بهترین ها رو چاپ و ارسال می کنیم و همچنین ما برا شما مشتریان غیر همکار وقتی که تصاویرتونو ارسال می کنین برا چاپ، موقع تسویه هزینه رو اندکی نسبت به همکار افزایش میدیم ولی در کل قیمت ما هرچند که هزینه ارسال به حسابتون اضافه بشه باززیر قیمت شهر شماست.

قیمت عکس فوری چطوره؟

با اینکه تمام چاپ عکس ها در مرکز ما با کمترین زمان صورت میگیره، حدود پنج تا پونزده هزار تومن به حساب شما اضافه میشه و تصاویر رو همون لحظه بصورت آنی تحویل میگیرین و یا اگه ارسالی باشه، ارسال میکنیم.

این نوید رو بهتون میدم که باز هم در حالی که قیمت های بسیار پایینی داریم اما در کنارش تخفیفات جزیی برای مشتریانی که همیشه به یاد ما هستن و تمام پروژه های چاپی خودشونو و اطرافیانشونو برا ما ارسال می کنن، در نظر گرفته ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ عکس

مجموعه ی لابراتوار چاپ کشور در سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را در خصوص چاپ به صورت دستی آغاز کرده در سال ۱۳۸۵ سیستم چاپی خود را از چاپ دستی به چاپ دیجیتال تغییر داده واکنون با مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ به روز دنیا به صورت تخصصی در زمینه ی چاپ دیجیتال فعالیت میکند. مجموعه ی حاضر این افتخار را دارد که حدود ربع قرن خدمات چاپی را با نهایت حساسیت و کیفیت به مشتریان گرامی ارائه دهد. یادگاری که در این گنبد دوار بماند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی