اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005115356816796

ارائه خدمات تخصصی در زمینه درمان ژنیکوماستی

کد: 140005115356816796

https://bit.ly/3xnSl2e

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه الو جراح با تمرکز بر درمان این عارضه و شناخت مسائل و مشکلاتی که این عارضه برای مبتلایان ایجاد می‌کند، نسبت به ارائه خدمات درمانی به مخاطبان در تلاش است. گروه زیبایی الو جراح مفتخر است که توانسته به مدت 2 سال، ماهانه بیش از 40 مورد جراحی موفق در زمینه درمان ژنیکوماست داشته باشد.

بسیاری از هم وطنان ما با مشکلی به نام ژنیکوماستی رو‌به‌رو هستند. اما ژنیکوماستی یا بزرگی سینه در آقایان چیست؟ اگر درگیر این عارضه باشید این بیماری را به خوبی می‌شناسید و همچنین با مشکلاتی که این بیماری برای شما ایجاد می‌کند هم آشنا هستید. اما برای کسانی که می‌خواهند در مورد این عارضه بیشتر بدانند، در بند بعد در این مورد توضیح داده‌ایم.

ژنیکوماستی چیست؟

بزرگی سینه در مردان عارضه‌ای شایع است که ممکن است تحت شرایطی خاص، در مردان ایجاد شود. این عارضه می‌تواند در هر سنی اتفاق بیفتد و دلایل مختلفی در به وجود آمدن آن دخیل هستند. به این عارضه ژنیکوماستی گفته می‌شود. این افزایش حجم می‌تواند در هر دو سینه یا فقط یکی از آن‌ها (ژنیکوماستی یک طرفه) اتفاق بیفتد.

مهمترین علت ایجاد این عارضه، به هم ریختن تعادل هورمون‌های جنسی در بدن است. از دیگر دلایل ِ این افزایش حجم، می‌توان به مسائل ژنتیکی، مصرف داروها و مکمل‌های هورمونی و افزایش یا کاهش شدید وزن اشاره کرد.

اگر درگیر بزرگی سینه در مردان باشید، حتما می‌دانید که مشکلات داشتن ژنیکوماستی چیست. ژنیکوماستی باعث تجمع چربی در ناحیه قفسه سینه و ایجاد بافتی سفت و توده‌ای می‌شود. این ِحجم اضافه، از نظر حجم برای مردان بسیار ناخوشایند است و حالتی زنانه به بالا‌تنه آن‌ها می‌دهد. همین امر باعث وارد شدن ضربه‌های شدید روحی و روانی به فرد مبتلا می‌شود.

ژنیکوماستی در اغلب موارد از نظر جسمانی مشکلی برای سلامت فرد ایجاد نمی‌کند، بلکه تاثیر مخرب خود را از نظر روحی و روانی بر روی سلامت روان فرد می‌گذارد.

ژنیکوماستی باعث کاهش اعتماد به نفس، احساس شرم و خجالت‌زدگی و احساس سرخوردگی در فرد مبتلا می‌شود. این احساس به مرور باعث می‌شود که فرد از اجتماع دوری گزیده و حضور کمرنگی در بین آشنایان، دوستان و در نهایت اجتماع داشته باشد.

برای مثال بیشتر افرادی که دچار ژنیکوماستی هستند، نمی‌توانند لباس‌های جذب و تنگ مانند تیشرت بپوشند و یا حتی به استخر بروند و همیشه از این منظر در عذاب هستند.

گروه زیبایی الو جراح، کلینیک تخصصی درمان ژنیکوماستی

مجموعه الو جراح با تمرکز بر درمان این عارضه و شناخت مسائل و مشکلاتی که این عارضه برای مبتلایان ایجاد می‌کند، نسبت به ارائه خدمات درمانی به مخاطبان در تلاش است. جراحی‌های صورت گرفته در این مرکز به دست جراحان ماهری انجام می‌شود. خدمات مشاوره قبل از جراحی و پشتیبانی بعد از آن نیز به دست پرسنل متخصص صورت می‌گیرد. هدف نهایی ما ارائه خدمات تخصصی در بهترین کیفیت و جلب رضایت مشتری است.

گروه زیبایی الو جراح مفتخر است که توانسته ماهانه بیش از 40 مورد جراحی موفق در زمینه درمان ژنیکوماست داشته باشد.

برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و خدمات آن می‌توانید از طریق لینک زیر به سایت مجموعه مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الو جراح

مهم‌ترین دغدغه‌ای که بهجویان در تصمیم‌گیری برای انجام جراحی زیبایی با آن مواجه هستند، دست‌یافتن به اطلاعات مناسب، انتخاب جراح ماهر و دستیابی به بهترین نتیجه جراحی بطوریکه توام با رضایت مشتری باشد، است. گروه درمانی و زیبایی الو جراح با این هدف شکل گرفت که در این مسیر همراه بهجویان باشد و گام به گام با آن‌ها حرکت کرده و آن‌ها را در هر کدام از این مراحل همراهی کند تا: بتوانند پاسخ سوالاتشان را بیابند. بتوانند بهترین جراح را انتخاب کنند. جراحی آن‌ها با بروزترین متدهای جراحی انجام شود. دوره نقاهت پس از جراحی را با خیال آسوده سپری کنند. برای دستیابی به این هدف، الوجراح با پایش عملکرد، کیفیت و سابقه جراحان فعال در این حوزه نسبت به انتخاب بهترین جراحان در حوزه‌های تخصصی اقدام کرده و در ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از جراحی به بهجویان خدمات رسانی می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان