اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005105354214341

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

نرم افزار حسابداری نوین پلاس و حسابداری حرفه ای!

کد: 140005105354214341

https://bit.ly/37jJT9E

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار حسابداری نوین پلاس، نرم افزاری با قابلیت‌‌های بسیار بالا و مناسب برای کلیه کسب وکار‌ها علی‌الخصوص مشاغل بزرگ، اعم از کارگاه‌‌های تولیدی، کارخانجات صنعتی، شرکت‌‌های پیمانکاری، کسب وکار‌های خدماتی، شرکت‌‌های پخش، بازرگانی و ارزی‌ می‌باشد.

نرم افزار حسابداری نوین پلاس و حسابداری حرفه ای!
نرم افزار حسابداری نوین پلاس و حسابداری حرفه ای!

نرم افزار هوشمند نوین پلاس به عنوان یک ابزار قدرتمند مالی، هرآنچه یک حسابدار به آن نیاز دارد را برایتان فراهم می‌کند.

نسخه هوشمند نوین پلاس به عنوان یکی از محصولات جامع و پرطرفدار هوشمند نوین، دارای امکاناتی بسیار کاربردی، ساده و متنوع، برای انجام امور مالی و حسابداری در نظر گرفته شده است که در بستر تحت وب نیز قابل استفاده برای کاربران می‌باشد. نرم افزار حسابداری تحت وب هوشمند نوین این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا در هر زمان و هر در مکانی که نیاز به استفاده از سیستم حسابداری دارید، به راحتی بتوانید عملکرد مالی خود را در سیستم حسابداری شخصی خود به انجام برسانید.

نرم افزار حسابداری نوین پلاس را بشناسید!

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب با کسب وکارتان، در میان تعدد زیاد سیستم‌های حسابداری موجود در بازار، دچار سردرگمی شده باشید. اینکه با توجه به امکانات و ویژگی‌‌های مختلف نرم افزارها، سیستمی مطابق با نیازمندی‌‌های حوزه کاری خود پیدا کنید بسیار سخت اما پراهمیت است. سیستم‌‌های حسابداری پیشرفته‌ می‌توانند جز به جز عملکرد شما را ثبت، بررسی و طبقه‌بندی کنند. قابلیت‌هایی چون ثبت فاکتور‌‌های خرید و فروش، امکان گزارش‌سازی بر اساس نیاز کاربر، ثبت اسناد حسابداری، اعلان زمان چک‌ها و صورتحساب‌ها و … در کنار کاربری آسان و ساده، تنها برطرف کننده نیاز‌های پایه اما مهم و اثرگذار برای حسابداران سازمان‌ها هستند. اما قابلیت‌‌های ما تنها به این ویژگی‌‌های کلی که در تمامی نرم افزاها موجود است، ختم نمی‌شود. نرم افزار هوشمند نوین پلاس به عنوان یک ابزار قدرتمند مالی، هرآنچه یک حسابدار به آن نیاز دارد را برایتان فراهم می‌کند.

امکانات ویژه نوین پلاس برای حسابداری شرکت‌‌های پخش

از دیگر دسته‌بندی‌های نرم افزار پلاس هوشمند نوین، می‌توان به سیستم حسابداری پخش اشاره نمود. نرم افزار حسابداری هوشمند نوین در نسخه پلاس با افتخار توانسته تمام نیازمندی‌های مجموعه‌هایی که در حوزه پخش و پخش مویرگی فعالیت می‌کنند را پوشش دهد. امکانات ویژه ویزیتوری و پخش، شامل مواردی هستند ک در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • تسویه‌های فاکتور به فاکتور هر ویزیتور
  • امکان درج تاریخ جدید برای محاسبه ویزیتوری به صورت‌های مختلف بدون در نظر گرفتن تاریخ‌های گذشته
  • امکان انتخاب محاسبه درصد ویزیتوری بین دو گزینه محاسبه از درصد فروش و یا درصد سود
  • امکان محاسبه درصد ویزیتوری از همه کالاها یا کالا‌های مورد نظر
  • امکان محاسبه درصد ویزیتوری در بازه تعدادی و یا مبلغ مشخص
  • ارائه گزارشات سرجمع ویزیتورها، عملکرد ویزیتور، مقایسه فروش ویزیتورها، کالای کم‌فروش و پرفروش
  • امکان پرداخت درصد ویزیتوری به ویزیتور بر اساس فاکتور‌های تسویه شده
  • محاسبه درصد ویزیتوری با امکان فیلتر کردن فاکتور‌های تسویه شده و فاکتور‌های تسویه نشده و یا فیلترهایی همچون تاریخ، شماره سند، کدتفکیک و شخص ویزیتور
  • و …

نتیجه گیری

در ادامه لازم به ذکر است که همه امکانات ذکر شده نرم افزار حسابداری نوین پلاس، مورد نیاز یک مجموعه نخواهد بود و هر کسب و کار با توجه به میزان درخواست‌ها، امکانات، گزارشات مورد نیاز و تعداد کاربران، بسته نرم افزاری خود را انتخاب و تهیه می‌نماید. از دیگر نرم افزارهایی که در کسب وکار‌های متوسط و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به نرم افزار نوین 5 (شرکتی و صنعتی) و نوین شاپ (فروشگاهی) اشاره کرد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار نوین پلاس اینجا کلیک کنید.

منبع: وبلاگ هوشمند نوین

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

هوشمند نوین، از سال ۱۳۷۰ تاکنون به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و تخصصی در زمینه تولید نرم‌ افزار حسابداری فعالیت می‌کند. این شرکت با سابقه‌‌ای قریب به سه دهه فعالیت در زمینه تولید انواع نرم افزار حسابداری، درصدد بوده تا بتواند بخش وسیع و گسترده‌ای از نیازهای حسابداران، شرکت‌ها، ‌کسب‌و‌کارها و دیگر مشاغل را برطرف نماید. نرم افزارهای هوشمند‌ نوین، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و با بکارگیری افراد متخصص و آگاه در حوزه ساخت نرم افزار، سعی دارد، بنای رشد و شکوفایی ‌کسب‌و‌کارها و رضایت مشتریان ارزشمند خود را جلب نماید. هوشمند نوین، نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات، به کاربران خود این امکان را می‌دهد، تا امور مالی خود را به سادگی سامان دهی کنند و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند. نرم افزار حسابداری شرکتی، بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی، پیمانکاری، صنعتی، خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد، با بیش از چند ده هزار کاربر فعال، نمونه‌ای از راهکار مالی مطمئن و در عین حال بسیار ساده ای است که هوشمند نوین برای مدیریت و رونق کسب و کار شما ارائه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام