اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006015392816796

مشکلی که می‌تواند آینده کودک شما را نابود کند

کد: 140006015392816796

https://bit.ly/2WnVKl3

، تهران , (اخبار رسمی): مورد تمسخر و آزار و اذیت کلامی واقع شدن در کودکی توسط همسالان و هم‌کلاسی‌ها در محیط مدرسه، اعتماد بنفس و عزت نفس آنان را خدشه دار می‌کند. احتمال اینکه این کودکان در بزرگسالی به مشکلات روانشناختی مبتلا شوند، نسبت به همسالان دیگر خود، بسیار بالاتر است. برجستگی گوش می‌تواند یکی از این عوامل باشد.

متاسفانه بسیار دیده شده است که کودکانی که دچار عارضه‌هایی مانند برجستگی گوش هستند، توسط همسالان و هم‌کلاسی‌هایشان مورد تمسخر قرار می‌گیرند. مورد تمسخر قرار گرفتن توسط دیگران در سنین کودکی تاثیر مخرب زیادی روی شخصیت در حال شکل‌گیری کودک می‌گذارد.

احتمال اینکه این کودکان در بزرگسالی به مشکلات روانشناختی مبتلا شوند، نسبت به همسالان دیگر خود، بسیار بالاتر است. مشکلات روانشناختی مانند کمبود اعتماد بنفس، اضطراب و استرس در مواجهه با جامعه و احساس طردشدگی از جمله این مشکلات روانشناختی است.

این مسئله را می‌توان در اشک شوقی که بیماران پس از درمان می‌ریزند، به راحتی درک کرد. بنابراین توصیه می‌شود که این مشکل در سنین پایین مرتفع شود.

گوش برجسته چیست؟

گوش برجسته صرفا یک ویژگی ظاهری است. این عارضه مشکلی در قدرت شنوایی به وجود نمی‌آورد. کسانی که دچار برجستگی گوش هستند، از نظر ضریب هوشی تفاوتی با همسالان خود ندارند.

برجستگی گوش صرفا مشکلاتی را از نظر ظاهری برای فرد ایجاد می‌کند اما این مشکلات ظاهری گاها بقدری جدی می‌شوند که می‌توانند عامل ایجاد مشکلات روحی و روانی شوند. برای همین بسیاری از این افراد به دنبال روش‌های درمان برجستگی گوش هستند، مانند جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی.

گوش‌ برجسته به راحتی از طریق چشم قابل تشخیص است و نسبت به گوش‌هایی که به حالت عادی در کنار جمجمه قرار دارند، متفاوت است. می‌توان گفت اگر گوش های شما بیش از 2 سانتی متر بیرون زده باشند، گوش برجسته در نظر گرفته می‌شوند.

درمان و اصلاح برجستگی گوش

اکثر روش‌های درمان این عارضه، بر “جراحی” تاکید دارند. که مهم ترین دلیل آن، دائمی و بدون بازگشت بودن روش جراحی است.

در روش جراحی با ایجاد یک برش در قسمت پشتی لاله گوش، لاله و نرمه گوش با نخ‌های دائمی به عقب کشیده می‌شوند. در این روش غضروف برداشته نمی‌شود، بلکه تغییر شکل داده و به عقب کشیده می‌شود. این تغییر متناسب با خواسته بیمار و فرم صورت وی است.

بخیه‌ها در پشت گوش بصورت ظریف زده می‌شود و رد آن به راحتی قابل مشاهده نیست.

مدت زمان جراحی، حدود یک ساعت است و با بیحسی و به صورت سرپایی انجام می‌شود. نیازی به بستری شدن بعد از جراحی نیست و فرد بلافاصله بعد از جراحی، مرخص می‌شود.

خدمات گروه زیبایی الو جراح

یکی از خدماتی که توسط گروه جراحی زیبایی الو جراح ارائه می‌شود، خدمات درمانی جهت اصلاح برجستگی گوش‌ها است. درمان صورت گرفته از طریق جراحی اصلاح گوش برجسته انجام می‌شود که موثرترین و ماندگار‌ترین روش درمان برجستگی گوش است. برای استفاده از خدمات مجموعه می‌توانید به سایت الو جراح مراجعه و با مشاورین ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الو جراح

مهم‌ترین دغدغه‌ای که بهجویان در تصمیم‌گیری برای انجام جراحی زیبایی با آن مواجه هستند، دست‌یافتن به اطلاعات مناسب، انتخاب جراح ماهر و دستیابی به بهترین نتیجه جراحی بطوریکه توام با رضایت مشتری باشد، است. گروه درمانی و زیبایی الو جراح با این هدف شکل گرفت که در این مسیر همراه بهجویان باشد و گام به گام با آن‌ها حرکت کرده و آن‌ها را در هر کدام از این مراحل همراهی کند تا: بتوانند پاسخ سوالاتشان را بیابند. بتوانند بهترین جراح را انتخاب کنند. جراحی آن‌ها با بروزترین متدهای جراحی انجام شود. دوره نقاهت پس از جراحی را با خیال آسوده سپری کنند. برای دستیابی به این هدف، الوجراح با پایش عملکرد، کیفیت و سابقه جراحان فعال در این حوزه نسبت به انتخاب بهترین جراحان در حوزه‌های تخصصی اقدام کرده و در ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از جراحی به بهجویان خدمات رسانی می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه