اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912275064116178

یکی از پر طرفدار ترین سبک های چاپ،چاپ روی ماگ هست اما دلیلش چیه؟

پر طرفدار ترین سبک های چاپ،چاپ روی ماگ

کد: 139912275064116178

https://bit.ly/3d7oLWL

، تهران , (اخبار رسمی): اگه میخواین یه هدیه خاص به کسی که دوستش دارید، بدید و یا تبلیغات مدرنی داشته باشید چاپ عکس روی ماگ روبهتون پیشنهاد میدم چون درقبال کیفیت ساخت و وضوع عکس بالایی که داره قیمت بسیار پایینی هم داره و دیگه نیاز به هزینه های بالا ندارین.

پر طرفدار ترین سبک های چاپ،چاپ روی ماگ
چاپ عکس روی لیوان توسط چاپ کشور

تو چاپ عکس آنلاین چاپ کشور تمامی مراحل تولید با پیشرفته ترین دستگاه ها حرفه ای ترین طراحان انجام میشن و اجناس تولید شده از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخورد دارهستن.

چاپ روی ماگ

چاپ روی ماگ یعنی، چاپ عکس مورد علاقه ی شما روی لیوان سرامیکی، که هیچ نوع محدودیت چاپ نداره و عکس شما با بهترین کیفیت و تنوع رنگی روی اون چاپ میشه.

یکی از پر طرفدار ترین سبک های چاپ،چاپ روی ماگ هست اما دلیلش چیه؟

چاپ روی ماگ به دلیل زیبایی و درعین حال قیمت بسیار کمی که داره طرفدارای زیادی داره لیوان سرامیکی با جنسی که داره در برابر سرد و گرم شدن مقاومت بالایی از خود نشون میده همچنین بعد از چاپ عکس روی اون امکان شست و شو براش وجود داره و آسیبی به لیوان یا عکس چاپ شده روی اون نمیرسه.

تو چاپ عکس آنلاین تهران تمامی مراحل تولید با پیشرفته ترین دستگاه ها حرفه ای ترین طراحان انجام میشن و اجناس تولید شده از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخورد دارهستن.

چاپ روی ماگ یا لیوان سرامیکی هم با دستگاه های مخصوصی انجام میشه که کیفیت چاپ رو تا حد زیادی بالا میبره همچنین برای چاپ روی لیوان سرامیکی هم از مرغوب ترین مواد استفاده میشه که خیال شما از کیفیت ساخت راحت باشه.

مراحل ساخت چاپ عکس روی لیوان

اولین مرحله اینه که شما تصویر مورد نظر خودتون رو برای چاپ کشور ارسال میکنید که توصیه میشه عکس با کیفیتی باشه و بعد ما روتوش های لازم روی اون انجام میدیم که به عکس شما زیبایی بیشتری میبخشه و اونو برای ان آماده میکنه.

در مرحله ی بعد ما با دستگاه های مختلف لیوانی از جنس سرامیک تولید میکنیم که از کیفیت بالایی برخورد دار هست.

سپس،عکس شما با ریزه کاری و دقت بالایی روی لیوان سفید سرامیکی با وضوح و تنوع رنگی بالایی چاپ میشه.

بعد ازبه پایان رسیدن مراحل ساخت لیوان زیبای شما درون کارتن قرارمیگیره و بسته بندی میشه و به آدرسی که قبلا به چاپ لابراتور کشور ارسال کردید تحویل داده میشه.

کاربرد های چاپ روی ماگ

شما میتونید برای هدیه دادن، عکسی از فرد مورد علاقتون برای ما ارسال کنید و ما روی لیوان سرامیکی چاپش کنیم حالا اون فرد میتونه همسرتون باشه یا حتی پدر و مادر یا هر کس دیگه ایی که بهش علاقه دارین رو میتونید با یه هزینه ی کم بسیار خوشحال کنید.

یا میتونید به جای هدیه دادن از چاپ روی ماگ به عنوان تبلیغ استفاده کنید و لوگو و اطلاعاتی درباره شرکتتون رو روی لیوان سرامیکی چاپ کنین و در اختیار مشتری هاتون بزارید یا در تعداد بالا سفارش بدید و اونارو بفروشید چون تو هر خونه تعدادی لیوان هست حالا اگه لوگوی کاری شما هم روش باشه که چه بهتر.

شما میتونید چه حضوری تو مرکز چاپ عکس لابراتور کشور و چه غیر حضوری ازطریق سایت و پیام رسان های مختلف با ما ارتباط داشته باشین و سفارشات خودتون رو ثبت کنید.

در نتیجه اگه میخواین یه هدیه خاص به کسی که دوستش دارید، بدید و یا تبلیغات مدرنی داشته باشید چاپ عکس روی ماگ روبهتون پیشنهاد میدم چون درقبال کیفیت ساخت و وضوع عکس بالایی که داره قیمت بسیار پایینی هم داره و دیگه نیاز به هزینه های بالا ندارین.

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ عکس

مجموعه ی لابراتوار چاپ کشور در سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را در خصوص چاپ به صورت دستی آغاز کرده در سال ۱۳۸۵ سیستم چاپی خود را از چاپ دستی به چاپ دیجیتال تغییر داده واکنون با مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ به روز دنیا به صورت تخصصی در زمینه ی چاپ دیجیتال فعالیت میکند. مجموعه ی حاضر این افتخار را دارد که حدود ربع قرن خدمات چاپی را با نهایت حساسیت و کیفیت به مشتریان گرامی ارائه دهد. یادگاری که در این گنبد دوار بماند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی